Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
) Cayenne schreef:Wanneer is binnenkort? Misschien lukt het nog om een zonnebankkuurtje te doen?
Spray tan is bij mij altijd weer heel snel verdwenen (en ik vind het er vaak erg nep uit zien)
listiglistje schreef:Spray Tan werkt wel, maar als je zweet, strakke kleding draagt of de hele dag in het zwembad/zee ligt raad ik het af![]()
Ik zou gaan voor "thuis" spray van Morrocan Oil, werkt hetzelfde als Spray Tan en blijft 6 tot 8 dagen zitten, alleen kleurt het veel lichter bruin, heel subtiele natuurlijke kleuring en niet nep. daarnaast ruikt het heerlijk!
Kan je het zelf nog wat bijwerken tijdens je vakantie![]()
http://www.spraytanningsuperstore.nl/moroccan-tan-instant-airbrush-spray#.WOOdNmerepo
! Petrichor schreef:listiglistje schreef:Spray Tan werkt wel, maar als je zweet, strakke kleding draagt of de hele dag in het zwembad/zee ligt raad ik het af![]()
Ik zou gaan voor "thuis" spray van Morrocan Oil, werkt hetzelfde als Spray Tan en blijft 6 tot 8 dagen zitten, alleen kleurt het veel lichter bruin, heel subtiele natuurlijke kleuring en niet nep. daarnaast ruikt het heerlijk!
http://www.spraytanningsuperstore.nl/moroccan-tan-instant-airbrush-spray#.WOOdNmerepo
Moet je die ook nog uitsmeren of gewoon op sprayen en klaar? Met zelfbruiners in flesjes ben ik nooit zo blij mee, ben slecht in het uitsmeren en de volgende dag heb ik serieus vlekken.
listiglistje schreef:Spray Tan werkt wel, maar als je zweet, strakke kleding draagt of de hele dag in het zwembad/zee ligt raad ik het af![]()
Lioony schreef:Ik heb vorig jaar voor mijn vakantie een spray tan laten doen 2 keer. Was heel mooi geworden, omdat de werkende stof een chemische reactie veroorzaakt met melatonine, wordt je gewoon je eigen kleur bruin. Ik ben echt heel wit en heb blond haar, maar mensen die mij niet kenden, dachten dat ik gewoon mooi bruin was.
Op vakantie ging het er natuurlijk na een dag of 4 wel al beetje af, vooral bij bikinibandjes, maar wel heel geleidelijk zonder vlekken.
Ik vind het zelf dus echt de ideale oplossing, omdat zonnebanken voor mij een dure hobby is met bijna geen resultaat en daarnaast nou ook niet echt gezond voor je huid om dat zo intensief te moeten onderhouden.
MarianneW schreef:Lioony schreef:Ik heb vorig jaar voor mijn vakantie een spray tan laten doen 2 keer. Was heel mooi geworden, omdat de werkende stof een chemische reactie veroorzaakt met melatonine, wordt je gewoon je eigen kleur bruin. Ik ben echt heel wit en heb blond haar, maar mensen die mij niet kenden, dachten dat ik gewoon mooi bruin was.
Op vakantie ging het er natuurlijk na een dag of 4 wel al beetje af, vooral bij bikinibandjes, maar wel heel geleidelijk zonder vlekken.
Ik vind het zelf dus echt de ideale oplossing, omdat zonnebanken voor mij een dure hobby is met bijna geen resultaat en daarnaast nou ook niet echt gezond voor je huid om dat zo intensief te moeten onderhouden.
Serieus? Dat is een slaapstofje.