Voor een schoolopdracht heb ik in samenwerking met mijn teamgenoten een site ontworpen. www.horsevesting.jouwweb.nl Hierop hebben wij een test ontworpen over het welzijn van paarden als het gaat over de huisvesting. Door de test op de site te maken kan de stal een cijfer krijgen door te kijken naar het welzijn. Bij een heel goed cijfer is er de mogelijkheid bij ons op de website te komen staan onder 'Horsevesting Toppers'. Ook hebben wij adviezen voor de eigenaren die minder goed scoren op onze site staan !
De vraag hierbij is wat jullie van de site vinden? Zouden jullie geintreseerd zijn om de test te maken ? (Dit kan via onze website!)
En als pensionklant , is dit intressant als klant ? Is de site duidelijk als bezoeker ?
Groetjes!
C_arola
Moderator Over Paarden & Markt
Geplaatst: 02-04-17 13:11
Ik verplaats dit topic naar School, studie en werk omdat het schoolgerelateerd is.
joyce B
ik heb gekeken. leuke website, maar de test is voor onze situatie niet representatief in te vullen (andere situatie dan war ik uit kan kiezen of een combinatie van antwoorden waarbij maar 1 antwoord mogelijk is en de juiste er niet tussen staat. Daarnaast vind ik de vragen en antwoorden vaak niet duidelijk. Ik zou er nog eens goed naar kijken voor ik dat commercieel aan zou bieden.
Vooral de meer paardriendelijke en alternatieve huisvestingsvormen, die vaak hoog zouden kunen scoren op welzijn, komen hier denk ik moeilijk uit...
ik snap de test niet helemaal. Er staat totaal, maar geen score. en een vraag hoeveel ruimte de paarden hebben, dan staat er kopje stal en wei. Daar kan maar 1 antwoord opgegeven worden. Wat niet logisch is...
esmee_stip
Geplaatst: 04-04-17 12:55
Ik heb de website bekeken en de test ingevuld. Het eindcijfer was een 3.8, maar ik kon nergens vinden wat dat dan betekent. Misschien omdat ik de test op mijn telefoon heb gemaakt? Mijn eerste indruk is goed, altijd super als hier aandacht aan wordt geschonken! De site is mooi en duidelijk.
Mijn tips: Niet alle vragen uit de test zijn goed te beantwoorden. Bijvoorbeeld omdat je op 1 pensionstal verschillende mogelijkheden hebt (groepshuisvesting, overdag buiten en 's nachts op stal, etc.). Ook zie ik her en der wat spelfouten staan. Sommige vragen en antwoorden zijn heel eenvoudig gesteld (jip en janneke taal) en andere zijn met moeilijke woorden (voor de professional). Ik zou proberen hier iets meer eenheid in te maken.
Ik miste een vraag over drinkwater, tenzij ik hierover heen heb gelezen. De vraag over bodembedekking/stal is lastig te beantwoorden als je paard in een groepshuisvesting staat met een schuilstal.
Mocht je meer willen weten over mijn ervaring, stuur even en pbtje!