Met name Facebook is een drama nu... Geen verbinding op wi-fi, ook niet op 4G+
Ik krijg geen meldingen meer van Facebook, sinds gisteren fluit m'n telefoon wel weer als ik een whatsappje krijg... Maar verder...
Wie kan mij helpen?
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Nissima schreef:Ik heb al een hele tijd Nougat, maar heb eigenlijk nergens problemen mee.![]()
Kan je hier wat mee? https://www.gizmodo.com.au/2017/02/how- ... id-nougat/
Blacky94 schreef:Aah oke. Ik heb de s7 edge dus miss dat met de 6 nog niet alles compatibel is, er nog bugs in zitten of ontwikkelaars zelf hun apps nog moeten updaten..
Wel ontzettend vervelend! Neem tenminste aan dat je je telefoon al een keer opnieuw opgestart hebt? En anders evt facebook enzo even opnieuw installeren en hopen dat er snel updates komen, anders weet ik t ook niet..
Janine1990 schreef:Nou, ik kan nu FB niet eens in het Nederlands krijgen

Het is het proberen waard maar wel een "windows-oplossing" (have you tried turning it off and on again?). Ik kan me niet voorstellen dat je je router moet resetten om verbinding op je telefoon te krijgen.
_Nynke schreef:CecileDV schreef:Ik ben benieuwd wanneer ik de update krijg, de s7 zou als eerste uitgerold worden bij Samsung maar nog geen update te bekennen...
Ik heb ook de S7 en heb m echt een aantal weken geleden al gekregen. Denk onderhand een maand geleden oid. Apart dat je m nog niet hebt ^^
Janine1990 schreef:xPabloBokt schreef:Heb jij een branded toestel of niet?
Ik heb namelijk een S6 maar ik heb de update nog niet. Ben nu wel benieuwd.
Een wat voor ding? Of bedoel je mij niet