Wie o wie kan mij helpen, ik sta op het punt om gefrustreerd mijn garmin uit het raam te smijten en dat is toch wel zonde. Ik heb een Garmin Zumo 220 en die krijg ik met geen mogelijkheid meer geupdated. Ik heb een levenslange upgrade voor kaarten gekocht ooit, dus dat stukje zit goed. Mijn PC en mijn laptop kunnen alleen geen verbinding maken via Garmin express met mijn zumo. Wie heeft er de gouden tip? Dingen als batterij eruit, opnieuw opstarten laptop, verwijderen software Garmin express en opnieuw installeren van garmin express heb ik al geprobeerd. Een tijd terug kreeg ik wel verbinding en toen was mijn zumo aan het piepen dat er onvoldoende ruimte was, dus ik heb een SD kaartje gekocht. Maar ja, nu krijg ik dus mijn zumo niet meer aan de PC gekoppeld. Hellup!!
Jet
Geplaatst: 14-04-17 16:38
Ik weet dat dit al een wat ouder topic is, maar je hebt volgens mij helemaal geen reacties hierop gehad. Heb je de update geprobeerd met Webupdater van Garmin? http://www8.garmin.com/products/webupda ... nstall.jsp .
Ik heb het opgelost inmiddels, ik heb em gereset (was wel al mn favorieten enzo kwijt) en toen wilde ie t doen. Grr stom ding Bedankt voor t reageren Jet!
Jet
Geplaatst: 14-04-17 17:48
Mooi dat je het toch hebt kunnen oplossen, maar wel jammer dat je daarna alle interessante zaken kwijt was.