Beste Bokkers
Dit jaar rond ik mijn middelbareschoolcarrière af, en daarbij hoort een examenstunt. Hiervoor hebben we bedacht om 4 escape rooms te maken in onze school en per kamer 5 docenten te plaatsen. Het is een soort afval ronde: de twee winnende groepjes docenten worden vervolgens uitgedaagd voor een laser game battle. Ons budget zal dus vooral op gaan aan het huren van de spullen voor het lasergamen, dus we proberen de escape rooms vrij goedkoop te houden. Hierdoor komt veel dus neer op onze creativiteit
Nu zoeken we druk het internet af om zelf een escape room te maken, maar ik vroeg me af of er mensen zijn die zoiets zelf ooit hebben gerealiseerd of hier ervaring mee hebben? We hebben tot nu toe wat kleinere elementen, maar we zouden graag dat de kamers zo'n 15 tot 30 minuten duren. We zouden graag een geheel vormen in plaats van losse kleinere dingetjes, maar tot zoiets zijn we nog niet gekomen... We horen daarom super graag ideeën!
Liefs

ook leuk voor de leerkrachten. Onze school was jaren lang creatief met water en zeep.. En dat was het dan 

dat meen je niet? Oei.. Daar was ik als school dus niet mee akkoord gegaan