Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
.Jolien87 schreef:Kun je misschien met je telefoon naar een servicepunt om naar een app te vragen die je vader heeft geïnstalleerd? Zij kunnen dit wellicht voor je verwijderen. Dit is echt geen gezonde situatie.
Heb je het hier ook al in een wederzijds gesprek met je vader over gehad?
lieveli schreef:Ik denk dat het tijd is dat je eens op eigen benen gaat staan.
trysteffy schreef:Wat ik er ook bij moet vertellen me ouders betalen me tellefoon rekening ooit hadden ze dus toen ook gezegd dat ze dus gewoon mogen kijken..
maar ga morgen met me moeder over hebben dat ik het ga betalen en me tellefoon inderdaad wat jullie zeggen resetten.
Voor me zelf opkomen tegen over me ouders heb ik altijd een laag pitje voor.. ik doe namelijk niet zo omdat me vader me al ver al naar toe brengt kwa wedstrijden met me paard.. en daarom weinig tegen heb durf.. omdat ik niemand anders heb die dat voor me wilt doen.. misschien heel raar..
trysteffy schreef:Jolien87 schreef:Kun je misschien met je telefoon naar een servicepunt om naar een app te vragen die je vader heeft geïnstalleerd? Zij kunnen dit wellicht voor je verwijderen. Dit is echt geen gezonde situatie.
Ik heb zelfs in zijn tellefoon gekeken wat voor rare app het is waar die bij was dan. Maar kon niks vinden..
we hebben vannochtend dan een gesprek gehad dat ik er op zei van heb eigenlijk weinig tijd er voor voor een jongen. En dat ik hem eerst vaker dan wil zien en niet binnen een maand iets hebben. zegt ie ja wat wil je van me vetrouwen geduld enzo ik zei ja. Maar dus ik vetrouw hem nog niet hellemaal dat ik dus er om ga liegen om de jongen..
lieveli schreef:Hallo, je bent 21. Al zou je heel Hoorn platseksen, het is jouw leven zeg. Tenzij je een verstandelijke beperking hebt zou ik geen reden kunnen bedenken waarom jouw vader bepaalt wie je ziet en welke berichten je leest.
Jemig, op jouw leeftijd had ik echt wel de regie over mijn eigen leventje.
Gianti schreef:trysteffy
[quote="Jolien87 schreef:Kun je misschien met je telefoon naar een servicepunt om naar een app te vragen die je vader heeft geïnstalleerd? Zij kunnen dit wellicht voor je verwijderen. Dit is echt geen gezonde situatie.
Ik heb zelfs in zijn tellefoon gekeken wat voor rare app het is waar die bij was dan. Maar kon niks vinden..
we hebben vannochtend dan een gesprek gehad dat ik er op zei van heb eigenlijk weinig tijd er voor voor een jongen. En dat ik hem eerst vaker dan wil zien en niet binnen een maand iets hebben. zegt ie ja wat wil je van me vetrouwen geduld enzo ik zei ja. Maar dus ik vetrouw hem nog niet hellemaal dat ik dus er om ga liegen om de jongen..