We hebben dus geen goed contact. Ik moest bijvoorbeeld via via horen dat er een huwelijk aanzoek was geweest (zij vroeg hem). Hierover dan weer niet eens een appje.
Nu werden mijn vriend en ik vorige week ineens toegevoegd aan een app groep met daarin wij, mijn broertje, m'n moeder en zij.
De app groep is naar mijn neefje van 1 jaar genoemd (broer en zij zijn 3 jaar samen trouwens maar dat terzijde).
De groep werd geopend met 34 foto's van mijn neefje. Sindsdien dagelijks zeker 12 foto's van hem of van de verbouwing van de badkamer. 12 foto's van een kale muur....

Ik moet ook zeggen dat ik niet veel heb met kinderen (mijn leven en keuze, ben 33 en al heel lang samen, ben er echt zeker van) en sorry ik vind ze ook niet bepaald schattig. Aangezien we geen goede band hebben heb ik dus ook weinig gevoel bij m'n neefje. Maar nog meer, ik krijg de kriebels van haar

Ik weet, heel veel tekortkomingen van mijn kant maar ik erger me dus groen en geel als ik weer zo'n hele bups foto's binnen krijg.
De eerste dag gereageerd dat m'n neefje zo gegroeid was en op m'n broertje lijkt. Daarna niet meer gereageerd en m'n vriend ook niet. Maar toch moet ik 3 x per dag zien en lezen hoe het met hun bloody badkamer gaat. Argh!
Ik geef eerlijk toe; het probleem ligt voor groot deel aan mij maar ik irriteer me nu eenmaal heel snel aan haar. En er is gewoon echt wel aardig wat gebeurd en nu ineens vanuit het complete niets die app groep waardoor ik dagelijks meerdere keren met haar wordt geconfronteerd
Wat zouden jullie (met hogere tolerantie dan ik haha

Afmelden, iets van zeggen, zelf dagelijks 100 fotos van mn paard plaatsen, lijden in stilte??