ik had dus een gesprek met mijn ouders over een ''bijbaantje''. want ik wil dan dus iets met paarden doen. eigenlijk het liefst lesjes aan kleine kindjes geven. dat vind ik namelijk zo ontzettend leuk/grappig. ik heb het al een keer eerder gedaan met een vriendinnetje samen. op de pony van dat vriendinnetje. maar dat is toen gestopt omdat ik naar een andere stal ging en dat meisje haar pony ging verkopen.
maar dat is gelijk mijn punt. als ik les wil geven heb ik een pony nodig om les op te geven. en ik heb een eigen pony maar die staat EN een halfuur rijden vanaf mijn woonplaats, EN hij is niet lief voor kleine kindjes... dus dat kan niet.
ik kan natuurlijk les geven aan (kleine)kinderen met een eigen pony. maar meestal krijgen die OF geen les OF les van hun ouders. maar dat zou dan ook echt voor mij de enige optie zijn. dus...
heeft bokt misschien tips/suggesties? en denken jullie dat er vraag naar is? (ben jij iemand die geintresseerd is? mail me dan gerust
)groetjes van koosje(14)
weet iemand misschien een stal in zeist die een jonge stalhulp voor een paar dagen zoekt?
jammer