Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
JustAshley schreef:Bigone: Wat heeft mn neus na laten kijken met dit verhaal te maken? Sorry maar ik vind je berichtje echt belachelijk en ga hier verder dan ook niet op in.
Zorro: Ja ik had ook boos geworden als ze een veel te dure jas had gekocht. Als ze al dit soort dingen kan betalen moet je niet tegen mij zeggen dat je geen geld heb.
Nogmaals het gaat me niet om dat ze rookt maar het gaat mij erom hoe het gegaan is.
Eclair : Jij snapt me ! ik betaalde ook vaak voor haar omdat ik dan blij was dat ze mee kon gaan en omdat we het dan gezellig hadden.
En ja ik weet het ik heb haar dat geld zelf gegeven maar het gaat er mij om dat ze het niet eerlijk tegen me verteld heeft. terwijl ik elke x dat geld gaf.
er is geen deo of parfum wat die lucht verdoezelt.
maar ik denk dat het een goed idee was om om te beginnen de geldkraan al dicht te draaien. Ik heb mezelf daar ooit ook in mispakt, en het geeft zo'n belazerd gevoel. Je denkt dat je de mensen helpt, maar dan achter je rug om spenderen ze geld aan iets anders wat dan een grotere kost is dan al hetgene ze niet konden betalen. Ze moet maar eerst zelf prioriteiten stellen, als ze wel veel kan roken, dan kost dat ook super veel geld