Sjolvir schreef:Ingevuld.
Allicht handig de vragen te nummeren, nu mag je soms vraag 6 overslaan, maar ze hebben geen zichtbaar nummer.
Verder vind ik de vraag hoeveel bent u bereid meer te betalen beetje te grofstoffelijk en zonder context. Ik heb daar 0 tot 5 euro in gevuld, omdat er niet bekend is om welk product het gaat en het is nogal een verschil 0 euro of 5 euro.
Qua afstand zou ik niet heel eind gaan rijden voor doosje biologische eieren oid, dus moet het net in de buurt zijn, wat in geval van een boerderij het al weer lastiger maakt, omdat die doorgaans niet in het dorp of de stad liggen.
Ik mis de mogelijkeid dat het bedrijf zijn producten aanbiedt via locale supermarkten, waarbij de afzetmarkt groter wordt (allicht de winst per product iets minder), maar je bereikt dan veel meer mensen. Heb om die reden maar webshop aangekruist.
Aan wat voor producten wordt er gedacht in die winkel bij die boerderij, aangezien er in 1 van de vragen staat, dat je zou kunnen zien hoe het geproduceerd wordt en waar het geproduceerd wordt, dat impliceert dat ze alles zelf produceren, wat niet haalbaar gaat zijn voor een heel divers asortiment.
Overigens zou ik een moord plegen voor die biologische boerderij die het voor elkaar krijgt om echt goed lekker ijs te maken, daar rij ik rustig stuk voor om en betaal ik meer voor.
Bedankt voor het invullen!
Goed dat er nog eens met een kritische oog naar gekeken wordt.
De vraag: hoeveel bent u bereid meer te betalen zaten wij ook over in discussie, het ligt er natuurlijk heel erg aan welk product en de hoeveelheid ervan.
Het projectbedrijf heeft biologische melkkoeien. De stierkalveren worden gecastreerd en als de ossen dan op goed gewicht zijn worden ze geslacht en wordt er biologisch ossenvlees verkocht. De koekalveren worden natuurlijk melkkoeien. De biologische melk gaat nu volledig naar de melkfabriek, maar een deel daarvan zouden ze dan ook in de boerderijwinkel/webshop willen verkopen. Daarbij heeft een dochter interesse in yoghurt / kaas maken. Daarnaast hebben ze nog bijen en schapen, waardoor ze ook biologische honing en schapenvlees/kaas zouden kunnen verkopen. Omdat zij vooral willen weten of er meer interesse is in een webshop of boerderijwinkel, is de enquete daar meer op gebasseerd.
Achteraf hadden we misschien in de intro van de enquete dit uit moeten leggen, dan had jij bijvoorbeeld daar beter op kunnen antwoorden.