Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
moonsparkle schreef:Misschien een idee om juist haar in te zamelen? Dat is ook wat minder doorsnee want ik neem aan dat de andere kandidaten ook geld voor een doel in moeten zamelen?
lilydj schreef:_Nadia_ schreef:Hou er rekening mee dat je voor een collectebus een vergunning nodig hebt!
Als ik via stichting haarwensen zelf een collectebus krijg is dat al geregeld toch?
lilydj schreef:rina schreef:Geldinzameltopics zijn op Bokt niet toegestaan.
Ik heb toch nergens een link neer gezet of een rekeningnummer?
En volgens mij is er niks mis mee met vragen wat mensen leuke evenemnten vinden en ze daar ook voor uitnodigen toch?
Citaat:*knip*moet ik proberen stemmen te krijgen,*knip*
Ik heb dit topic gemaakt omdat ik graag jullie steun zou krijgen, om donaties binnen te halen, om leuke ideeën voor evenementen te krijgen of misschien leuke tips over al bestaande evenementen te krijgen.
En vooral ook omdat ik denk dat er best een hoop bokkers of misschien ook wel mensen buiten bokt zijn die het leuk zouden vinden om mij te helpen met het behalen van mij doel (door naar mijn evenementen te komen of door een gift te doen)
Brainless schreef:lilydj schreef:
Als ik via stichting haarwensen zelf een collectebus krijg is dat al geregeld toch?
Nee.
Elke gemeente moet apart een vergunning afgeven.
(die spekken eigen zakken)