Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

en ook super voor jullie ''waarschuwingen'' ik waardeer die oprecht daar is het topic ook voor, zowel positieve als negatieve aan/opmerkingen.
Grote baankans en prima deeltijd te doen!
Jayney schreef:Het papiertje lijkt altijd wat toe te voegen ook al ga je een totaal andere kant op. Althans zo lijk ik het te ervaren om mij heen (correct me if i'm wrong). Ik zie mensen met een diploma in dieren eigenlijk zelden ook werk erin doen, maar doordat ze een diploma hebben, worden ze wel makkelijker ergens aangenomen.

MarlindeRooz schreef:Ik doe de docentenopleiding Nederlands, is enorm leuk!Grote baankans en prima deeltijd te doen!
![]()
Werken in de dieren is hartstikke leuk maar je hebt geen toekomstperspectief... Ik zou verder studeren en zoeken naar iets wat je deeltijd kan doen zodat je evt nog 20 uur er naast kan werken oid.
Iris82 schreef:Dat ligt aan wat voor werk je zoekt.
Heel erg veel HBO Diermanagers zijn wel aan het werk, maar dan in MBO banen niet in de dierensector. Als jij daar al tevreden mee bent. Dan is het prima toch?
MarlindeRooz schreef:Een MBO In de zorg? Waar je vooral praktisch bezig bent? Zoals Maatschappelijk werk en dienstverlening?
Iris82 schreef:Maar nog makkelijker dan in de dierverzorging.
En iets als bloemschikken?
callum schreef:Ik ga nu een omscholingstraject in voor apothekersassistente. Heb behoorlijk wat beperkingen en dit kan ik. Is heel veel werk in te krijgen. Misschien het kijken waard. Ik heb ook de opleiding dierenartsassistente afgerond toen ik jong was. Superleuk maar het werk is super zwaar ook psychisch.
Dierenwinkel heb ik altijd super leuk gevonden om te doen. Dat zou een goeie optie zijn .
Misschien een lijstje maken van welke banen je leuk vind en aan zou kunnen. En dan kijken welke opleiding je daarvoor nodig hebt. Succes