Ik heb ik nieuwe telefoon nodig maar kom er echt niet uit welke ik wil dus ik dacht, misschien weet Bokt raad

Op het moment heb ik een LG Leon, heel fijn toestel maar wel een beetje aan het einde van zijn latijn. Deze is 13 cm hoog, 6,5 cm breed en werkt op Android 5.3.
LG vind ik heel fijn, hiervoor had ik HTC dat was ook prima. Ik wil hoe dan ook een telefoon met Android besturingssysteem (liefst 6, dat is voor zover ik weet het nieuwste systeem), zonder abonnement want dat heb ik al, maximaal 100-150€, minimaal 16 gb opslag, ruimte voor een geheugenkaartje en heel belangrijk; hij mag niet te groot zijn.
Wat ik nu heb is kwa afmetingen eigenlijk maximaal. Dat is ook het probleem waarom ik er nog geen gevonden heb, ik vind genoeg telefoons die verder prima aansluiten maar ze zijn allemaal zo groot..
Ik ben al bij Mediamarkt geweest, daar heb ik mijn telefoons verder altijd gekocht maar ze hadden daar helaas niet veel op voorraad in deze prijsklasse.
Gezien mijn huidige telefoon steeds meer kuren krijgt begin ik wel een beetje haast te krijgen dus ik hoop dat jullie wat fijne toestellen weten! Zolang ze een beetje vlot zijn ben ik snel tevreden, een minder bekend merk vind ik ook geen probleem mits ze wel goed bekend staan.

Dan kan deze dicht, ik zal het daar even vragen.