Ik zie er prima uit. Ben absoluut niet de mooiste vrouw ter wereld, maar gewoon een leuke spontane meid met een goed figuur en een glimlach op d'r smoel
Desondanks heb ik het gevoel dat men het niet in de gaten heeft dat ik er ook nog ben. Nu woon ik in een land waar de vrouwen om bij weg te smelten zijn. Lange benen, grote borsten etc.. Bovendien zijn botox en opgespoten lippen de norm.
Dat heb ik dus nu net niet
Ik zie er best aardig uit. Ik heb een typisch zandloperfiguur, grote ogen en bovenal een hele open uitstraling. Maar die grote borsten en met name de lange benen missen toch echt. Daarnaast weiger ik te botoxen, heb ik geen enkels en misvormde duimen. Voor de mensen die denken HEH?! Klik hier en hier 
Vooral die duimen hebben me wel eens wat afwijzing opgeleverd
Niet dat ik met iemand zou willen daten die zo kortzichtig is, maar pijnlijk is het wel. Het is inmiddels 5 maanden geleden dat ik voor het laatst heb gedatet en ik wil dat wel weer eens! Maar het lukt gewoon niet. Ik ben er niet specifiek naar op zoek of iets dergelijks. Misschien zelfs dat ik er ook niet helemaal voor open sta gezien ik een oogje op iemand heb. Maar een aantal jaar terug had ik iedere week wel een date. Waarom lukt dat nu dan opeens niet meer?Ik zou gister voor het eerst weer eens een date hebben, maar meneer liet een half uur voor de date ineens niks meer van zich horen terwijl we de precieze plek nog moesten beslissen en vervolgens stuurde hij een uur nadat de date eigenlijk had moeten beginnen of ik niet naar zijn appartement kon komen want dat was "makkelijker"... Ik heb de date uiteraard volledig afgeblazen.
Ik ben niet op zoek naar seks of wat dan ook. Ik ben op zoek naar die spanning van voor de date en de grappige, gênante en leuke momenten van een date. Wat daarvoor en daarna dat zien we dan wel weer
Ik ben niet op zoek naar een relatie want ik vind het met mezelf wel leuk genoeg. Ik heb het echt hartstikke naar mijn zin! Maar gewoon even die spanning van een date mis ik wel. AAAHRG! Wie heeft hier ervaring mee? En hoe zijn jullie er uit gekomen?
Ze voldoen niet helemaal aan de norm, maar och. Niemand is perfect.
Het moet immers wel wederzijds zijn.
)

Ik moet ook eerlijk bekennen dat ik tegen de reis op zie (40 minuten heen en terug zijn naar de manege). Ik zou ook niet weten waar ik dat zou moeten plaatsen buiten alle activiteiten die ik nu al doe om... Hoe ik ooit 5 paarden op een dag heb gereden op dagelijkse basis snap ik echt niet meer
" Soms moet ik wel heel hard lachen, laatst had iemand zelfs een theedoek om z'n geval heen gewikkeld zodat ie kon laten zien wat voor formaat hij had ofzo? (ja, gewoon openbaar..) Als ik al iemand tegen kom die ik dan maar like, gaat het meestal om de motor en eigenlijk niet zo zeer om de vent. Maar ze kunnen er nooit om lachen als ik zeg dat ik wel een date met de motor wil! Zo flauw.. Of ze sturen meteen of je seks wil. Ook weer zo wat. Over het algemeen stop ik na 2 minuten maar en begin ik screenshots te maken om naar m'n beste maatje door te sturen zodat we er samen om kunnen lachen..