Ik zie er prima uit, maar voel me een muurbloempje.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Cubone

Ik zie er prima uit, maar voel me een muurbloempje.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-03-17 14:59

Het begint me zo langzamerhand een beetje te irriteren.

Ik zie er prima uit. Ben absoluut niet de mooiste vrouw ter wereld, maar gewoon een leuke spontane meid met een goed figuur en een glimlach op d'r smoel :)

Desondanks heb ik het gevoel dat men het niet in de gaten heeft dat ik er ook nog ben. Nu woon ik in een land waar de vrouwen om bij weg te smelten zijn. Lange benen, grote borsten etc.. Bovendien zijn botox en opgespoten lippen de norm.

Dat heb ik dus nu net niet :') Ik zie er best aardig uit. Ik heb een typisch zandloperfiguur, grote ogen en bovenal een hele open uitstraling. Maar die grote borsten en met name de lange benen missen toch echt. Daarnaast weiger ik te botoxen, heb ik geen enkels en misvormde duimen. Voor de mensen die denken HEH?! Klik hier en hier :')

Vooral die duimen hebben me wel eens wat afwijzing opgeleverd -O- Niet dat ik met iemand zou willen daten die zo kortzichtig is, maar pijnlijk is het wel. Het is inmiddels 5 maanden geleden dat ik voor het laatst heb gedatet en ik wil dat wel weer eens! Maar het lukt gewoon niet. Ik ben er niet specifiek naar op zoek of iets dergelijks. Misschien zelfs dat ik er ook niet helemaal voor open sta gezien ik een oogje op iemand heb. Maar een aantal jaar terug had ik iedere week wel een date. Waarom lukt dat nu dan opeens niet meer?

Ik zou gister voor het eerst weer eens een date hebben, maar meneer liet een half uur voor de date ineens niks meer van zich horen terwijl we de precieze plek nog moesten beslissen en vervolgens stuurde hij een uur nadat de date eigenlijk had moeten beginnen of ik niet naar zijn appartement kon komen want dat was "makkelijker"... Ik heb de date uiteraard volledig afgeblazen.

Ik ben niet op zoek naar seks of wat dan ook. Ik ben op zoek naar die spanning van voor de date en de grappige, gênante en leuke momenten van een date. Wat daarvoor en daarna dat zien we dan wel weer :') Ik ben niet op zoek naar een relatie want ik vind het met mezelf wel leuk genoeg. Ik heb het echt hartstikke naar mijn zin! Maar gewoon even die spanning van een date mis ik wel.

AAAHRG! Wie heeft hier ervaring mee? En hoe zijn jullie er uit gekomen? :)

Askja

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-17 15:06

Waar de f* woon jij dan ergens? In Hollywood?
Daten is toch wel wat meer dan een veemarkt? Misschien richt je je op de verkeerde mannen. Van het soort dat echt alleen naar de verpakking kijkt en niet naar de inhoud.

Cubone

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-03-17 15:16

Askja schreef:
Waar de f* woon jij dan ergens? In Hollywood?
Daten is toch wel wat meer dan een veemarkt? Misschien richt je je op de verkeerde mannen. Van het soort dat echt alleen naar de verpakking kijkt en niet naar de inhoud.

Ik ook in een van Europa's armste landen. Bulgarije. De norm lijkt hier te zijn om te laten zien hoe geweldig en rijk je bent. Nu is dat natuurlijk te kortzichtig gezegd, want ik ken uiteraard ook geweldige mensen die helemaal niet zo zijn! Maar over het algemeen wat je ziet op straat in de grote steden. Dure kleding, dure auto's etc. waar ik als "rijke stinkerd" me van af vraag hoe ze het in hemelsnaam betalen want ik kan dat me niet permitteren ondanks dat ik veel meer verdien dan gemiddeld!

Het grote probleem is denk ik dat ik van lieve mannen hou. En bovendien van mensen die een open blik hebben op de wereld. Laat nou net hier de gemiddelde man zeer vrouwonvriendelijk zijn. Vrouwen worden ook nog voor veel dingen uitgesloten. (Grappig genoeg zijn het dan wel weer de vrouwen die de kantoren beheren en de hoge functies bekleden!) Maar dit zijn dus ook de mannen die je niet zo snel tegen komt.
Laatst bijgewerkt door Dani op 08-03-17 09:48, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Puntje uit naam verwijderd.

Kinke

Re: Ik zie er prima uit, maar voel me een muurbloempje.

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-17 20:15

ik zit te staren naar die foto's, maar ik snap het niet…wat is er dan mis?

PrizTwir

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-17 20:25

Als de mannen daar zo onvriendelijk zijn, dan zou ik niet eens willen daten. Je enkels en duimen zouden toch niet een reden moeten zijn om jou niet leuk te vinden. En er is toch niks mis met je enkels en duimen?

Cubone

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-03-17 00:23

PrizTwir schreef:
Als de mannen daar zo onvriendelijk zijn, dan zou ik niet eens willen daten. Je enkels en duimen zouden toch niet een reden moeten zijn om jou niet leuk te vinden. En er is toch niks mis met je enkels en duimen?

Nee hoor, dat vind ik ook niet :D Ze voldoen niet helemaal aan de norm, maar och. Niemand is perfect.

En inderdaad, de mannen zoals dat wil ik ook niet daten. Dus er blijft nog zo'n 20% over. Dan is er nog een groot deel van de mannen die ik simpelweg niet aantrekkelijk vind op geen enkele manier dus dan is er nog zo'n 5%. Waarvan een deel bezet is, laten we zeggen dat ik 1 op de 200 man die ik tegen kom leuk genoeg vind om een praatje mee te beginnen dus dan blijft er niet veel meer over :+ Het moet immers wel wederzijds zijn.

Misschien ben ik zelf te kieskeurig. Ik geef eigenlijk echt om innerlijk en uiterlijk is bijzaak, maar als ik een man zie waarvan ik denk bah! dan gaat het echt niet gebeuren. Er moet wel "iets" zijn. Of het nou net die lach, vriendelijke blik of wat dan ook is.

minikatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-17 12:01

Ik dacht dat je een mislukte mutant was, totdat ik de foto's zag :')
Als ze daar al op afknappen dan vermoed ik dat ze hun hele leven single blijven.

Heb je contact met andere expats of ga je voor de locale "keuken"?

Napie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-17 12:19

Welke man kijkt er in godsnaam bij het daten naar kuiten en duimen?

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-17 12:20

Ik begrijp je gevoel heel goed. Ik voel me ook altijd een muurbloempje, de "we zaten met 30 in klas wie was nummer 30 ook alweer" of het nou realistisch is of niet.. is wel een gevoel die ik altijd heb over mijzelf

Lastig om dan ook nog in land te wonen waar we gewoon andere dingen gebruikelijk zijn. Vrouwen vooral (dan wel als enige) hun uiterlijk hebben en het daarmee het moeten maken (correct me if I'm wrong)..

Probeer trouw te zijn aan jezelf, waar jij je goed bij voelt, en komt vanzelf wel een vent die dat juist enorm waardeert..

Kaaaren

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-17 12:24

Ah wat balen! Wil je in Bulgarije blijven wonen? Soms is het fijner om met iemand te zijn met de zelfde cultuur of achtergrond, zie boer zoekt vrouw internationaal :P

Misschien moet je je man iets verder weg zoeken?

Nivada

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-17 12:29

Troost het je dat ik dezelfde mannen tegenkom in Nederland en ik wel die enkels en duimen heb van je bedoeling (proest wel beetje van het lachen. _O- )

Liefs een ander muurbloempje...
Laatst bijgewerkt door Nivada op 09-03-17 13:09, in het totaal 1 keer bewerkt

Amaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-17 12:38

minikatje schreef:
Als ze daar al op afknappen dan vermoed ik dat ze hun hele leven single blijven.

Ik ook. En toen dacht ik daarna "oh die tweede foto is een model met precies dezelfde duimen als TS" maar dat is TS dus gewoon! :')

En dan nog muurbloempje zijn... jeetje... sorry TS, ik denk dat er dan gewoon geen hoop meer is voor de Bulgaarse mannen.... je bent volgens mij pretty prachtig.

Waarom woon je in zo'n land?

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-17 14:18

Amaris schreef:
minikatje schreef:

Ik ook. En toen dacht ik daarna "oh die tweede foto is een model met precies dezelfde duimen als TS" maar dat is TS dus gewoon! :')

En dan nog muurbloempje zijn... jeetje... sorry TS, ik denk dat er dan gewoon geen hoop meer is voor de Bulgaarse mannen.... je bent volgens mij pretty prachtig.

Waarom woon je in zo'n land?

Die vrouw op de foto is TS niet hoor, dat is Megan Fox.

Afbeelding

The_Cat

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-17 14:22

Pff, hun 'loss'. Je gaat echt wel iemand vinden die je schat in je waarde hoor!! Geef niet op. En elk muurbloempje is nog een prachtig bloempje :D

ingridxxs

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-17 14:34

Zulke duimen heb ik ook! En ik bijt ook nog is nagels.. Het ziet er bij mij al helemaal niet fris uit maar de mensen in mijn omgeving moeten me maar nemen zo als ik ben, en dat doen ze gelukkig!

Afbeelding

Cubone

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-03-17 16:10

Hahaha oh heerlijk :D Was het maar zo'n feest. Maar ik ben niet Megan Fox hoor :+ Bedankt voor alle leuke en steunende reacties :D

Waarom ik hier woon? Allereerst was het noodzaak. Geen werk kunnen vinden in Nederland, geen woning meer dus ik moest snel iets hebben en kon hier met 3 dagen aan de slag. Dus hup, vliegtuig. Inmiddels bijna 2 jaar verder zit ik - op een partner na - helemaal gesetteld. Ik geniet iedere dag van de omgeving, de natuur, mijn werk en met name de vrijheid die ik hier heb. Ik ben hier veel gelukkiger dan dat ik ooit ben geweest in Nederland. Ik ga dan ook niet meer terug en mis het ook totaal niet. Dan ben ik liever voor de rest van mijn leven single ;)

Ik ga vooral veel met expats om. Veel Bulgaren spreken niet zo goed Engels, en veel jongeren spreken zelfs geen Engels. Ik ga wel regelmatig op "taxi dates" overigens :') Niet omdat de taxi chauffeurs zo leuk zijn, maar ze zijn altijd erg vriendelijk en na een praatje in mijn beste Bulgaars vragen ze me wel eens of ze me mogen trakteren op een bakkie koffie waarna ze me altijd keurig thuis af zetten. Blijkbaar is het fascinerend dat iemand uit het "promised land" in Bulgarije woont.

Gianti ik denk dat jij het heel goed verwoord! Inderdaad krijg je veel voor mekaar met je uiterlijk. Dat is eigenlijk overal wel, maar nog meer in een land als dit.

Ik ben sinds ik hier woon twee jongens gedatet. Een Spanjaard en een Italiaan. Beide ontzettend leuke lieve jongens waar ik nog steeds veel contact mee heb. De Italiaan zie ik zelfs nog dagelijks :D Maar ik was niet klaar voor een relatie dus is het uiteindelijk vriendschap geworden. Verder gebeurd er niks.

Misschien dat ik mezelf ook wel gek maak. Ook omdat het alweer een poosje terug is dat ik heb gedatet. Of ik ben te kieskeurig.. Dat kan ook nog :+

troi

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-17 17:06

Hmm zo te horen vis jij in het verkeerde vijvertje. Hoe zit het met de paarden community buiten de stad? Daar zouden toch wat meer 'down to earth' type mannen te vinden moeten zijn?

cooper

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-17 00:14

Volgens mij geef je het zélf al aan... Je bent te kieskeurig :D

Cubone

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-17 22:55

Helaas heb ik momenteel niet echt de tijd voor paarden. Zou het graag weer eens willen oppakken, maar heb er mezelf nog niet de tijd voor gegund :o Ik moet ook eerlijk bekennen dat ik tegen de reis op zie (40 minuten heen en terug zijn naar de manege). Ik zou ook niet weten waar ik dat zou moeten plaatsen buiten alle activiteiten die ik nu al doe om... Hoe ik ooit 5 paarden op een dag heb gereden op dagelijkse basis snap ik echt niet meer :')

Gister heb ik een dagje voor mezelf gehad. De rest van de week zit vol met vrienden, sporten, gezellig doen etc. Ik kom net ook terug van een gezellig etentje met vriendinnen en ik wil nu eigenlijk gaan sparen om een leuk autootje te kopen en van de zomer op een leuke 2 a 3 weeks road trip te gaan door Kroatië, Macedonië, Albanië, Hongarije, Servië etc. Eind van het jaar wil ik een tripje Rusland plannen. Waar ik een vent zou moeten plaatsen weet ik eigenlijk ook niet :P Ik wil gewoon wel de lusten, maar niet de lasten. Een braaf mannetje wat geen tijd vergt tenzij ik er even zin in heb of behoefte aan heb _O- Maar ja... zo werkt dat natuurlijk ook weer niet en het zou nog vervelen ook.

Eigenlijk stom. Ik wil zo graag maar er tegelijkertijd geen tijd voor maken.

Ik maak het eigenlijk gewoon ingewikkeld voor mezelf. Dit bachelor leventje bevalt me zo goed! Waarom heb ik dan toch behoefte aan een vent?

troi

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-17 22:59

Ach mannen leveren toch een uniek type vermaak en wie wil geen vermaak zo nu en dan :P

Geen tinder bij jou? Of dating sites? Dan kan je wat gerichter op zoek.

Cubone

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-03-17 18:42

troi schreef:
Ach mannen leveren toch een uniek type vermaak en wie wil geen vermaak zo nu en dan :P

Geen tinder bij jou? Of dating sites? Dan kan je wat gerichter op zoek.

Dat klopt absoluut :Y)

Tinder heb ik wel, maar ik word een beetje bang van het gros dat ik daar tegen kom :') Of het is halfnaakt, of bah, of heeft van die foute tekstjes erbij zoals "Je ouders zullen me geweldig vinden, maar je buren zullen me haten :r " Soms moet ik wel heel hard lachen, laatst had iemand zelfs een theedoek om z'n geval heen gewikkeld zodat ie kon laten zien wat voor formaat hij had ofzo? (ja, gewoon openbaar..) Als ik al iemand tegen kom die ik dan maar like, gaat het meestal om de motor en eigenlijk niet zo zeer om de vent. Maar ze kunnen er nooit om lachen als ik zeg dat ik wel een date met de motor wil! Zo flauw.. Of ze sturen meteen of je seks wil. Ook weer zo wat. Over het algemeen stop ik na 2 minuten maar en begin ik screenshots te maken om naar m'n beste maatje door te sturen zodat we er samen om kunnen lachen.. :')

Ik vraag me zo langzamerhand af of daten nog wel normaal is. Ik ben verdorie 24, maar voel me verdomd oud met al die mensen om me heen die direct het bed in duiken terwijl ik zelf denk; Ho ho! Eerst elkaar een beetje leren kennen hoor.