Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
zillionke schreef:Granoek schreef:Waar slaat dit op?
Een vriendin van mij vroeg het af. Ik ga hier liever op het internet niet veel meer details over geven. Het is gewoon een vraag!!
zillionke schreef:Hoi,
is het pedofilie als een jongen van 16 jaar een meisje van 6 jaar oud betast? Een vriendin van mij vroeg het af maar ik kon geen antwoord vinden op internet.
FabianHorse schreef:zillionke schreef:Hoi,
is het pedofilie als een jongen van 16 jaar een meisje van 6 jaar oud betast? Een vriendin van mij vroeg het af maar ik kon geen antwoord vinden op internet.
Tuurlijk, zo'n iemand moet gewoon gestraft worden (en hard ook) en tevens ook naar een psychiater gaan, want zoiets doe je gewoon niet.
Luca03 schreef:Dat is geen pedofilie aangezien dat de jongen niet meerderjarig is. Dit is wel seksueel misbruik.
bruintje123 schreef:Luca03 schreef:Dat is geen pedofilie aangezien dat de jongen niet meerderjarig is. Dit is wel seksueel misbruik.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Pedofilie
volgens mij hoeft meerderjarig niet eens. Zie dat adolescentie er ook onder valt.
Seksueel misbruik is het zeker en dus absoluut aangifte gaan doen en het kleine kind in bescherming nemen. Vandaag nog!!