Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
). Afhankelijk van je woning:
ouders hadden daar vroeger een hekel aan, en dat heb ik over genomen. Zelfs mijn radio zit de stekker niet in het stopcontact. Laptop accu is met de muziek mee, dus die zit op de netstroom en ook hier gaat de stekker eruit zodra ik klaar ben, zodat niet het lampje van de omvormer blijft branden (dat is toch de omvormer?!
) deurbel is batterij
)
) Maar dan spreek ik even met iedereen in de buurt. Dan kunnen we korting krijgen omdat het bedrijf gelijk X aantal huizen doet en misschien komen we dan in aanmerking voor een subsidiepotje omdat de gemeente hier bied die mogelijkheid aan als je een bespaarplan hebt met je hele buurt... = win win op mijn rekening...
hoef niet te zeggen dat we iets wat achterstallig onderhoud hebben aan de buiten....iets met overlijden handige harrie met contacten door heel NL
Heb ook alleen ingestemd met die slimme meter omdat ik ze gratis kreeg en gelijk de leiding enz. even werden bekeken.
Tucktuck schreef:Chamion mocht je niet willen dat je meter elke 2 maanden automatisch wordt uitgelezen kan je dit ook stop zetten. Hiervoor moet je contact opnemen met je netbeheerder. Dan kan de energieleverancier niet meer automatisch uitlezen en is het in principe een ouderwedse meter waarvoor je standen moet doorgeven. Verder kan ik je helaas niet helpen met het verbruik. Ik werk met business klanten en die verbruiken over het algemeen meer dan consumenten