
Ik had vol trots nieuwe gordijnen besteld.
Verduisterend zoals op de site stond.
Super gaaf paars! Dus helemaal trots.
En ik kreeg ze binnen, helemaal blij natuurlijk. Tot ik snel op de verpakking zag:
"Lichtdoorlatend."
Ik direct de klantenservice gebeld of ik het misschien écht niet verkeerd had gelezen.
"Nee u heeft gelijk! Wat vervelend! Dit is niet de bedoeling. Onze excuses! Ik ga hier direct een filiaalmanager achter aan sturen! Dit moet opgelost worden."
Dus voor deze klantenservice medewerker een dikke pluim.
Net gebeld door een filiaalmanager.
"Oh jeej, ik moet straks direct het hoofd bellen, dat is inderdaad een grove fout! Onze excuses! U mag deze gordijnen gewoon ruilen, of het bedrag terug laten storten. Wat vervelend!"
Maar ik zag direct alternatieven staan voor nog een kleiner bedrag.
Direct gevraagd of deze dan wel verduisterend zijn.
"Ja, deze zijn zeker verduisterend. Hier heb ik alleen géén van vier meer op voorraad. Maar weet u wat ik doe? Ik roep even wat filialen bij elkaar, ik bel u zo terug! Ik ga het voor u regelen!"
