al is dat misschien nog een groot woordOver 2 dagen start de kaartverkoop voor een festival in utrecht "Central park festival"
ik zou hier wel graag naar toe willen. maar weet nog niemand die mee wil. ik ben zelf nog nooit naar een festival geweest.
Ik denk dat de tickets wel hard zullen gaan overmorgen, dus ik wil sowieso voor mijzelf gewoon een ticket halen, mocht ik niet kunnen of gaan kan ik altijd nog ticket verkopen. Maar nu vraag ik mij af of het handig is om misschien toch 2 tickets te halen mocht ik iemand vinden die mee wil die ik ken, dan kan die hem overnemen.
Ik heb het ook zo gedaan met een concert en nu gaat mijn tante mee dus dat ticket is al overgenomen en dat beviel op zich wel.
Maar als ik niet iemand vind dan verkoop ik het 2e ticket maar zit ik nog met dat ik alleen naar een festival ga
het is gewoon 1 dag, en ik was dan of van plan om te overnachten in utrecht en de volgende dag terug te reizen. of dezelfde avond nog terug te reizen. daar heb ik ook nog genoeg tijd voor om te bedenken aangezien het in mei is.
heb je snel aanspraak op een festival als je alleen gaat? wat is jullie ervaring
ik ben gewoon nog erg onervaren in dit soort dingen

Of iemand hier die denkt hé dat lijkt mij wel leuk
http://centralparkfestival.nl/
Als je denkt dat dat voor jou geen probleem hoeft te zijn, zou ik lekker in mn eentje gaan!
Geniet ervan.