Ik ben dus hard aan het zoeken, maar dat blijkt zo makkelijk nog niet. Voor zover ik het nu kan zien, ben ik aangewezen op sites als eBay, waar ik totaal geen ervaring mee heb. Hoe zie je bvb of een verkoper betrouwbaar is en of de poster echt is? Zijn er dingen waar je op moet letten? (Zo heb ik nu bvb een verkoper gevonden die 100% positieve beoordelingen heeft. 0 negatief en 0 neutraal. Kan dat, of moet ik daar mijn vraagtekens bij zetten?
)Of zijn er misschien andere (betrouwbare) kanalen om aan zo'n poster te komen? Omdat het zo lang geleden is ga ik er vanuit dat ze hem bij de concertzaal niet meer hebben.
Mochten er nog goede speurneuzen op Bokt zitten: Het gaat om het concert van Jack White op 25 juni 2012 in de HMH.
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen!
bij de originele ontwerper op de website te koop.. nog geen 5 min speurwerk
Wel een prachtige poster, als die van ons concert was, had ik hem direct genomen, haha.
Ik kwam wel ergens dit zinnetje tegen: "Designer Rob Jones was commissioned by acclaimed musician Jack White to design 22 posters for his 2012 tour. Each design was created to represent a stop on ..."