Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Yvankaxx

Berichten: 3628
Geregistreerd: 16-06-12
Woonplaats: Fryslân

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-17 14:16

Linda_fleur Leuk dat je er weer heen gaat! Lijkt me wel slopend, elke keer zo ver rijden.

Ik heb mijn date net geappt, hij is aan het werk dus echt erover praten hebben we nog niet gedaan, maar hij heeft wel gereageerd dat hij me snapt en dat het niet zijn bedoeling was om mij onzeker te maken, maar dat hij in het begin liever rustig aan doet terwijl ik liever meteen een nieuwe date plan. Denk dat we daar gewoon wat een middenweg in moeten vinden nu, maar dat het voor mij ook wel goed is om rustig aan te doen aangezien het pas net anderhalve maand uit is met mijn ex en ik met momenten echt nog niet over hem heen ben :Y)

linoleum

Berichten: 6495
Geregistreerd: 01-03-12

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-17 14:25

Linda, klinkt als een leuk weekend!

Yvanka, wel fijn dat hij aangeeft je te begrijpen. Misschien idee om dan beetje af te spreken hoe lang dat rustig aan doen duurt? Anders is het nog steeds wel erg vrijblijvend.

En ben zelf ook altijd wel van mening dat als je iemand echt leuk vind, je helemaal niet wilt wachten. Dus hou ook beetje in gedachten dat hij jou misschien toch niet zo leuk vind als hij misschien doet lijken.

F_Orumster

Berichten: 15333
Geregistreerd: 17-12-03
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-17 14:52

Yvankaxx schreef:
Jibbel schreef:
Wat is dat toch met mannen die in het midden laten of er nou meer in zit of niet? Zelfs als je het vraagt of er meer in zit of niet en het dan wordt ontweken...wat moet je er dan mee? Lastig hoor. Enerzijds niets te verliezen, anderzijds kun je je toch een soort 'hechten' aan iemand..


Heb ik ook hoor, had na de date gezegd dat ik het gezellig vond en voor herhaling vatbaar, en hij vond dat ook. Ook was hij degene die mij begon te zoenen. Dacht dat doe je toch niet als je een date niet leuk vind! Ik heb dus het gevoel dat het zijn aard is, maar ik ben daar gewoon heel anders in dus ik ben bang dat het in beide gevallen gewoon gaat botsen..


En wat bedoel je met na de date, net voor je elkaar gedag zegt, of op de app onderweg naar huis, of?
Misschien vraag je het te vroeg? Ikzelf moet ook een paar dagen laten bezinken wat ik ervan vind en ik vind het dan ook fijn om een date af te sluiten met ''nou was gezellig en we appen wel weer'' :j En ja, dit heb ik zelfs na een date gehad die uitdraaide op fietsen :+

Yvankaxx

Berichten: 3628
Geregistreerd: 16-06-12
Woonplaats: Fryslân

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-17 15:04

Na de date via whatsapp haha.
Ik denk niet dat hij aan het lijntje houd, maar dat dit echt zijn aard is. Nu nog zien of ik eraan kan wennen haha. Ik ben meteen iemand die all the way elkaar elke week wil zien, ik moet er maar even mee dealen dat hij niet zo is.

Sure_lee

Berichten: 10423
Geregistreerd: 19-03-13
Woonplaats: Harderwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-17 15:11

Wat een verhalen over onzekere dates.
Hebben jullie niet zoiets dat als je op zoek bent naar iets serieus dat het dan meteen goed moet voelen en van beide kanten moet komen?
Ik heb wel wat gedate voordat ik mijn vriend leerde kennen en met niemand was het zoals met hem.
Mijn afsluiting was bijna letterlijk... wie weet proberen we het dressoir nog weleens uit (had hij geholpen met tillen in mijn trailer als eerste date)...
En zodra we in de auto zaten belde hij me al op en hebben we nog nagepraat totdat hij op plaats van bestemming was.
Zo totaal anders dan de beschrijvingen die ik hier lees en met mijn eerdere dates.

Dat gevoel van niet goed genoeg zijn herken ik ook wel. Ik vind mijn vriend echt onwijs knap en kan uren naar hem kijken. Maar hij geeft me zo'n goed gevoel door vaak te zeggen dat ik heel knap ben en dan lekker uitwijden wat dan allemaal en zeggen dat hij van me houdt en dan ook uitwijden waarom.... tja die onzekerheid verdwijnt dan gewoon. Ik voel me ook trots en knap naast hem..
Oké ik houd op... Maar ben ook zo gelukkig!

F_Orumster

Berichten: 15333
Geregistreerd: 17-12-03
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-17 15:13

Ik houd er niet van om het zo te vragen en ook niet als het me zo snel gevraagd wordt eigenlijk. Ik ben dan ook een tikje meer introvert en heb geen conclusie of balans opgemaakt. Ik houd het graag vaag, in de loop van de tijd weer over de app te vragen 'heb je zin om nog eens af te spreken?'

linoleum

Berichten: 6495
Geregistreerd: 01-03-12

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-17 15:27

Voor mij is daten niet perse (nu in elk geval) om een nieuwe liefde te vinden. Leuk als het gebeurt, maar vind het spel van praten, flirten en daten ook gewoon erg leuk. Dan kan ik best gelijk na de eerste date al weten dat niks langdurigs is, maar voor een paar keer wel leuk..

De onzekerheid geen last van. Ben nou eenmaal verre van onzeker over mezelf :+ hun verlies als zij er anders over denken :D

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33846
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-17 15:29

Toen ik mijn vriend leerde kennen was ik mentaal echt niet stabiel. Dat was meer een reden om onzeker te zijn dan onze "relatie" voelde me direct goed en gewaardeerd bij hem. :)

anne_bento

Berichten: 7588
Geregistreerd: 08-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-17 15:31

Ik heb het idee dat zoiets bij mij moet groeien en ik niet meteen denk, ja dit zit helemaal goed... beetje zelfbescherming denk ik. Ik hou het dus meestal ook even vaag van we houden contact, en daarna gewoon zien hoe het loopt en vragen of diegene zin heeft nog eens af te spreken.

Alleen bij mijn kroeg-man had ik meteen zodra hij binnenliep zoiets van, wow! :wow:
Dus of dat gevoel nou gewoon moet groeien of dat ik het bij andere dates gewoon niet heb gehad, I don't know.

Farjen

Berichten: 8018
Geregistreerd: 20-07-03
Woonplaats: Oost-Vlaanderen, België

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-17 16:24

Al die verhalen zijn zo herkenbaar, het lijkt wel alsof jullie allemaal dezelfde ex-date hebben als mij :')
En zelfs wanneer ik het rechtuit vroeg hoe het zat, kreeg ik geen antwoord. Maar ik weet nu wel dat het beter zo is, enkel jammer dat ik me dan heb opengesteld voor niets.

En zoals linoleum zegt, als je beiden elkaar leuk vind, denk ik wel dat je beiden niet wilt wachten.

Linda-fleur, goeie vooruitzichten dit weekend en lvast veel plezier!

Ik ben ook wel iemand dat het vanaf het eerste moment wel weet, het is er of het is er niet ;)

Linda_Fleur

Berichten: 5223
Geregistreerd: 29-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-17 16:55

Jibbel, onze eerste date spraken we af op een paardenevenement en de tweede date ging ik erheen en nu dus weer. Ik vind dat nu niet zo erg, aangezien ik nu een vriendin van mij en haar vriend tijdelijk bij mij in huis heb wonen dus weinig privacy := En daarnaast kan hij zijn paarden wat lastiger achterlaten (zelf voeren en beweging geven). Ik verwacht toch wel dat hij een keer bij mij langs komt, maar ik zal waarschijnlijk toch eerst zelf die bal weer op moeten gooien als ik hem zo een beetje inschat O:) Ach en nu combineer ik het dus expres met een bezoek aan mijn vader dus komt mooi uit.

Yvanka, ik ben het wel gewend met de auto ver te rijden, muziekje aan en gaan, als het maar buiten de spits is. Mijn moeder woont 70 km bij mij vandaan en mijn vader 170 km en die bezoek ik ook regelmatig, en moet zeggen dat een tankpas en auto van de zaak ook wel fijn is :=

Sure_lee, fijn voor je dat het bij jou zo'n contrast was tussen je vriend en je eerdere dates, dat geeft wel een goed gevoel over een relatie! Bij mij heeft het verleden uitgewezen dat ik toch wel heel erg aan iemand moet wennen en ernaartoe moet groeien, de keer dat ik ergens volop ingestort was kwam ik er bedrogen uit dus daar ben ik wel erg voorzichtig mee -O-

Flessuh

Berichten: 1424
Geregistreerd: 02-04-13
Woonplaats: Hindeloopen

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-17 17:05

Mijn Tinder plus is verlopen dus ik kan eindelijk eens een nieuw account aanmaken. Kan Tinder in ieder geval weer dames vinden :+ :') :')

Maar ja, eerst even andere prioriteiten tot het weekend :P

Yvankaxx

Berichten: 3628
Geregistreerd: 16-06-12
Woonplaats: Fryslân

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-17 17:23

Ik heb trouwens ook wel even nodig om gevoelens voor iemand te krijgen, heb iig nog nooit gedacht wanneer ik iemand voor het eerst zag; met jou ga ik mijn leven delen. Maar ik ben sowieso niet heel snel verliefd. Bij mij valt of staat het met hoe ik me voel in iemands bijzijn, ik moet me bij iemand op mijn gemak voelen en niet heel bewust zijn van mezelf of wat ik doe.
Ik had begin van het jaar een date met iemand, dat was meteen of we elkaar al jaren kenden. Helaas is het nooit van een tweede date gekomen omdat hij toen issues had waardoor hij steeds de dates afzei waardoor ik er op een gegeven moment klaar mee was.
Heb nu wel geleerd om mezelf ook open te stellen voor iemand en gevoelens toe te laten, en er komt vanzelf iemand die het waard is.

Thenexttry

Berichten: 1285
Geregistreerd: 24-08-08

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-17 18:10

Ach als iemand bij mij relatie zei dan rende ik nog net niet gillend weg. En ja echt bindingsangst incl. therapie 8)7

Toch met mijn vriend nu ( moet nog steeds wennen aan het woord vriend ) zat het vanaf het eerste moment gelijk goed. Onze eerste date vond bij mijn moeder thuis plaats incl. met mijn moeder ( ze zou "naar bed" gaan ) maar die bleef dus nog 1.5 uur zitten. en ik had een oversized mannenshirt aan knot op mijn hoofd, make-up loos en een joggingsbroek. ik á lá tokkie. :')

Toch zat het op een of andere manier goed en voelde het vertrouwd. Heb echt nog wel mijn dingetjes hoor, maar ik geef het dan aan en ga weer door.

dus een beetje als sure-lee..


anne-bento - ik denk dat je jezelf heel erg aan het onderschatten bent inderdaad met kroeg-man en je moeder zal je goed kennen en heeft misschien dan ook wel heel erg gelijk. Kijk gewoon hoe het loopt en geniet ervan, maar probeer die instelling van het is geen relatie-materiaal te laten varen. Ongemerkt kan je dat gevoel ook over gaan brengen dat hij misschien graag wilt, maar precies hetzelde als jou gaat denken.

Yvanka - alleen maar knap die instelling. Die miste ik heel erg en was niet zo van het openstellen. Je hebt ook gewoon groot gelijk dat te doen want daar leer je alleen maar van en mocht het niet zo willen zijn, komt vanzelf de juiste langs.

Farjen - Ik had met een ex-date steeds dat ik eigenlijk altijd daarheen ging maar andersom kwam hij zijn afspraken gewoon niet na.. overwerken, moe etc etc etc

MissFloorx

Berichten: 767
Geregistreerd: 27-07-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-17 21:21

Bij mij is het meestal wel dat ik na date een weet of er iets in zit. Bij de eerste date geen goede gevoel/vonk die overspringt is voor mij dan ook nooit een tweede date. Ik heb zelf ook wel moeite met mezelf openstellen, maar probeer het nu wel steeds meer. Alleen loopt het de laatste tijd bijna altijd uit op van mijn kant serieus en van de andere kant helaas niet. -O- Dan verlies ik de moed wel een beetje. Maar goed, ben ook niet echt zoekende naar een relatie meer gewoon een gezellige tijd.

Wat betreft de ijshockeyer, ontzettend banketstaaf gesprek gehad vanmiddag en n.a.v. daarvan gezegd dat ik het wel hoor als ie me ooit nog eens wil zien. Denk niet dat ik daar ooit nog iets van hoor overigens :evaw: .

linoleum

Berichten: 6495
Geregistreerd: 01-03-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-17 21:28

Floor, dat is wel een hele omslag ineens. En snap dat je op gegeven moment wel beetje klaar mee bent als jij steeds enthousiast bent en niks voor terug krijgt.

Thenexttry, goede eerste date :') kan je in elk geval zeggen dat hij gelijk de ‘echte’ jou heeft gezien.

MissFloorx

Berichten: 767
Geregistreerd: 27-07-12

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-17 21:32

@Linoleum, ja had ook echt zoiets van uhm oke? Ik had gezegd de dag ervoor dat ik hem natuurlijk liever zag dan dat ik naar m'n oma ging maar dat ik het wel even wilde weten. Reageert ie: Ja ik ga niet zeggen je moet met mij, kun je beter gezellig met je oma gaan. En toen reageerde ik met, oke is goed maar voor mij hoeft het niet echt als we alleen maar appen en ik je verder niet zie. ''Ja uhm sorry dat ik niet elke dag bij jou ben'' Nou toen was ik er wel klaar mee hoor. Ik ben geen claimerig type maar 2 weken vind ik wel erg lang voor een 2de date terwijl ik diverse pogingen heb gedaan.

linoleum

Berichten: 6495
Geregistreerd: 01-03-12

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-17 21:55

Ja wel heel erg aangevallen type, verdoe je daar je verdere tijd in elk geval niet meer aan.

LinsxDot
Berichten: 3393
Geregistreerd: 31-12-04
Woonplaats: Zuid holland

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-17 22:18

Ik lees al tijdje met jullie mee. En toch ff tijd om iets te zeggen en misschien de onzekerheid bij sommige hier weg te nemen... ik ben nu 3 jaar samen. Mijn vriend ken ik al via internet 7 jaar. Elke keer als ik zei afspreken verzon hij smoesjes wat ik toen serieus nam. Telkens nam ik afstand en dacht in yeah right bekijk het maar :') hij was ziek van saucijzen broodje. Dan was ie gevallen hahah. Na relaties en jaren verder weer contact. Afgesproken en weer een smoesje. Tot op een avond maakte ik grapje anders kom je toch even langs? En toen ging de bel.. ik in me pyama dacht die komt toch niet en daar stond die hoor. En hij legde toen uit dat het best een drempel was om af te spreken. En nu al 3 jaa gelukkig samen en samen wonend! Dus meiden het kan echt :') soms zitten er andere dingen achter dan je denkt. Alleen uiten hun het misschien lastiger. Dus geef de moed niet op :o

linoleum

Berichten: 6495
Geregistreerd: 01-03-12

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-17 22:27

LinsxDot, dat zou ik toch echt niet kunnen. Ik ben het type waarbij je bluf zegt en ik doe het. Zou echt niets kunnen met een man die zo’n grote drempel heeft :')

Maar wel leuk om te lezen dat het toch niet altijd doodbloedt!

LinsxDot
Berichten: 3393
Geregistreerd: 31-12-04
Woonplaats: Zuid holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-17 22:38

linoleum schreef:
LinsxDot, dat zou ik toch echt niet kunnen. Ik ben het type waarbij je bluf zegt en ik doe het. Zou echt niets kunnen met een man die zo’n grote drempel heeft :')

Maar wel leuk om te lezen dat het toch niet altijd doodbloedt!

Zo was ik ook. Alleen bleef toch een zwak houden wist niet waarom. Uiteindelijk positief

anne_bento

Berichten: 7588
Geregistreerd: 08-06-02

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-17 10:00

MissFloorx wat een rare reactie, lekker laten gaan!! Wie weet hoe leuk je andere 2 dates zijn, kun je hem zo weer vergeten.

LinsxDot grappig dat jullie uiteindelijk toch samen zijn gekomen! Succesverhalen zijn altijd welkom haha... ik heb er serieus geen vertrouwen meer in. Merk dat ik kwa contact met mannen ook echt denk, zal toch wel weer niks worden. Geen goede instelling, maar die krijg je vanzelf na zoveel dates die nergens op uitlopen.

Jibbel

Berichten: 7268
Geregistreerd: 21-10-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-17 10:27

Sure_lee schreef:
Wat een verhalen over onzekere dates.
Hebben jullie niet zoiets dat als je op zoek bent naar iets serieus dat het dan meteen goed moet voelen en van beide kanten moet komen?
Ik heb wel wat gedate voordat ik mijn vriend leerde kennen en met niemand was het zoals met hem.
Mijn afsluiting was bijna letterlijk... wie weet proberen we het dressoir nog weleens uit (had hij geholpen met tillen in mijn trailer als eerste date)...
En zodra we in de auto zaten belde hij me al op en hebben we nog nagepraat totdat hij op plaats van bestemming was.
Zo totaal anders dan de beschrijvingen die ik hier lees en met mijn eerdere dates.


Ja, als je op zoek bent naar iets serieus moet het eigenlijk vanaf moment 1 wel makkelijk en simpel gaan, zonder gedoe en meteen goed voelen. Wat jij omschrijft had ik ook met mijn scharrel, toch is dat na bijna 3 jaar ook wel anders geworden.
Het scheelt misschien dat ik niet op zoek ben naar iets serieus nu, omdat ik simpelweg m'n prioriteit niet heb liggen bij het investeren in een relatie. Ik vind het dan wel weer fijn om van de ander te weten wat zijn idee/intentie is, zodat je van elkaar weet hoe je erin staat. Ik hecht vooral aan de duidelijkheid, niet zozeer aan welke kant het op gaat.

Anne, uiteindelijk ga jij gewoon voor een relatie met de kroegman *D Ff wennen aan het idee en dan zit het straks helemaal goed joh! ;)

Floor, goed dat je t hebt afgekapt met die ijshockeyer. Beetje aparte reactie van hem..Beter om je tijd in een leuke vent te investeren.

LinsxDot, hahaha, herkenbaar die drempel om af te spreken. Gelukkig is het bij jullie goed gekomen. :D

anne_bento

Berichten: 7588
Geregistreerd: 08-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-17 10:41

Hahah ik zal je laten weten als je gelijk hebt gehad maar ik zie het nog niet zo gebeuren :D

LinsxDot
Berichten: 3393
Geregistreerd: 31-12-04
Woonplaats: Zuid holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-17 12:04

anne_bento schreef:
MissFloorx wat een rare reactie, lekker laten gaan!! Wie weet hoe leuk je andere 2 dates zijn, kun je hem zo weer vergeten.

LinsxDot grappig dat jullie uiteindelijk toch samen zijn gekomen! Succesverhalen zijn altijd welkom haha... ik heb er serieus geen vertrouwen meer in. Merk dat ik kwa contact met mannen ook echt denk, zal toch wel weer niks worden. Geen goede instelling, maar die krijg je vanzelf na zoveel dates die nergens op uitlopen.

Bedoelde ook dus dat mannen soms zelfde hebben en toch stoer doen. En er niet voor uit komen. Maar uiteindelijk dacht ik ook pfff zoek lekker uit kijk wel verder. Denk niet dat de verkeerde instelling is, dat is gewoon iets wat je opbouwd na alle teleurstellingen en denk dat je dan het sterkste eruit komt en uiteindelijk echt wel iemand vind. Het is niet erg on af en toe op je "bek" te gaan hoor daar leer je van al is het niet altijd fijn. Ik dacht bij me vriend ook die zie ik nooit dus typ af en toe wat terug en vind wel best. En toch stond die uiteindelijk voor de deur. Dus het kan zomaar. Misschien is het juist wel goed om minder te hopen :o