Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Ailill

Berichten: 11671
Geregistreerd: 27-08-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-17 19:54

Flessuh schreef:
Ailill schreef:

Volgens mij hebben veel bokkers nu tranen in hun ogen van geluk :=

Je bent 1 van de weinige mannelijke bokkers die easy on the eyes is *D


namens, de rest van de mannen.. en bedankt :+ _O-
Ho ho, zoiets zeg ik niet over mezelf.

Toffe boot in je profiel!

Flessuh

Berichten: 1424
Geregistreerd: 02-04-13
Woonplaats: Hindeloopen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-17 19:57

Ailill schreef:
Flessuh schreef:


namens, de rest van de mannen.. en bedankt :+ _O-
Ho ho, zoiets zeg ik niet over mezelf.

Toffe boot in je profiel!


oh ik heb beetje quote-kloot gedaan zie ik _O- _O- _O- (en fixed :+ )

ja, leuk project van school (raceboot op zonne-energie) waar ik officieel niet meer aan mee doe... en onofficieel nog een van de meest actieve leden bent :+
Aantal van mijn foto's zijn ook van race in Monaco.. heel leuk *\o/*
Laatst bijgewerkt door Flessuh op 19-02-17 19:58, in het totaal 1 keer bewerkt

Berdien

Berichten: 64540
Geregistreerd: 19-09-04
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-17 19:58

Haha ik heb wel tranen in m'n ogen staan, maar dat is meer door de uien die ik aan het hakken was dan deze openbaring :')

Ailill

Berichten: 11671
Geregistreerd: 27-08-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-17 20:04

Flessuh schreef:
oh ik heb beetje quote-kloot gedaan zie ik _O- _O- _O- (en fixed :+ )

ja, leuk project van school (raceboot op zonne-energie) waar ik officieel niet meer aan mee doe... en onofficieel nog een van de meest actieve leden bent :+
Aantal van mijn foto's zijn ook van race in Monaco.. heel leuk *\o/*
Kei tof! Ik zie al Ocean's taferelen voor me, vol gas de grachten door :P

Herkenbaar man, hier ook nog steeds fanatiek roeier in het dispuut-team. Iets met moeilijk los kunnen laten, denk ik.

Ailill

Berichten: 11671
Geregistreerd: 27-08-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-17 20:04

Berdien schreef:
Haha ik heb wel tranen in m'n ogen staan, maar dat is meer door de uien die ik aan het hakken was dan deze openbaring :')
Zonnebril doet wonderen. Of gesnipperde uien kopen :P

Flessuh

Berichten: 1424
Geregistreerd: 02-04-13
Woonplaats: Hindeloopen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-17 20:07

Ailill schreef:
Flessuh schreef:
oh ik heb beetje quote-kloot gedaan zie ik _O- _O- _O- (en fixed :+ )

ja, leuk project van school (raceboot op zonne-energie) waar ik officieel niet meer aan mee doe... en onofficieel nog een van de meest actieve leden bent :+
Aantal van mijn foto's zijn ook van race in Monaco.. heel leuk *\o/*
Kei tof! Ik zie al Ocean's taferelen voor me, vol gas de grachten door :P

Herkenbaar man, hier ook nog steeds fanatiek roeier in het dispuut-team. Iets met moeilijk los kunnen laten, denk ik.


We hebben ook wel een race gehad in Amsterdam.. was erg leuk.

laatste WK was echt geniaal.. we hadden storing in het elektrisch systeem waardoor de boot uitviel na korte tijd... maar bij de sprint werkte hij wel. En we hadden een nieuwe motor er in.
Alle sprints die we gevaren hebben gewonnen... topsnelheid van 32,4 de 3e snelheid van alle boten waaronder de snelste klasse _O-

Dat is denk ik wel het probleem met alle teams waar je aan mee doet.. je bouwt niet alleen een band met de leden maar ook met het team op en dat maakt het alleen maar moeilijker om los te laten :P

MMIDV

Berichten: 7357
Geregistreerd: 21-01-02
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-17 20:07

Hahaha er komt een knappe man bij, topic op hol!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-17 20:09

MMIDV schreef:
Hahaha er komt een knappe man bij, topic op hol!


Echt he.. Hormonale pubers :') :+

ruitje

Berichten: 12356
Geregistreerd: 29-06-03

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-17 20:12

* zwaait*

Was jullie kwijt!

DanielleB

Berichten: 5220
Geregistreerd: 29-02-04
Woonplaats: in friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-17 20:12

Oeh ik dacht knappe man... Ff stiekem kijken maarum.. Pfoe inderdaad :-p

Twilight

Berichten: 5503
Geregistreerd: 26-08-07
Woonplaats: Somewhere over the Rainbow

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-17 20:13

valt volgens mij wel in het straatje van meeste vrouwen hihi :P

Flessuh

Berichten: 1424
Geregistreerd: 02-04-13
Woonplaats: Hindeloopen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-17 20:14

Relaxed schreef:
MMIDV schreef:
Hahaha er komt een knappe man bij, topic op hol!


Echt he.. Hormonale pubers :') :+


Aardbeving van de klapperende eierstokken straks :+

SincereQ
Berichten: 908
Geregistreerd: 22-02-11

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-17 20:23

Hoi, ik denk dat ik me ook maar eens meldt na dit nieuws <<)

Nee grapje, ben al een tijdje aan het tinderen, na een korte tinder pauze. Gisteren een date gehad en hij is toch wel leuk!
Ik had de moed bijna weer opgegeven na alle mannen die of met een vis op de foto staan of alleen op seks uit zijn.

Ailill

Berichten: 11671
Geregistreerd: 27-08-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-17 20:24

Flessuh schreef:
Ailill schreef:
Kei tof! Ik zie al Ocean's taferelen voor me, vol gas de grachten door :P

Herkenbaar man, hier ook nog steeds fanatiek roeier in het dispuut-team. Iets met moeilijk los kunnen laten, denk ik.


We hebben ook wel een race gehad in Amsterdam.. was erg leuk.

laatste WK was echt geniaal.. we hadden storing in het elektrisch systeem waardoor de boot uitviel na korte tijd... maar bij de sprint werkte hij wel. En we hadden een nieuwe motor er in.
Alle sprints die we gevaren hebben gewonnen... topsnelheid van 32,4 de 3e snelheid van alle boten waaronder de snelste klasse _O-

Dat is denk ik wel het probleem met alle teams waar je aan mee doet.. je bouwt niet alleen een band met de leden maar ook met het team op en dat maakt het alleen maar moeilijker om los te laten :P
Waar in Amsterdam? Toch niet in de grachten, of wel?

Damn, zo'n wedstrijd en dan technisch pech, da's euh banketstaaf. 32, 4 als in knopen? Wat is de topsnelheid en vaart ie volledig op zonne-energie?

Ailill

Berichten: 11671
Geregistreerd: 27-08-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-17 20:26

Twilight schreef:
valt volgens mij wel in het straatje van meeste vrouwen hihi :P
In het straatje van de meeste vrouwen? Zonder nu te vissen, maar hoe ziet dat straatje d'r dan uit?

Twilight

Berichten: 5503
Geregistreerd: 26-08-07
Woonplaats: Somewhere over the Rainbow

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-17 20:27

weet ik niet :P kwam er meer op neer dat je een super knappe vent bent om te zien haha. in die trant

Ailill

Berichten: 11671
Geregistreerd: 27-08-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-17 20:27

Flessuh schreef:
Relaxed schreef:
Echt he.. Hormonale pubers :') :+


Aardbeving van de klapperende eierstokken straks :+
Decibel-gevaar i.v.m. jodelende baarmoeders :P

Ailill

Berichten: 11671
Geregistreerd: 27-08-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-17 20:28

Twilight schreef:
weet ik niet :P kwam er meer op neer dat je een super knappe vent bent om te zien haha. in die trant
Thanks, valt wel mee hoor. Nu weet ik nog niets, haha!

jooproo

Berichten: 972
Geregistreerd: 01-04-13
Woonplaats: the middle of nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-17 20:29

DanielleB schreef:
enne jooproo.. hoe kom jij hier op het paardenforum? ;)

Ik gister ook weer naar mijn tinderdate geweest. Zouden smiddags al en dan de stad even in, maar hij had nog even andere dingen te doen ;) Dus ben rond etenstijd daar heen gegaan en even samen gekookt


Iets met een 1 april-grap met Tweakers. Heel actief ben ik niet op bokt, maar sommige dingen zijn wel leuk, zoals dit topic ;).
En natuurlijk om de hoeveelheid mannen op bokt te verhogen ;)

DanielleB

Berichten: 5220
Geregistreerd: 29-02-04
Woonplaats: in friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-17 20:30

Moet je maar mee gaan eten zaterdag ailill ;-) Dan kun je een paar van hier keuren haha

Ailill

Berichten: 11671
Geregistreerd: 27-08-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-17 20:32

jooproo schreef:
DanielleB schreef:
enne jooproo.. hoe kom jij hier op het paardenforum? ;)

Ik gister ook weer naar mijn tinderdate geweest. Zouden smiddags al en dan de stad even in, maar hij had nog even andere dingen te doen ;) Dus ben rond etenstijd daar heen gegaan en even samen gekookt


Iets met een 1 april-grap met Tweakers. Heel actief ben ik niet op bokt, maar sommige dingen zijn wel leuk, zoals dit topic ;).
En natuurlijk om de hoeveelheid mannen op bokt te verhogen ;)
Ik baal d'r van dat ik toen niet actief was op bokt, had deze actie goed kunnen gebruiken voor m'n werk :D

Ailill

Berichten: 11671
Geregistreerd: 27-08-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-17 20:33

DanielleB schreef:
Moet je maar mee gaan eten zaterdag ailill ;-) Dan kun je een paar van hier keuren haha
Ik kwam net het topic tegen, leuk! Alleen heb ik volgend weekend andere plannen en die kan ik niet afzeggen. Al twijfel ik nog en wil proberen mee te gaan stappen.

Urbanus

Berichten: 44956
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-17 20:36

Berdien schreef:
Haha ik heb wel tranen in m'n ogen staan, maar dat is meer door de uien die ik aan het hakken was dan deze openbaring :')


Ongevoelige trut :')

Martje80
Berichten: 5851
Geregistreerd: 13-06-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-17 20:36

Wat een leuk topic! Ik heb mijn vriend ook via Tinder leren kennen.

Ik had een relatie van 19 Jr achter de rug. Ben geen uitgaanstyp en kleine vriendenkring die gesetteld is.
Dus ik grapte tegen mijn collega" hoe kom ik nou ooit weer aan een vent vanaf de bank" TINDER was het antwoord. Nou leek me niks. Is toch een vleeskeuring en alleen op seks belust..

Maar toch nieuwsgierig. De eerste match was een oud klasgenootje die aardig leuk opgedroogd was. Die bleek al een relatie te hebben en aardig met zichzelf in de knoop te zitten. Bye Bye dus.

De 2e match was ook iemand uit de buurt. Bekend gezicht en naam maar verder onbekend. 2 leuke avonden mee gehad maar hij was niet klaar voor een relatie, terwijl ik expliciet zei dat ie niet direct met me hoefde te trouwen..

Nr 3, ja nr 3, 3x is scheepsrecht zeggen ze..nou letterlijk en figuurlijkan, hij is zeeman haha. Deze leuke meneer bleek mij ook leuk te vinden. Hij heeft me uitgenodigd voor een boswandeling. Fijn, kon ik veilig mijn hond mee nemen. 2e keer ook gewandeld, en daarna geluncht. En vanaf toen was het wel duidelijk..die laat ik niet gaan.

"Helaas" is ie 5 januari weer aan boord gegaan. Gelukkig lag het schip in nl dus 2x een weekend aan boord geweest. Eind januari zijn ze gaan varen. En begin maart komt ie terug.

Is even wennen maar hij is leuk genoeg om dat voor lief te nemen!

Ailill

Berichten: 11671
Geregistreerd: 27-08-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-17 20:38

karev schreef:
Wat een leuk topic! Ik heb mijn vriend ook via Tinder leren kennen.

Ik had een relatie van 19 Jr achter de rug. Ben geen uitgaanstyp en kleine vriendenkring die gesetteld is.
Dus ik grapte tegen mijn collega" hoe kom ik nou ooit weer aan een vent vanaf de bank" TINDER was het antwoord. Nou leek me niks. Is toch een vleeskeuring en alleen op seks belust..

Maar toch nieuwsgierig. De eerste match was een oud klasgenootje die aardig leuk opgedroogd was. Die bleek al een relatie te hebben en aardig met zichzelf in de knoop te zitten. Bye Bye dus.

De 2e match was ook iemand uit de buurt. Bekend gezicht en naam maar verder onbekend. 2 leuke avonden mee gehad maar hij was niet klaar voor een relatie, terwijl ik expliciet zei dat ie niet direct met me hoefde te trouwen..

Nr 3, ja nr 3, 3x is scheepsrecht zeggen ze..nou letterlijk en figuurlijkan, hij is zeeman haha. Deze leuke meneer bleek mij ook leuk te vinden. Hij heeft me uitgenodigd voor een boswandeling. Fijn, kon ik veilig mijn hond mee nemen. 2e keer ook gewandeld, en daarna geluncht. En vanaf toen was het wel duidelijk..die laat ik niet gaan.

"Helaas" is ie 5 januari weer aan boord gegaan. Gelukkig lag het schip in nl dus 2x een weekend aan boord geweest. Eind januari zijn ze gaan varen. En begin maart komt ie terug.

Is even wennen maar hij is leuk genoeg om dat voor lief te nemen!
Dus het kan wel? Super tof! Kun je niet mee varen?

Hoop doet leven :D