Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Urbanus

Berichten: 44946
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-17 11:14

Was ie vrijwillig naar die film?

jooproo

Berichten: 972
Geregistreerd: 01-04-13
Woonplaats: the middle of nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-17 11:15

lieveli schreef:
Was ie vrijwillig naar die film?


Ik ben een man en de match een vrouw ;)

Flessuh schreef:
jooproo schreef:
Ik meld me (weer). Ruim 3 jaar geleden ook op bokt in een tindertopic gezeten, maar die relatie (dankzij Tinder) is van de zomer uit gegaan. Ondertussen alweer ff aan het tinderen, en zelfs een paar dates gehad (niet heel succesvol). Nu een leuke match, die gister naar 50shades is geweest. Nu kan ik geen leuke vraag daarover verzinnen zonder als creep over over te komen ;)


~~}> ~~}> ~~}>

daar paar van sturen }:)


Haha, ik wil dus niet als Creep overkomen ;) anders had ik dat wel gedaan :p

Urbanus

Berichten: 44946
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-17 11:17

Oooh! Ja nee wees dan voorzichtig met je hints := hoewel ik het wel een afknapper vind als iemand die film graag ziet :=

kraakte
Berichten: 3076
Geregistreerd: 20-02-10
Woonplaats: Gelderland

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-17 11:21

In mijn Tindertijd heb ik toen ook een keer een man zomaar verwijderd. Had hem toen zelfs al op Whatsapp en we hadden al n aantal weken contact. Kwam er steeds meer achter dat het echt mijn type niet was en hij was naar mijn idee helemaal weg van mij. Kon t toen niet over mijn hart verkrijgen dat eerlijk te zeggen dus heb hem toen verwijderd en geblokkeerd.
Niet netjes van me. Maar ik wist niet goed wat anders te doen.

Jildau

Berichten: 9410
Geregistreerd: 24-07-05
Woonplaats: Reahûs

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-17 11:32

lieveli schreef:
Oooh! Ja nee wees dan voorzichtig met je hints := hoewel ik het wel een afknapper vind als iemand die film graag ziet :=


Inderdaad.. Maar dat heeft misschien meer met mijn vooroordelen te maken.

Gianti

Berichten: 10941
Geregistreerd: 17-03-10
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-17 11:59

jooproo schreef:
Ik meld me (weer). Ruim 3 jaar geleden ook op bokt in een tindertopic gezeten, maar die relatie (dankzij Tinder) is van de zomer uit gegaan. Ondertussen alweer ff aan het tinderen, en zelfs een paar dates gehad (niet heel succesvol). Nu een leuke match, die gister naar 50shades is geweest. Nu kan ik geen leuke vraag daarover verzinnen zonder als creep over over te komen ;)



Ooh wat jammer zeg! Jullie hebben echt wel een tijdje wat gehad

jooproo

Berichten: 972
Geregistreerd: 01-04-13
Woonplaats: the middle of nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-17 12:01

Gianti schreef:
jooproo schreef:
Ik meld me (weer). Ruim 3 jaar geleden ook op bokt in een tindertopic gezeten, maar die relatie (dankzij Tinder) is van de zomer uit gegaan. Ondertussen alweer ff aan het tinderen, en zelfs een paar dates gehad (niet heel succesvol). Nu een leuke match, die gister naar 50shades is geweest. Nu kan ik geen leuke vraag daarover verzinnen zonder als creep over over te komen ;)



Ooh wat jammer zeg! Jullie hebben echt wel een tijdje wat gehad


Ja, bijna 2.5 jaar... Maar ja... Ik ben vrij en gezellig ;). Hoef niet per-se snel een nieuwe relatie, maar een beetje rondkijken kan geen kwaad ;)

Yvankaxx

Berichten: 3628
Geregistreerd: 16-06-12
Woonplaats: Fryslân

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-17 12:26

Wauw wat een reacties op mijn bericht := Ik hoorde soms een paar dagen niks van hem, zijn humor was wat cru en daarbij hadden we alleen gezegd dat we wat zouden gaan drinken vandaag, waren geen concrete plannen. Dus ik dacht, beter maar unmatchen dan gedoe.
En ik zag wat zij niet wil dat u geschied.. klopt, zo denk ik ook. Maar vind dat via tinder wel even wat anders, aangezien je daar vaak genoeg als stront behandeld wordt, zelfs als je wel lief bent.

Ik praat met iemand die ook fifty shades gezien heeft, maar niet in de bios haha.

Nathalie, misschien je twijfels uitspreken, dan is het aan hem wat hij ermee doet!

Ketly

Berichten: 5927
Geregistreerd: 27-02-10

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-17 12:30

Wat maakt het uit om zo iemand te ontmatchen? Tinder is gewoon een ouderwetse vleeskeuring waarvan het principe al niet 'netjes' is, als er niks serieus is tussen twee personen kan en mag je iemand ontmatchen wanneer je wilt.

Gianti

Berichten: 10941
Geregistreerd: 17-03-10
Woonplaats: Almere

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-17 12:33

Ik heb gevoel dat heel veel echt veel achter een match zoeken :) vooral als nog geen nummers zijn uitgewisseld dan gewoon jammer en next..

jooproo

Berichten: 972
Geregistreerd: 01-04-13
Woonplaats: the middle of nowhere

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-17 12:53

Opgelost! Gewoon benoemd nadat ik veel dingen kan zeggen als reactie dat ze die film gezien heeft, maar dat ik niet als Creep wil overkomen ;). Gaf een leuk gevolg op het gesprek, want ze was wel nieuwsgierig hahaha. Nu een tamelijk serieus gesprek over relaties en dingen voor elkaar over hebben ;)

daiswees

Berichten: 1157
Geregistreerd: 04-08-11
Woonplaats: Assendelft

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-17 13:01

heee nieuw topic!
hier is het stil met tinder had een aantal leuke matches maar toen kwam ik een wild exemplaar tegen waar ik nu rustig mee aan het daten ben :Y)

jooproo

Berichten: 972
Geregistreerd: 01-04-13
Woonplaats: the middle of nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-17 13:11

daiswees schreef:
heee nieuw topic!
hier is het stil met tinder had een aantal leuke matches maar toen kwam ik een wild exemplaar tegen waar ik nu rustig mee aan het daten ben :Y)


Een wild exemplaar waarmee je rustig date? :')
Die heb je snel getemd ~~}>

acera1991

Berichten: 765
Geregistreerd: 22-06-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-17 13:15

ik lees wel mee :)

DanielleB

Berichten: 5220
Geregistreerd: 29-02-04
Woonplaats: in friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-17 13:17

enne jooproo.. hoe kom jij hier op het paardenforum? ;)

Ik gister ook weer naar mijn tinderdate geweest. Zouden smiddags al en dan de stad even in, maar hij had nog even andere dingen te doen ;) Dus ben rond etenstijd daar heen gegaan en even samen gekookt

Flessuh

Berichten: 1424
Geregistreerd: 02-04-13
Woonplaats: Hindeloopen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-17 13:47

DanielleB schreef:
enne jooproo.. hoe kom jij hier op het paardenforum? ;)

Ik gister ook weer naar mijn tinderdate geweest. Zouden smiddags al en dan de stad even in, maar hij had nog even andere dingen te doen ;) Dus ben rond etenstijd daar heen gegaan en even samen gekookt


Die is met zelfde lichting gekomen als waar ik mee hier binnen kwam vallen :+

Ailill

Berichten: 11670
Geregistreerd: 27-08-11

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-17 14:16

Vanaf pagina 1 gelezen, wat een bijzondere verhalen komen d'r voorbij :P

Net een nieuwe tel en durf Tinder er niet meer op te zetten, lol.

Deau
Berichten: 5900
Geregistreerd: 15-02-04

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-17 15:01

Ik meld mijzelf ook!

Relatie is net 3 weken uit, maar ben wel benieuwd wat er op de markt te vinden is..

daiswees

Berichten: 1157
Geregistreerd: 04-08-11
Woonplaats: Assendelft

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-17 15:53

jooproo schreef:
daiswees schreef:
heee nieuw topic!
hier is het stil met tinder had een aantal leuke matches maar toen kwam ik een wild exemplaar tegen waar ik nu rustig mee aan het daten ben :Y)


Een wild exemplaar waarmee je rustig date? :')
Die heb je snel getemd ~~}>


hahaha oh jeetje dat klinkt inderdaad wel vreemd zo
maar nog niet getemd helaas :')

hyppolyte

Berichten: 5911
Geregistreerd: 07-06-05

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-02-17 16:54

Haha, ik speel tinder niet zo vaak uit, maar mijn range is ook wel vrij uitgebreid, ik zit tussen de 26 en 45 :'). Ik val meestal op oudere mannen, maar ik merk dat ik soms toch ook iemand van mijn leeftijd wel leuk vind :j (en soms zelfs wel eens iemand die jonger is := )

Ik heb donderdag die jongen gedumpt waar ik laatst een date mee had en die wat tegenviel. Wilde hem iig nog een kans geven, maar er was echt 0 chemie, dus dat wordt 'm niet :n. Nu even tinderloos, geen zin in op het moment :').
Die knakker waarvan ik dacht dat ie bij mij thuis een wijntje wilde doen, bedoelde dat ook echt, heb hem gezegd dat ik dat niet doe (maar hij had geen bijbedoelingen hoor... neuuhhh), dus voorgesteld om een borrel te gaan doen in de stad, maar een halfuur nadat ie zei dat ie weg zou gaan, kreeg ik een appje dat ie ineens heel moe was. Dus ik zat nog niet zo gek met mijn gedachtegang. Sukkel... ---> NEXT!
Gisteren nog een appje van een scharrel die schijnbaar jeuk had, dan gaan ze ineens appjes sturen, geeeeeen zin in dus nu :').

*edit* ik had het topic juist bewust in de HK gezet zodat we niet heel LZP zouden volspammen en de vervolgtopics meestal toch in de HK terechtkomen. Dan kun je ook wel eens een keertje afdwalen van het onderwerp. Maar als jullie het per se in LZP willen hebben ook best, alleen die reden van zonder account meelezen vind ik nogal vreemd, waarom zou je dat moeten willen.

@yvanka, niet helemaal netjes, maar toch ook geen wereldramp, het kan erger, laten we het zo maar zeggen. Vriendin van me is een keer geditcht toen ze al in amsterdam stond voor haar date, stuurt die lamlu.l een appje dat ie toch niet komt, klojo _-:(

Flessuh

Berichten: 1424
Geregistreerd: 02-04-13
Woonplaats: Hindeloopen

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-17 17:38

@hyppolyte dat lijkt me helemaal erg ja.. Wel erg zuur dat hij dan niet eerder kon bedenken dat hij toch niet kwam... -O-

hmm, Tinder kan weer eens geen personen meer vinden.. Dat wordt vanavond m'n laatste likes maar uitdelen dan :P

Ailill

Berichten: 11670
Geregistreerd: 27-08-11

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-17 18:03

Geen mensen vinden? Kan dat :P

Sababber

Berichten: 2700
Geregistreerd: 21-09-11
Woonplaats: Living on the edge of Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-17 18:29

Ailill schreef:
Geen mensen vinden? Kan dat :P


Ik denk als je je instellingen zeer selectief maakt dat dat best lukt :')

janderegelaa
vanaf nu met een R erachter

Berichten: 15915
Geregistreerd: 10-01-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-17 18:31

Flessuh schreef:
@hyppolyte dat lijkt me helemaal erg ja.. Wel erg zuur dat hij dan niet eerder kon bedenken dat hij toch niet kwam... -O-

hmm, Tinder kan weer eens geen personen meer vinden.. Dat wordt vanavond m'n laatste likes maar uitdelen dan :P

Zet je afstand 2 km verder.

Flessuh

Berichten: 1424
Geregistreerd: 02-04-13
Woonplaats: Hindeloopen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-17 18:32

Sababber schreef:
Ailill schreef:
Geen mensen vinden? Kan dat :P


Ik denk als je je instellingen zeer selectief maakt dat dat best lukt :')


Heel veel swipen werkt ook :')

instelling is 55km leeftijd 20-30.. maar ja daar staat hij ook al op sinds oktober ofzo.. en heb dagen genoeg gehad dat ik door m'n likes heen ben :+ Dus ja dan krijg je dat _O-

Meestal werkt paar uurtjes later kijken ook wel goed. Net alsof de app gewoon een X aantal laat zien en dan eerst weer af moet koelen
Laatst bijgewerkt door Flessuh op 19-02-17 18:33, in het totaal 1 keer bewerkt