Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
anne_bento

Berichten: 7588
Geregistreerd: 08-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-17 11:14

Haha ja wellicht wordt het dan nog lastiger, dat is waar... maar ik heb nog hoop dat het probleem zichzelf oplost :+
Denk dat jullie wel gelijk hebben maar hoe breng je zoiets nou een beetje op een niet vervelende manier -O-

Belsje

Berichten: 3506
Geregistreerd: 28-10-02
Woonplaats: Belgisch Limburg

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-17 11:15

Zit er niks van progressie in? En wat doet hij dat zo storend is? :')

Is het praktisch of functioneel fout? :p

anne_bento

Berichten: 7588
Geregistreerd: 08-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-17 11:37

Hahah :+ uh, hij doet gewoon niet zoveel, hij is meer kusjes aan het geven dan echt aan het zoenen zeg maar, een beetje het tegenovergestelde als de wasmachine :+ nu zou ik een wasmachine dus veeeeeel erg vinden en zelfs vies vinden, dat is gelukkig niet het geval! Maar hij is echt te terughoudend. Maar zoveel pogingen hebben we nog niet gedaan, gister hebben we nieteens gezoend, ik was zo snotverkouden en moe dat er gister wat dat betreft weinig gebeurd is

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-17 11:45

Misschien is ie niet zo van het tongzoenen? Ik heb dat dan liever als een wasmachine.. al is het wel even wennen :+

_Lois_

Berichten: 3284
Geregistreerd: 02-09-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-17 11:50

anne_bento schreef:
Haha ja wellicht wordt het dan nog lastiger, dat is waar... maar ik heb nog hoop dat het probleem zichzelf oplost :+
Denk dat jullie wel gelijk hebben maar hoe breng je zoiets nou een beetje op een niet vervelende manier -O-


Wat is er vervelend aan zeggen wat jij fijn vind?
Dat het niet jou voorkeur is hoe hij zoent kan je weinig aan doen toch.
Eventueel via app als je t niet direct wil zeggen?
Zeg je iets van je mag best met meer passie zoenen hoor <<)
Als je zelf probeert te zoenen doet ie dan wel mee?

anne_bento

Berichten: 7588
Geregistreerd: 08-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-17 11:50

idinn Ja ik heb dat ook veel liever hoor, anders was ik allang afgeknapt!

anne_bento

Berichten: 7588
Geregistreerd: 08-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-17 11:53

_Lois_ schreef:
anne_bento schreef:
Haha ja wellicht wordt het dan nog lastiger, dat is waar... maar ik heb nog hoop dat het probleem zichzelf oplost :+
Denk dat jullie wel gelijk hebben maar hoe breng je zoiets nou een beetje op een niet vervelende manier -O-


Wat is er vervelend aan zeggen wat jij fijn vind?
Dat het niet jou voorkeur is hoe hij zoent kan je weinig aan doen toch.
Eventueel via app als je t niet direct wil zeggen?
Zeg je iets van je mag best met meer passie zoenen hoor <<)
Als je zelf probeert te zoenen doet ie dan wel mee?


Doe het wel liever persoonlijk dan via de app.. heb zoveel ervaring met miscommunicaties enzo via de app, vind dit wel iets wat ik dan wel liever persoonlijk zou doen :)
Mwah, hij wil wel graag zoenen want neemt steeds wel zelf het initiatief, maar het is niet dat ie mij volgt.. misschien moet ik een keer een goede borrel drinken als ik bij hem ben, met een beetje alcohol op ligt mijn hart op mijn tong en floept het er waarschijnlijk zo uit :+

_Reneee

Berichten: 5788
Geregistreerd: 24-09-07

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-17 12:02

Ik zou het bespreken! De kerels die ik heb gehad die niet konden zoenen waren daarna ook vreselijk in bed. Dus slechte zoeners kap ik af :') Vind dat zoenen echt heel erg moet klikken...

Belsje

Berichten: 3506
Geregistreerd: 28-10-02
Woonplaats: Belgisch Limburg

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-17 12:05

Ojé, zo kust de niet-zoener hier ook wel wat ... ik dacht dat dat vooral kwam omdat het gewoon niet zo'n ervaren jongen is :+. Cru gezegd, heeft ie maar 1 echte vriendin gehad ... wel heel erg lang, dus ik gokte dat die verlegenheid daar aan lag :+

Nu begin ik hem toch wat te nijpen :')

Jibbel

Berichten: 7268
Geregistreerd: 21-10-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-17 12:09

Ik geniet weer mee van jullie verhalen!

Jammer Yvanka, van je date. Wel apart idd dat het zo snel verandert bij hem. Maar niet denken dat het aan jou ligt of dat je iets fout hebt gedaan hoor!

Anne, gezellig gehad met je date zo te horen. Jammer van het zoenen..al is te weinig tong beter dan teveel :P Ik zou het gewoon eens met m bespreken. Zo van: hé, ik heb gemerkt dat..bladiebla. Dan hou je het open naar hem en is het ook niet meteen alsof hij het niet goed doet. Wel top dat hij weinig last heeft van jouw katten.

Berdien, het zit jou ook niet mee met je date. Hopelijk lukt het snel wel en is hij het wachten waard!

Hier nam een oude date ineens weer contact op. Lieve en aardige jongen, maar ik had toen het idee dat er gewoon niet meer in zat voor mij. Af en toe nog weleens aan hem gedacht, gewoon omdat het klikte. Nu dus weer aan het kletsen geslagen, maar ik merk nog steeds dat ik hem gewoon een aardige gast vind, maar meer niet. Weet alleen niet zo goed of ik dat nu wéér aan hem moet aankaarten. Voordat het contact voorbij was, heb ik dat al uitgebreid met m besproken. We hebben het verder nu nog niet over daten oid gehad, maar ik heb zo'n gevoel dat zijn intentie nog steeds anders is. Vind het lastig, want als ik dat verkeerd inschat, begin ik straks vanalles te roepen wat niet van toepassing is..Help!

anne_bento

Berichten: 7588
Geregistreerd: 08-06-02

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-17 12:22

Kun je niet vragen wat zijn intentie van het contact is? Dan weet je of hij alleen contact heeft gezocht voor de gezelligheid of op meer uit is... als dat laatste het geval is kun je aangeven dat jullie het er toen over hebben gehad en dat dat niet veranderd is?

Janinevv

Berichten: 13244
Geregistreerd: 12-01-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-17 12:35

anne_bento schreef:
Kun je niet vragen wat zijn intentie van het contact is? Dan weet je of hij alleen contact heeft gezocht voor de gezelligheid of op meer uit is... als dat laatste het geval is kun je aangeven dat jullie het er toen over hebben gehad en dat dat niet veranderd is?


Jaa zo iets zou ik ook doen ja of het even afwachten en kijken of hij zelf met zo iets komt?

SophievdV
Berichten: 14752
Geregistreerd: 22-07-04
Woonplaats: met een prachtig uitzicht!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-17 12:42

_Reneee schreef:
Ik zou het bespreken! De kerels die ik heb gehad die niet konden zoenen waren daarna ook vreselijk in bed. Dus slechte zoeners kap ik af :') Vind dat zoenen echt heel erg moet klikken...


Is ook mijn ervaring. Niet kunnen zoenen is een voorbode voor de rest :')

Ik gooi Tinder er af. Heb wel mannen die wat willen drinken maar ik word al moe als ik eraan denk. Nog echt niet aan toe dus. Ik ga weer voor safe :P

anne_bento

Berichten: 7588
Geregistreerd: 08-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-17 12:45

Als je al moe wordt als je eraan denkt dan niet doen inderdaad! Je voelt vanzelf wanneer je er wel weer zin in hebt, of loopt misschien wel gewoon iemand tegen het lijf!

Oh wat betreft vreselijk in bed, dat valt gelukkig wel mee, al was dat ook niet heel denderend :+ Maar vreselijk, nee.. dat niet.

DanielleB

Berichten: 5220
Geregistreerd: 29-02-04
Woonplaats: in friesland

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-17 12:50

Mijn vriend is ook niet de beste zoener, heb wel betere gehad.. Maar ook hij niet super veel vriendinnen gehad, dus schaaf het hopelijk langzaamaan wel wat bij :P
In bed is hij trouwens prima hahah

Cintaria

Berichten: 105
Geregistreerd: 31-01-12

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-17 13:15

Zo, wat gaan jullie snel! Ik ben uiteraard flink aan het meelezen maar door de drukte is het helaas niet mogelijk geweest om altijd te reageren. Op dit moment ben ik nog aan het daten met een superleuke jongen. Het klikt echt ongelooflijk goed op alle vlakken en het is al lange tijd geleden dat ik nog zo goed in mijn vel zat. Alleen in bed klikt het eigenlijk gewoon helemaal niet en daar word ik behoorlijk onzeker van -O- Hij heeft nog maar weinig vriendinnen gehad dus misschien dat het daar wel aan ligt? Ik hoop in ieder geval dat het misschien 'vanzelf' gaat beteren maar begin wel te beseffen dat ik het er misschien eens eerlijk over moet hebben... Hebben jullie dat ook ooit eerder gehad? Verliefd zijn, echt een ongelooflijke klik hebben en je leven zien delen met hem maar dat het op seksueel gebied niet echt zo wow is?

Anne, van zodra je een 'subtiele' manier hebt gevonden om het aan te kaarten dan mag je deze aan mij doorgeven. Dan kan ik het lef ook eens bijeen rapen om het bovenstaande met hem aan te kaarten want ik begrijp het wel. Het is behoorlijk frustrerend als je eindelijk iemand tegen komt met wie het zo klikt en dan loopt dat zoenen niet echt gesmeerd...

Sophie, ik denk dat het beter is inderdaad om Tinder dan te verwijderen. Ik had dat op het begin ook hoor. Het was leuk om zo wat te swipen en met mannen te babbelen maar van zodra ze begonnen over afspreken, was voor mij de lol snel over. Je voelt vanzelf wel wanneer je er terug klaar voor bent.

anne_bento

Berichten: 7588
Geregistreerd: 08-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-17 13:25

Ja het is toch super vervelend, kom je iemand tegen waarmee het zo goed klikt en waarmee je echt wel je leven zou willen delen, en dan klikt het op dat vlak niet... aan de ene kant denk ik, ach als ik verder een super leuke man heb en dat iets minder is, is dat dan zo erg? Maar helaas weet ik van mezelf dat ik in bed wel iets meer zoek, uitdaging, spanning, afwisseling, anders gaat dat op den duur toch wel wat wringen denk ik. Maar als verder alles goed is, dan moet je denk ik toch eerst proberen eraan te werken, wie weet kan het allemaal nog veel beter worden, en dan heb je wel het plaatje compleet!

Ik moet er eens goed over nadenken maar in de tussentijd duim ik verder dat het vanzelf veranderd O:)

Farjen

Berichten: 8005
Geregistreerd: 20-07-03
Woonplaats: Oost-Vlaanderen, België

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-17 13:34

Yvanka, wat een rare jongen bij het stappen.. Maar zo iemand is toch geen relatiemateriaal
En nog een slechte zoener, het lijkt wel besmettelijk :') maar wat een stom sms'je opeens! :(:)
Maar ik zou er ook niets persoonlijks achter zoeken, ik moet bekennen dat ik het ook al heb meegemaakt dat ik de dag later me toch bedenk. Je kan gewoon niet voor iedereen gevoelens hebben..

Iedereen last van het weer ivm de dates.. hier zal de niet-date vanavond waarschijnlijk ook niet doorgaan -O-

Bedankt voor de tips voor Arnhem! <3

Linda-fleur, daar zou ik ook al kriebels van krijgen bah.. Dus nu nog 2 dates :')

Klinkt positief belsje *\o/*

Anne-bento tof dat het gezellig was! En ik herken het wel een beetje dat claimerige. Maar dat ligt wat aan het gevoel dat de jongen me geeft. Ik heb al een ex gehad waar ik super jaloers en claimerig was, nu ben ik super zen :') 8-) ik voel dat ik hem kan vertrouwen en daardoor geef ik hem (en hij mij ook) veel vrijheid :) Dus misschien als jullie elkaar beter kennen, dat je er ook meer rust in gaat vinden?

Jibbel, ik ga mee met de rest. Gewoon vragen wat zijn intentie is en dan lekker op date gaan en kijken of de klik er nog steeds is

Cintaria, ooh ook zo lastig.. Maar voor mij moet het echt op elk vlak klikken, aan de andere kant: het is maar net hoeveel waarde je aan sex enz hecht..
En als het je echt dwars zot, zou ik het toch aankaarten want zoiets kun je niet opkroppen

SophievdV
Berichten: 14752
Geregistreerd: 22-07-04
Woonplaats: met een prachtig uitzicht!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-17 13:39

Cintaria ja dat heb ik wel eens gehad. Klik op allerlei vlakken behalve in bed. Andersom ook gehad.

Heb ook gedacht dat ik de sex naar een lagere prioriteit kon brengen maar dat lukte me op den duur niet. Is voor mij net zoiets als besluiten te stoppen met de paarden. Kan gewoon niet dus ik hou er rekening mee.

Mijn ervaring is dat mannen die weinig vrouwen gehad hebben de prioriteit lager heb dan ik dat heb. Ze vinden het vaak simpelweg minder belangrijk maar dat merk je. Ik ben dus op zoek naar een onmogelijke combinatie: een zorgzame, lieve, goed uitziende betrouwbare man die werk heeft gemaakt van zijn skills :')

SplashIsLief

Berichten: 33030
Geregistreerd: 01-01-04
Woonplaats: Loon op Zand

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-17 13:43

Ik lees al een tijdje mee (sinds mijn eigen Tinder succes story :)) ) maar voel nu de behoefte om even in te vallen. Ik denk dat je dit soort dingen gewoon bespreekbaar moet maken vanuit jezelf (ik vind dit fijn... en dus niet jij doet dit niet goed). Als je over dit soort zaken niet kunt praten hoe moet dat dan als de relatie zich verder ontwikkelt? En als hij niet om kan gaan met jouw wensen dan moet je je ook afvragen of je wel een relatie samen op wilt bouwen.

Natuurlijk zijn dit geen makkelijke onderwerpen, maar wat is het ergste wat er kan gebeuren? En wat leert het je dan over wel/geen toekomst samen opbouwen?

linoleum

Berichten: 6481
Geregistreerd: 01-03-12

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-17 13:54

Gewoon aangeven als je bezig bent. Ik pak gewoon een hand en leg die waar ik wil. Of zeg wat ik fijn vind. Nooit vervelende reacties op gehad. Andersom vind ik het ook alleen maar fijn om te horen wat de ander wel fijn vind. Niet iedereen vind hetzelfde fijn/lekker. Liever dat het gezegd wordt en we het beide fijn vinden, dan dat het bij halfslachtig blijft.

Ik heb me gisteren wel door de sneeuw geworsteld met de auto. Scheelde me vanmorgen weer, was het korter naar m’n werk :+ we hebben gelijk heel winters samen de kerstboom opgezet en opgetuigd.

SophievdV
Berichten: 14752
Geregistreerd: 22-07-04
Woonplaats: met een prachtig uitzicht!

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-17 13:56

Kan me overigens voorstellen dat het wat gênant is om te zeggen dat je het anders wilt. Is een drempel waar je wel overheen moet, anders krijgt hij ook de kans niet om zijn skills te verbeteren ;)

Iedereen wil het op zijn eigen manier en dat komt vaak nogal precies. Het hoeft geen afknapper te zijn om te zeggen wat je wil. Kan best sexy zijn..

Janinevv

Berichten: 13244
Geregistreerd: 12-01-16

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-17 13:58

Wauw ik ben echt nog een groentje :oo maar wel handig om jullie ervaringen en alles te lezen!

linoleum

Berichten: 6481
Geregistreerd: 01-03-12

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-17 14:04

Tot nu toe wordt het altijd wel gewaardeerd als ik aangeef wat ik wil of de leiding neem. Geloof dat de meeste mannen dat wel aantrekkelijk vinden. Ik andersom ook, als een man weet wat hij doet en wil.

Cintaria

Berichten: 105
Geregistreerd: 31-01-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-17 14:14

Linoleum, jouw manier heb ik inderdaad ook al geprobeerd. Zogenaamd het 'sturen' maar ik heb het idee alsof hij daardoor nog onzekerder wordt. Dus al met al draagt het niet echt bij tot het gevoel van dat moment.

Sophie, je punt over prioriteiten klopt inderdaad. Ik dacht eerst ook dat ik het niet zo belangrijk zou vinden als al de rest klopt maar dat blijkt niet zo te zijn. De situatie zoals deze nu is geeft me namelijk behoorlijk wat frustraties en dat wil ik niet voor de rest van mijn leven. De eigenschappen van jouw perfecte man zouden zo ook maar even die van mij kunnen zijn en hij scoort op alles meer als voldoende behalve dan dat skills-gedeelte :')

Ik begrijp dat praten inderdaad het beste is in deze situatie maar ik vind het gewoon sneu. Qua uiterlijk én innerlijk is hij alles wat ik in een vent zoek maar dan alleen dit puntje niet. Misschien is het ergens de schrik dat hij hierin niet kan veranderen en ik hier niet mee kan 'leven' wat het zo moeilijk maakt om er open en eerlijk over te praten.