Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Inney

Berichten: 6168
Geregistreerd: 07-10-09

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-17 12:18

Ik zal vanmiddag even uitgebreid reageren met de laptop.

Relaxed dat is altijd zo vaag.. duidelijk maar 1 doel.

Hebben jullie dat vaak? Kerels alleen uit op seks?

Linda_Fleur

Berichten: 5223
Geregistreerd: 29-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-17 12:20

Relaxed, hahaha dat had ik ook een paar dagen terug. Mijn foto had iets speciaals blahblahblah en achter elke zin een bloemetje en ineens hoppa weg :')

Gister ook nog een andere match die achter alles wat hij zegt x zet en gister eindigde met: Wil je wel beter leren kennen x. Maar alle zinnen daarvoor bestonden maar uit max 2-3 woorden. Dus ik heb gezegd: Joh gast is prima maar je bent aardig kort van stof. Ik krijg nu wel weer een Goedemorgen xxx :+ Ik gok dat dit geen goede match is :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-17 12:25

Inney schreef:
Relaxed dat is altijd zo vaag.. duidelijk maar 1 doel.

Hebben jullie dat vaak? Kerels alleen uit op seks?


Hoezo 1 doel? We hebben nog geen 5 zinnen gewisseld, alleen dat ik wauw was :')

Yvankaxx

Berichten: 3628
Geregistreerd: 16-06-12
Woonplaats: Fryslân

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-17 12:43

De laatste wel regelmatig matches die alleen uit zijn op seks, losers :Y)

Berdien

Berichten: 64540
Geregistreerd: 19-09-04
Woonplaats: Groningen

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-17 12:57

Hoezo losers? Zolang ze er eerlijk over zijn... Ik zie het probleem niet zo.

Inney

Berichten: 6168
Geregistreerd: 07-10-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-17 13:07

Relaxed schreef:
Inney schreef:
Relaxed dat is altijd zo vaag.. duidelijk maar 1 doel.

Hebben jullie dat vaak? Kerels alleen uit op seks?


Hoezo 1 doel? We hebben nog geen 5 zinnen gewisseld, alleen dat ik wauw was :')


Mijn ervaring is dat als het zo enthousiast begint, ze vaak uit zijn op seks. Maar dat kan natuurlijk anders zijn :D

Flessuh

Berichten: 1424
Geregistreerd: 02-04-13
Woonplaats: Hindeloopen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-17 13:25

Relaxed schreef:
Gisteren een match, ik was wauw en dit en dat.. Na een paar zinnen stil en net was ie alweer weg.. Vaag :+


Misschien vond hij je toch te hoog gegrepen :P

Yvankaxx

Berichten: 3628
Geregistreerd: 16-06-12
Woonplaats: Fryslân

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-17 14:07

Berdien schreef:
Hoezo losers? Zolang ze er eerlijk over zijn... Ik zie het probleem niet zo.


Ik heb in mijn profiel staan dat mannen die op zoek zijn naar een seksdate oid zichzelf de moeite kunnen besparen, als je het dan nog probeert dan definieer ik dat wel als loser.

anne_bento

Berichten: 7588
Geregistreerd: 08-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-17 14:27

Ik vind het ook niet per definitie losers maar inderdaad, als je het in je profiel hebt staan ben je wel een loser als je het probeert haha. Overigens verbaasd het me niet, want ik merk dat veel mannen swipen zonder profiel te lezen. Ik heb al een paar keer gehad dat in een gesprek ineens iemand zei, oh ik zie nu pas in je profiel dat je geen roker wilt? :roll:

Berdien

Berichten: 64540
Geregistreerd: 19-09-04
Woonplaats: Groningen

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-17 14:32

Haha dat. Ik heb in mijn profiel mijn woonplaats staan. En 99,9% vraagt 'En, waar woon je?'

:') :roll:

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-17 14:32

Berdien schreef:
Haha dat. Ik heb in mijn profiel mijn woonplaats staan. En 99,9% vraagt 'En, waar woon je?'

:') :roll:


Gewoon standaard vragenlijstje :+

Inney

Berichten: 6168
Geregistreerd: 07-10-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-17 14:33

Ik lees eerlijk gezegd ook niet altijd het profiel, als ik gewoon een beetje aan het swipen ben. Beetje dom misschien van mezelf.

Hij vroeg me of ik nog weer wilde afspreken trouwens, mijn date van gisteren. Ik durf geen nee te zeggen. Het is echt wel een lieve jongen, maar het is gewoon niet praktisch en ik voelde niet dé klik om me daarvoor in allerlei bochten te wringen.

anne_bento

Berichten: 7588
Geregistreerd: 08-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-17 14:33

Haha! Er zijn trouwens vast ook vrouwen die zo swipen. Ik lees altijd het profiel, soms staat er iets dat net doorslaggevend kan zijn :D

En laatst stond er bijvoorbeeld bij 1 dat hij van wat mollige vrouwen hield, niet zo in die woorden maar kwam daarop neer. Dan ga ik niet reageren want dan ben ik kwa uiterlijk zijn type sowieso niet. Of mannen die iemand zoeken die ook van verre reizen houdt, ook niet aan mij besteed :n

anne_bento

Berichten: 7588
Geregistreerd: 08-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-17 14:35

Inney schreef:
Ik lees eerlijk gezegd ook niet altijd het profiel, als ik gewoon een beetje aan het swipen ben. Beetje dom misschien van mezelf.

Hij vroeg me of ik nog weer wilde afspreken trouwens, mijn date van gisteren. Ik durf geen nee te zeggen. Het is echt wel een lieve jongen, maar het is gewoon niet praktisch en ik voelde niet dé klik om me daarvoor in allerlei bochten te wringen.

Toch maar eerlijk zijn..... ik zou er ook moeite mee hebben maar is echt het beste!

Berdien

Berichten: 64540
Geregistreerd: 19-09-04
Woonplaats: Groningen

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-17 14:38

Ik lees ook altijd profiel! :j Er staat nog wel eens iets van 1.76m ofzo en dan kan hij mooi naar links _O-

anne_bento

Berichten: 7588
Geregistreerd: 08-06-02

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-17 14:41

Haha ook dat! Ukkies

Inney

Berichten: 6168
Geregistreerd: 07-10-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-17 14:43

Ja eigenlijk is het ook wel slim om te lezen. Ik lees vooral het profiel als ik twijfel nav de foto's.
Al moet ik zeggen dat ik de laatste tijd niet meer zo serieus swipe :+ Ik heb het gevoel dat het toch steeds op niks uitloopt, vooral van mijn kant. Ik vind dat gewoon heel moeilijk, het punt tot afspreken.


anne_bento schreef:
Inney schreef:
Ik lees eerlijk gezegd ook niet altijd het profiel, als ik gewoon een beetje aan het swipen ben. Beetje dom misschien van mezelf.

Hij vroeg me of ik nog weer wilde afspreken trouwens, mijn date van gisteren. Ik durf geen nee te zeggen. Het is echt wel een lieve jongen, maar het is gewoon niet praktisch en ik voelde niet dé klik om me daarvoor in allerlei bochten te wringen.

Toch maar eerlijk zijn..... ik zou er ook moeite mee hebben maar is echt het beste!


Ja je hebt wel gelijk. Even moed verzamelen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-17 14:47

Als de foto's me aanstaan lees ik ook altijd het profiel en dan pas like (of niet..) Staat idd nog wel eens een lengte in die me niet past :+ Of teksten als "Me kinderen zijn me alles en staan altijd op 1" :')

Inney

Berichten: 6168
Geregistreerd: 07-10-09

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-17 14:53

Haha ja lengte of muzieksmaak, kan ook echt een afknapper zijn. Of extreem sport fanaat. Beetje is wel oké, maar die fulltime sporters ben ik niet zo gek op.

Kinder heb ik nog nooit voorbij zien komen, maar ik zoek ook op 23 tot 29 jaar.

Ilse_Ven

Berichten: 156
Geregistreerd: 04-03-13
Woonplaats: Nijmegen en Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-17 15:01

Oeeh spannend anne_bento om vanavond bij je date te gaan eten! Geef je ons wel een update? <<)

Hebben jullie ook wel eens gehad dat de foto's op een profiel er erg nep uitzien? Dus dat het bijvoorbeeld gewoon foto's van een (professioneel) model zijn? Ik zit dan altijd in een dilemma... :') Want de kans is natuurlijk groot dat de persoon op de foto's niet de persoon achter het profiel zijn, maarja stel dat het nou wel echt die persoon is loop je gewoon een super knap persoon mis :')

Inney

Berichten: 6168
Geregistreerd: 07-10-09

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-17 15:07

Hahaha ja dat ken ik ook wel. Een keer gehad en gewoon afgesproken, bleek hij inderdaad die persoon te zijn. <3 :')

Maar ik denk dan altijd wel.. waarom hebben jullie tinder nodig? Dat terwijl ik zelf ook op tinder zit, rare gedachtegang eigenlijk :+

Ilse_Ven

Berichten: 156
Geregistreerd: 04-03-13
Woonplaats: Nijmegen en Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-17 15:15

Oooh dat is dan wel erg leuk Inney! Ik neem het risico meestal niet en swipe vaak naar links... Misschien het risico toch maar eens nemen <<) :')
En ja misschien zijn ze gewoon verlegen om mensen aan te spreken... Maarja lijkt mij inderdaad ook dat zij geen tekort aan aandacht krijgen in het dagelijks leven :')

Inney

Berichten: 6168
Geregistreerd: 07-10-09

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-17 15:17

Haha het klikte ook wel, maar ja zo'n jongen heb je niet alleen denk ik altijd. En op dat moment wilde ik totaal nog geen vaste relatie eigenlijk. :+

Haha ja gewoon eens proberen en dan eerst op snapchat toevoegen ofzo, kijken of hij meer foto's kan sturen. Dan zie je gelijk of hij het echt is. :+

Ilse_Ven

Berichten: 156
Geregistreerd: 04-03-13
Woonplaats: Nijmegen en Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-17 15:23

Hahaha goede tip van Snapchat! En ja precies wat je zegt over het niet alleen hebben van die jongen, ik zou er ook een beetje gek van worden als andere meisjes constant aandacht van hem willen hebben of met hem willen praten. Je moet er dan wel heel zeker van zijn dat hij trouw aan jou blijft, anders is zo'n relatie echt niet te doen lijkt me...

Farjen

Berichten: 8018
Geregistreerd: 20-07-03
Woonplaats: Oost-Vlaanderen, België

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-17 16:55

Relaxed, ik heb zo de indruk dat jij ook wel foute mannen aantrekt adhv je verhalen hier :+

Ik lees tijdens het swipen ook geen profielen, dat is pas bij de match :')
En dan soms denk ik oeps nee, en delete ik ze _O-

Inney, waarom durf je geen nee zeggen tegen een 2de date? Beter korte pijn en eerlijk zijn!

Ik weet niet meer wie het vroeg, maar mijn niet-date was weer geslaagd, vanavond zie ik hem terug := :')

Nu jullie het toch over lengtes hebben, dat is het enige minpuntje dat ik aan hem al heb ontdekt. We zijn even groot, langs een kant jammer dat hij geen 5cm langer is, maar het lijkt me ook een stomme reden om hem daarvoor niet meer te zien..