Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Farjen

Berichten: 8019
Geregistreerd: 20-07-03
Woonplaats: Oost-Vlaanderen, België

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-17 22:00

Of misschien moet je eens op speeddate gaan flessuh?

Pieter25

Berichten: 3789
Geregistreerd: 15-01-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-17 22:02

Flessuh schreef:
En waar de gesprekken doodbloeden..nou ja, bij deze moest ik de meeste woorden er al redelijk uit trekken, dus eigenlijk was dat al wel veelzeggend. -O-

Op naar de volgende match inderdaad!
Vraag is alleen hoe lang dat wachten is :')


Dat doodbloeden is echt zwaar irritant.. -O- Denk je jaa.. dit kan wellicht iets zijn om mee op date te gaan.. crap.

Je bent niet alleen met dit probleem :(:) Als de vrouw echt interesse in je heeft en jullie hebben iets, om echt over te praten. Komt het vast goed :D
Laatst bijgewerkt door Pieter25 op 27-11-17 22:08, in het totaal 2 keer bewerkt

Flessuh

Berichten: 1424
Geregistreerd: 02-04-13
Woonplaats: Hindeloopen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-17 22:03

Farjen schreef:
Of misschien moet je eens op speeddate gaan flessuh?


Daten onder invloed van speed.. hhmm, misschien werkt het :+ :=



Maar ja, als ik contractverlenging krijg en naar Leeuwarden verhuis kan speeddaten ook wel eens :P

Colien

Berichten: 1293
Geregistreerd: 29-12-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-17 22:05

Waarom nu niet? Kun je alleen speeddaten in Leeuwarden? Je stelt uit Geert.

_Lois_

Berichten: 3293
Geregistreerd: 02-09-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-17 22:06

Haha weglopende gesprekken :+
Maar het is ook echt lastig om te peilen soms vind ik.
Iemand kan via de app hilarisch zijn maar in t echt niet, en andersom :=
Daarom moet je sws als het een beetje lijkt te klikken maar snel afspreken vind ik :Y)

Volgende week zie ik m’n date weer :D :o

Yonker

Berichten: 13507
Geregistreerd: 19-09-06
Woonplaats: Oss

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-17 22:24

Colien schreef:
Waarom nu niet? Kun je alleen speeddaten in Leeuwarden? Je stelt uit Geert.


Eens :j
Het kan altijd, als je echt aan de vrouw wil moet je er toch wat voor doen :D

Ik heb morgen weer eens een date maar denk gewoon gezellig en verder niks :+

Colien

Berichten: 1293
Geregistreerd: 29-12-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-17 22:39

Yonker schreef:
Colien schreef:
Waarom nu niet? Kun je alleen speeddaten in Leeuwarden? Je stelt uit Geert.


Eens :j
Het kan altijd, als je echt aan de vrouw wil moet je er toch wat voor doen :D

Ik heb morgen weer eens een date maar denk gewoon gezellig en verder niks :+

Dat zijn de beste dates!

Ik sprak van de week toevallig weer een oude tinderdate. Die spreek ik sporadisch nog. We hebben hem ooit benoemd tot tindertaxi omdat hij mij en een vriendin (ook een bokker) keer random op een festival is komen halen om naar huis te brengen. Hij had bijna een relatie vertelde hij me dus waarop ik hem blij feliciteerde, waarna ik vroeg of hij ondanks dat toch nog wel braaf onze vaste tindertaxi bleef, hij heeft me beloofd dat hij onze tindertaxi zal blijven :')
En op de vraag of mijn vriend dit allemaal goedkeurt? Ja hoor, die vroeg zelfs of hij ook niet het nummer mocht hebben van de tindertaxi zodat die ook voor hem taxi kon spelen :')

SophievdV
Berichten: 14757
Geregistreerd: 22-07-04
Woonplaats: met een prachtig uitzicht!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-17 22:58

Flessuh schreef:
Farjen schreef:
Of misschien moet je eens op speeddate gaan flessuh?


Daten onder invloed van speed.. hhmm, misschien werkt het :+ :=



Maar ja, als ik contractverlenging krijg en naar Leeuwarden verhuis kan speeddaten ook wel eens :P


Oh nog een Fries! Al ben ik import ten top :') een echte Hollander dus en ik ben er trots op :D

Ik zit in mn huis! Hulde! Het is nog lang niet klaar maar mn koelkast staat er en donderdag komen het fornuis en mn wasmachine. Dan kan ik koken en wassen. Hoe heerlijk!!

Tinder is voor mij nog erg ver weg. Evenals daten :')

Thenexttry

Berichten: 1285
Geregistreerd: 24-08-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-17 23:26

Belsje schreef:
Ik ben een ware date-idioot, dus .... Maar dat is toch keibizar? Ik bedoel ....

En ik heb zoiets van "ja gut, ik weet niet wat ie ervan denkt dus ik doe ook maar niks". Bevestiging :')
Kan het hem toch moeilijk om de man af vragen en gisteren kwam er dan ook nog ineens bij dat hij echt iets tegen plastische chirurgie heeft, nu heb ik wel wat werk gehad én ik draag een pruik omdat ik last heb van hormonale kaalheid ... Dat soort dingen weet ie dus niet en ik had gisteren geen zin om dat na zijn uitlatingen op tafel te gooien :')


Haha mijn ex vriend die zat de eerste keer dat ik daar bleef slapen een heel pleidooi te houden over dat een borstvergroting echt lelijk was etc etc etc. Het was niet mooi niet natuurlijk en voelde niet fijn.

Toen hij klaar was zei ik: goh zal mijn shirt dan maar aanhouden aangezien ik ook siliconen heb.

Flessuh

Berichten: 1424
Geregistreerd: 02-04-13
Woonplaats: Hindeloopen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-17 00:08

Thenexttry schreef:
Belsje schreef:
Ik ben een ware date-idioot, dus .... Maar dat is toch keibizar? Ik bedoel ....

En ik heb zoiets van "ja gut, ik weet niet wat ie ervan denkt dus ik doe ook maar niks". Bevestiging :')
Kan het hem toch moeilijk om de man af vragen en gisteren kwam er dan ook nog ineens bij dat hij echt iets tegen plastische chirurgie heeft, nu heb ik wel wat werk gehad én ik draag een pruik omdat ik last heb van hormonale kaalheid ... Dat soort dingen weet ie dus niet en ik had gisteren geen zin om dat na zijn uitlatingen op tafel te gooien :')


Haha mijn ex vriend die zat de eerste keer dat ik daar bleef slapen een heel pleidooi te houden over dat een borstvergroting echt lelijk was etc etc etc. Het was niet mooi niet natuurlijk en voelde niet fijn.

Toen hij klaar was zei ik: goh zal mijn shirt dan maar aanhouden aangezien ik ook siliconen heb.


En toen voelde het ineens wel fijn zeker :P

Och dat blijven toch gevoelige onderwerpen. Zo heeft iedereen wel een paar denk ik.. zo'n situatie heb ik ook al eens gehad. Ik het uitleggen, date in tranen. Ook de laatste keer dat ik mijn verhaal wat later vertel aan een date. :=

(Was overigens toen ik 17 was)

Deeskuh88
Berichten: 289
Geregistreerd: 17-11-13

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-17 01:02

Ha! Eindelijk weer wat leuke date-verhalen :) Kon wel wat afleiding gebruiken.
Zoenen op date 1 doe ik trouwens zelfs. En dan ben ik verder best een preutse trien. Verder dan weer niet. Mits dat niet afgesproken is, want een fwb heb ik ook gehad.

florence123

Berichten: 1699
Geregistreerd: 12-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-17 09:44

Haha wat een verhalen!
Wat de siliconen betreft: vaak associëren ze er een bepaalde type vrouwen mee waarop ze afknappen denk ik. Maar als een ander type vrouw dat heeft zullen ze dat misschien niet erg vinden.

Ik had eens een date die op de 2de date al voorstelde om mee te gaan op reis met mij en een goede vriendin van mij. Wij 2 hadden al geboekt en wilden een vrouwenreisje. Hij nodigde zichzelf zomaar uit. Er is ook nooit een 3de date gekomen :')
Laatst bijgewerkt door florence123 op 28-11-17 09:52, in het totaal 1 keer bewerkt

anne_bento

Berichten: 7588
Geregistreerd: 08-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-17 09:47

Thenexttry haha grappig is dat. Ik kan me niet voorstellen dat een man daarop afknapt als het verder goed zit..

Flessuh ik ben wel benieuwd hoe de gesprekken gaan.. ik heb ook wel eens gesprekken die meteen doodbloeden, maar dan is de klik er gewoon ook niet echt denk ik. Had laatst iemand die zei alleen Hoi, dus ik zei Hoi terug en vroeg hoe zijn weekend was, kreeg alleen terug: goed.
Ja dan ben ik dus meteen uitpraat haha..


Mijn date van afgelopen zondag heeft gevraagd of ik zin heb morgen bij hem te komen eten, ben heel benieuwd of het dan wat minder ongemakkelijk gaat voelen :-)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-17 09:48

florence123 schreef:
Haha wat een verhalen!
Wat de siliconen betreft: vaak associëren ze er een bepaalde type vrouwen mee waarop ze afknappen denk ik. Maar als een ander type vrouw dat heeft zullen ze dat misschien niet erg vinden.

Ik had eens een date die op de 2de date al voorstelde om mee te gaan op reis met mij en een goede vriendin van mij. Wij 2 hadden al geboekt en wouden een vrouwenreisje. Hij nodigde zichzelf zomaar uit. Er is ook nooit een 3de date gekomen :')


Nah, flauw zeg :+

Thenexttry

Berichten: 1285
Geregistreerd: 24-08-08

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-17 11:56

Nee hoor hij had er totaal geen problemen mee :+

En wel flauw dat je date niet mee mocht op vakantie hoor haha

Yvankaxx

Berichten: 3628
Geregistreerd: 16-06-12
Woonplaats: Fryslân

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-17 12:06

Spannend Anne! Hopelijk issie nog net zo leuk <<)

Ik had een match, zo'n model met sixpack. Zei eerst dat ik er goed uitzag, dus ik zei dankjewel! Vroeg ie of ik zin heb om te Netflix en chillen met pizza en wijn. Ik zei als je mijn profiel had gelezen dan had je gezien dat ik niet aan zulke contacten doe :roll: Gek genoeg zijn we nog steeds een match. Liet hem aan een vriendin zien, die zei ik zou hem meteen doen, maakt niet uit dat het eenmalig is _O-

anne_bento

Berichten: 7588
Geregistreerd: 08-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-17 12:53

Yvankaxx schreef:
Spannend Anne! Hopelijk issie nog net zo leuk <<)

Ik had een match, zo'n model met sixpack. Zei eerst dat ik er goed uitzag, dus ik zei dankjewel! Vroeg ie of ik zin heb om te Netflix en chillen met pizza en wijn. Ik zei als je mijn profiel had gelezen dan had je gezien dat ik niet aan zulke contacten doe :roll: Gek genoeg zijn we nog steeds een match. Liet hem aan een vriendin zien, die zei ik zou hem meteen doen, maakt niet uit dat het eenmalig is _O-


Haha ik vind zoiets eenmalig ook niet erg :+
Maar ik moet wel zeggen dat er een verschil is in hoe de intentie is. Als iemand al bij laat weten van te voren dat het alleen maar daarom gaat, dan zou ik het niet doen.
Wel vaak genoeg meegemaakt dat het erop uitdraaide, en de afspraken daarna alleen maar daarom draaide, dat vind ik geen probleem.
Straks is er totaal geen klik verder, dan zou ik er het bed niet mee hoeven delen, er moet ergens wel een klik en bepaald gevoel zijn :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-17 14:14

Dat heb ik idd net zo Anne. Met huidige scharrel door omstandigheden bijna 2 weken geappt voor we afspraken, veelste lang wat mij betreft, maar was niet anders. We hadden het over vanalles en nog wat, maar wisten ook wel dat er bepaalde <<) klik kon zijn.. 1e date duurde dus ook van 20.00 tot een uur of 1 de volgende dag :+ En nu nog steeds hebben we het over vanalles en nog wat en bespreken we ook dates met elkaar :')

Yonker

Berichten: 13507
Geregistreerd: 19-09-06
Woonplaats: Oss

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-17 14:31

Nou mijn date heeft afgezegd _O-
Echt dit is al de zoveelste in korte tijd waarbij of hij of ik af zei. Wellicht geeft dit mijn date mood ook wel beetje weer want heb zelf ook niet echt zin om te daten :')

BarryPlopper

Berichten: 1093
Geregistreerd: 01-04-13
Woonplaats: Zwartsluis

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-17 15:47

Ik heb de laatste tijd vaak last van matches die al weer opgeheven zijn voordat ik mijn tinder kan openen >;)

Farjen

Berichten: 8019
Geregistreerd: 20-07-03
Woonplaats: Oost-Vlaanderen, België

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-17 15:53

Ik heb ooit met iemand afgesproken waarmee ik 2 weken mee heb geappt, echt zo'n 80 berichten per dag en hele verhalen.. op de date zelf hadden we elkaar niets te zeggen :+
0,0% klik

flessuh, ik denk echt dat zoiets als een speeddate iets voor jou is. Dat je voorbij dat eerste punt bent

Yonker jammer, heb je elkaar wel al eens gezien?

Florence zalig dat het zo gelopen is met mr bindingsangst *\o/*

Anne-bento goed teken en alvast veel plezier!

Vanavond heb ik ook een niet-date :') met mijn oude vriend.. Ik heb er zin in, wel heb ik een beetje schrik dat het gevoel gaat omslaan

Yonker

Berichten: 13507
Geregistreerd: 19-09-06
Woonplaats: Oss

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-17 16:29

Nee zou eerste date zijn :) hij had opzich wel goede reden.

Gezellig farjen, lekker van genieten. Is het erg als het gevoel omslaat?

Flessuh

Berichten: 1424
Geregistreerd: 02-04-13
Woonplaats: Hindeloopen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-17 16:31

BarryPlopper schreef:
Ik heb de laatste tijd vaak last van matches die al weer opgeheven zijn voordat ik mijn tinder kan openen >;)


ah, jij matcht ook vaak met de vrouwelijke Houdini's :+

Farjen

Berichten: 8019
Geregistreerd: 20-07-03
Woonplaats: Oost-Vlaanderen, België

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-17 17:38

Yonker schreef:
Nee zou eerste date zijn :) hij had opzich wel goede reden.

Gezellig farjen, lekker van genieten. Is het erg als het gevoel omslaat?


Hmm misschien wilt het lot dan niet dat jullie afspreken? :')

Qua gevoel is het gewoon raar, we willen elkaar graag zien en alles is zo snel gegaan terwijl we niet goed snappen wat dit nu is :+ lekker duidelijk uitgelegd haha maar ik hoop gewoon niet achteraf als het niets wordt, ik ook niet een vriend kwijt ben

Inney

Berichten: 6168
Geregistreerd: 07-10-09

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-17 17:42

Haai!!
Ik kom even inbreken. Nooit gedacht dat ik aan de tinder zou gaan :') Maar vanavond alweer mijn tweede tinderdate. (Wel een nieuwe jongen, dus de eerste date)
Ben stik zenuwachtig, help? Tips, tops? Do's en Dont's? :=

Ga ik zo even een beetje bijlezen haha, ben erg benieuwd naar ervaringen.