Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Ailill

Berichten: 11670
Geregistreerd: 27-08-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-18 16:42

Wendy15 schreef:
Ailill schreef:
Kun je leuk stappen op Texel?

Als je 16 bent wel :')
Zijn meer de feesten hier die erg gezellig zijn zoals ouwe sunderklaas, tropical festival, blues weekend.
Met vriendinnen gaan we altijd naar kroeg hier in het dorp. Heel gezellig maar als toerist minder geslaagd denk ik omdat er voornamelijk texelaars komen :)
Klinkt goed, hier in het 'dorp' ook veel van die feesten, zijn toch wel de knalavonden v.h. jaar. Dit jaar bestaat Culemborg 700 jaar en dus voornamelijk in de zomer veel extra feesten en op 25-08 het 25e int. Blues Festival. Die dag worden twin en ik 30, nu al zin in :Y)

Wendy15

Berichten: 11100
Geregistreerd: 18-09-04
Woonplaats: Texel

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-18 16:46

Geen haast toch? Rustig zien hoe t tussen jullie loopt.

Haha dat zal een mooi feest worden dan ja!

Ik ben sowieso gek op feesten met live muziek of als er gedanst wordt.
Ging vroegahh wel bijna elk weekend naar een salsa feestje ook.
Hier spelen zomers ook wel regelmatig bandjes geeft zoveel meer sfeer meteen live muziek

1234

Berichten: 11291
Geregistreerd: 27-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-18 16:51

Yonker schreef:
1234"
[quote="Yonker schreef:
Maar als diegene verkeerde bedoelingen heeft kan die je ook bellen...... etc.... En dat is heel vervelend, heb ik zelf een keer gehad :j
Ik ben dus ook vrij voorzichtig in nummers uitwisselen :D


Meestal heb je door de berichten die hij stuurt, vrij snel door wanneer ie verkeerde bedoelingen heeft :P Dus die filter je er dan uit. En als ie al extreem snel het nummer vraagt of ik het idee heb dat het toch niets is, dan haak ik wel ook af.


Nah dat is nogal naïef om te denken ;)
Ik had deze man afgewezen maar daar was hij het niet mee eens..... nooit gedacht dat die zo irritant bleef doen :) maar goed, maakt ook niet uit. Ik doe t gewoon niet zo snel mijn telefoonnummer uitwisselen.[/quote]

Ja oke. Ik heb dat nog nooit meegemaakt, dus heb er zelf nooit problemen mee gehad. Had tot nu toe altijd gewoon 'normale' mensen op WhatsApp. Al heb ik sowieso nog niet heel vaak mijn nummer gegeven omdat het vaak al eerder was afgekapt/het gesprek doodliep.

Wendy15

Berichten: 11100
Geregistreerd: 18-09-04
Woonplaats: Texel

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-18 16:55

Mja dat weet je nooit. Ik had zo'n ex die begon met 30x per dag bellen nadat ik het na zo'n anderhalf jaar had uitgemaakt omdat meneer niet zo betrouwbaar en eerlijk bleek te zijn.
Wil overigens niet zeggen dat ik snel mn nummer geef :') maar wil alleen zeggen dat dat knopje altjhd opeens om kan gaan ofzo

1234

Berichten: 11291
Geregistreerd: 27-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-18 16:58

Ja maar dat blijf je toch altijd houden.... kan ook iemand doen die je via real life kent.
Anders kan je nooit iemand je nummer geven, want stel je voor dat het een keer misloopt... :)) Maargoed... :P

Flessuh

Berichten: 1424
Geregistreerd: 02-04-13
Woonplaats: Hindeloopen

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-18 17:23

Ach ja daarom ga ik hier ook niet uit.. Ik brand m'n vingers liever niet aan iemand die met een vals ID binnen is gekomen :+

Binnenkort wel ff naar Paul Elstak *\%/*

Wendy15

Berichten: 11100
Geregistreerd: 18-09-04
Woonplaats: Texel

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-18 17:28

Je bent 31... Als je wat van je eigen leeftijd zoekt hoef je je er ook niet druk om te maken.

Vriendinnetje en ik gaan binnenkort ook naar paul elstak. Laatst al kaartjes besteld en toevallig gisteren hotelletje in de buurt geboekt.

Ailill

Berichten: 11670
Geregistreerd: 27-08-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-18 17:29

Flessuh schreef:
Ach ja daarom ga ik hier ook niet uit.. Ik brand m'n vingers liever niet aan iemand die met een vals ID binnen is gekomen :+

Binnenkort wel ff naar Paul Elstak *\%/*
Je ziet toch wel of iemand 18 of ouder is, lijkt me wel lastig als je echt daar op valt.

Nayomie
Berichten: 32782
Geregistreerd: 31-12-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-18 17:31

Ailill schreef:
Flessuh schreef:
Ach ja daarom ga ik hier ook niet uit.. Ik brand m'n vingers liever niet aan iemand die met een vals ID binnen is gekomen :+

Binnenkort wel ff naar Paul Elstak *\%/*
Je ziet toch wel of iemand 18 of ouder is, lijkt me wel lastig als je echt daar op valt.

Nee dat zie je niet :')

Flessuh

Berichten: 1424
Geregistreerd: 02-04-13
Woonplaats: Hindeloopen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-18 17:32

Ailill schreef:
Flessuh schreef:
Ach ja daarom ga ik hier ook niet uit.. Ik brand m'n vingers liever niet aan iemand die met een vals ID binnen is gekomen :+

Binnenkort wel ff naar Paul Elstak *\%/*
Je ziet toch wel of iemand 18 of ouder is, lijkt me wel lastig als je echt daar op valt.


nou er zit wel een aardige marge in mijn inschattingsvermogen.

Maar 25+ herken ik over het algemeen wel ja :P

Ailill

Berichten: 11670
Geregistreerd: 27-08-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-18 17:33

Nayomie schreef:
Ailill schreef:
Je ziet toch wel of iemand 18 of ouder is, lijkt me wel lastig als je echt daar op valt.

Nee dat zie je niet :')
Niet?

Ik val sowieso niet op jonger, eigen leeftijd of wat ouder. Merk je toch ook wel in gedrag, althans da's mijn ervaring :P

Nayomie
Berichten: 32782
Geregistreerd: 31-12-10

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-18 17:35

Hoe vaak ik de opmerking krijg dat ik eruit zie als 13-16 jaar. En ben niet de enige :))

Flessuh

Berichten: 1424
Geregistreerd: 02-04-13
Woonplaats: Hindeloopen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-18 17:35

Nee en na een beetje drank gaat het gedrag van een 17 jarige best wel op dat van een 24 jarige met drank op lijken :+

En het is wel een aardig brede marge wat hier uit gaat :P

Ailill

Berichten: 11670
Geregistreerd: 27-08-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-18 17:38

Nayomie schreef:
Hoe vaak ik de opmerking krijg dat ik eruit zie als 13-16 jaar. En ben niet de enige :))
Jij bent een geval apart, al ken' ik je natuurlijk al een tijdje en jij kunt echt geen 18- zijn :')

Wendy15

Berichten: 11100
Geregistreerd: 18-09-04
Woonplaats: Texel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-18 17:39

Ik moest laatst bij de supermarkt nog weer legitimeren voor mn flesje rosé, ben verdorie bijna 30 :')

Leeftijd zegt ook niet altijd alles in levenservaring ed.

Zelf kan ik af en toe ook net een losgeslagen kleuter met puber humor zijn :') maar vind t wel belangrijk om ook een goed gesprek met iemand te kunnen voeren. Als ik met een super knappe kerel sta te babbelen maar er komt niks interessants uit dan ben ik er wel gauw klaar mee

Nayomie
Berichten: 32782
Geregistreerd: 31-12-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-18 17:42

Wendy15 schreef:
Ik moest laatst bij de supermarkt nog weer legitimeren voor mn flesje rosé, ben verdorie bijna 30 :')

Leeftijd zegt ook niet altijd alles in levenservaring ed.

Zelf kan ik af en toe ook net een losgeslagen kleuter met puber humor zijn :') maar vind t wel belangrijk om ook een goed gesprek met iemand te kunnen voeren. Als ik met een super knappe kerel sta te babbelen maar er komt niks interessants uit dan ben ik er wel gauw klaar mee

Exact wat jij zegt inderdaad. Hoe knap iemand ook mag zijn, een goed gesprek vind ik zeker belangrijk.

En ailill, geval apart? :') kan jij me dan uitleggen waarom? Die opmerking hoor ik vaker maar niemand die kan aanduiden in welke manier etc :')

Flessuh

Berichten: 1424
Geregistreerd: 02-04-13
Woonplaats: Hindeloopen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-18 17:42

Wendy15 schreef:
Ik moest laatst bij de supermarkt nog weer legitimeren voor mn flesje rosé, ben verdorie bijna 30 :')

Leeftijd zegt ook niet altijd alles in levenservaring ed.

Zelf kan ik af en toe ook net een losgeslagen kleuter met puber humor zijn :') maar vind t wel belangrijk om ook een goed gesprek met iemand te kunnen voeren. Als ik met een super knappe kerel sta te babbelen maar er komt niks interessants uit dan ben ik er wel gauw klaar mee


ach dat scheelt, de meesten babbelen toch al niet met me, beetje net als Tinder wat dat betreft :+

Wendy15

Berichten: 11100
Geregistreerd: 18-09-04
Woonplaats: Texel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-18 17:46

Heb weer een match met een motor man. Niet direct waar ik kwa uiterlijk op zou vallen. Maarja een man in leren motorpak <3 nu al ff aan t babbelen en wel aardig tot zo ver.

Ga binnenkort met vriendin naar de motorbeurs. Ben daar echt als een kind in de snoepwinkel :') mooie motoren en mooie mannen in stoere pakken haha

Ailill

Berichten: 11670
Geregistreerd: 27-08-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-18 17:47

Nayomie schreef:
En ailill, geval apart? :') kan jij me dan uitleggen waarom? Die opmerking hoor ik vaker maar niemand die kan aanduiden in welke manier etc :')
Nope, dat dan weer niet. Alhoewel, je hebt een volwassen blik en verder ken ik je alleen vanuit Wakkerdam, of dat nou een goed teken is :P

Anoniem

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-18 17:51

Ik en date zien er beide jonger uit geloof ik, flink ook wel. Wel beide erg rustig en kunnen fijn praten maar ook erg goed onzin uitwisselen :’)

Nayomie
Berichten: 32782
Geregistreerd: 31-12-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-18 17:58

Robijntjah schreef:
Ik en date zien er beide jonger uit geloof ik, flink ook wel. Wel beide erg rustig en kunnen fijn praten maar ook erg goed onzin uitwisselen :’)

Ik denk dat dat inderdaad het belangrijkste is :)

Wendy15

Berichten: 11100
Geregistreerd: 18-09-04
Woonplaats: Texel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-18 18:02

Vanavond ben ik in kleutermodus :):)
Uiteten en borrelen met de meiden. Ik woon in t centrum. Vriendin neemt de katapult mee die ik op vakantie voor haar zoontje had gekocht en ik heb pinda's :):)

Anoniem

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-18 18:14

Hahaha have fun! Ik ga mezelf eerst ontdooien met soep. Anderhalf uur erop uitgeweest met paard! Heerlijk maar nu wel door en door koud...

Wendy15

Berichten: 11100
Geregistreerd: 18-09-04
Woonplaats: Texel

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-18 18:16

Lekker! Was mooi weer voor een ritje. Had ook nog wel even een rondje gewild maar helaas geen tijd voor vandaag.

Ailill

Berichten: 11670
Geregistreerd: 27-08-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-18 18:19

Nayomie schreef:
Robijntjah schreef:
Ik en date zien er beide jonger uit geloof ik, flink ook wel. Wel beide erg rustig en kunnen fijn praten maar ook erg goed onzin uitwisselen :’)

Ik denk dat dat inderdaad het belangrijkste is :)
Hier scheelt kleding ook een hoop, net als baard btw. Vanuit kantoor/in pak nooit problemen, in het weekend willen ze nog weleens lastig doen. Al weiger ik te geloven dat ik er jongen dan 18 uit zie, lol.