Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
anne_bento

Berichten: 7588
Geregistreerd: 08-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-17 14:17

Yvankaxx schreef:
Dat je er inderdaad niet eerder klaar mee was :+

Ik ben ook echt even klaar met al die oppervlakkige losers op tinder (en badoo). Ik tref alleen maar lui die uit zijn op seks, ofwel ze reageren gewoon niet als je ze en berichtje stuurt.
Had op badoo een spanjaard, die na een uurtje praten al vroeg of we vanmiddag konden afspreken. Maar dat vond ik wel heel snel, vond ie niet zo leuk.
Dan nog mijn date, waar ik elke dag wel wat mee praat, maar niet meer verder kom dan hoe zijn dag was. Vraag me af of hij nog begint over afspreken het weekend, ik begin iig mijn interesse wat te verliezen.
En nog een andere oude match waar ik weer contact mee heb, maar die beweert niet gemaakt te zijn voor relaties dus is eigenlijk ook zonde van de tijd.

Realiseer me weer even dat ik een hele leuke jongen kwijt ben :(


:(:)

SophievdV
Berichten: 14752
Geregistreerd: 22-07-04
Woonplaats: met een prachtig uitzicht!

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-17 08:05

Yvanka: het komt goed! Echt!

Ik krijg straks de sleutels van mijn villa! :D Hatsikidee!

Tutti_Frutti

Berichten: 4024
Geregistreerd: 29-03-06
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-17 13:50

Lois dat soort ongeduldigheid kan ik ook heeeeeel slecht hebben. Van mn vrienden al niet laat staan van iemand die je nul kent :+

Relaxed, kan natuurlijk ook puur positief zijn! Zo van: kijk deze leuke chick waarmee ik date! Of hij stuurt het meer met een opschepperige ondertoon... denk dat heel veel mensen foto's van hun nieuwe scharrel daten, mannen en vrouwen! Jammer dat die sollicitatie niks meer geworden is!

Gelfeliciteerd met je nieuwe huisje/villa Sophie!

Linda_Fleur, wat een engelengeduld heb je met die gozer! Hij komt zo heel zelfingenomen over... vind dat echt een van de grootste turnoffs: iemand die te veel over zichzelf banketstaaf.

Yvankax: wat poedersuiker dat het allemaal even zo tegen zit... misschien juist even het daten op een laag pitje zetten? Even wat date-energie opladen ofzo?

Hier is de rust tussen mij en m'n date weer terug gekeerd :) was allemaal even heel heftig en schrikken maandag en dinsdag, maar hij kwam gisteravond langs en t is allemaal weer oké! En was ook gewoon weer net zo gezellig als hiervoor :D
God wat ben ik blij dat alle drama weer overgewaaid is....

Iruss94

Berichten: 398
Geregistreerd: 27-03-12
Woonplaats: Brabant

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-17 16:25

Zo typte ik de vorige keer dat er nog niet echt verliefde gevoelens had en nu is het totaal omgeslagen hahah gek dat dat zo snel kan veranderen. Morgen ga ik mee naar zijn stam kroeg dus zie ik ook een hoop vrienden en familie van hem :wave: Oke daar krijg ik het toch wel een beetje benauwd van

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-17 16:33

Tutti_Frutti schreef:
Relaxed, kan natuurlijk ook puur positief zijn! Zo van: kijk deze leuke chick waarmee ik date! Of hij stuurt het meer met een opschepperige ondertoon... denk dat heel veel mensen foto's van hun nieuwe scharrel daten, mannen en vrouwen! Jammer dat die sollicitatie niks meer geworden is!


Ik schrijf ook nergens dat ik het een probleem vond, moest er vooral om lachen ;) En wij daten niet hoor, gewoon FWB :)

Tova

Berichten: 1031
Geregistreerd: 28-05-09
Woonplaats: Drempt

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-17 16:49

Vorige week een match geworden met iemand op tinder, overgegaan op whatsapp en een dag later impulsief afgesproken :') Zaterdag hebben we weer een date. Het enige nadeel is dat hij ongeveer 100 km verderop woont.

anne_bento

Berichten: 7588
Geregistreerd: 08-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-17 10:47

Tutti_Frutti wat fijn om te horen!! Goed dat jullie elkaar gezien hebben en de drama voorbij is, lekker kan dat voelen dan he!

Iruss94 veel plezier vandaag, komt vast helemaal goed :)

Tova haha dat is best een eind.. mijn ex-date zat ook op bijna 100 km hier vandaan. het is best te doen, maar met beiden een druk leven wel lastig plannen hoor! Soms reed ik daar na werk rond etenstijd heen, lekker in de files, daar wat eten om toch maar op tijd naar bed te gaan want volgende ochtend om half 6 weer de auto in om op tijd terug te zijn. Voelde vooral als erg veel heen en weer rijden en koste me ook nog eens een vermogen aan brandstof. Dus het kan natuurlijk! Maar ik zou toch echt wel heeeeeel blij zijn als mijn volgende date eens in de buurt is en je makkelijker even bij elkaar langs kunt :)


Ik heb volgende week een afspraak met de jongen die ik in de kroeg 2x gezien heb en nummers mee heb uitgewisseld. Hij is echt heel aardig, lief, en geïnteresseerd. Waarop ik maar een balletje heb opgegooid of we niet toch een keer moeten afspreken. Ik zou even niet meer daten, I know, maar ik heb het er met een goede vriendin over gehad en we zijn er beiden over uit dat ik een date met deze knappe man niet kan laten lopen en ik er waarschijnlijk alleen maar blij van wordt :D

Anoniem

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-17 11:01

Anne..... Lees nou je eigen berichten is terug? Ik hou het niet meer bij hoor.. Verzand je nu niet weer in daten om het daten? ;)

anne_bento

Berichten: 7588
Geregistreerd: 08-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-17 11:10

Verder ben ik niet wispelturig hoor :+

linoleum

Berichten: 6462
Geregistreerd: 01-03-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-17 11:15

Even paar drukke dagen gehad, dus hier niet gereageerd.

Anne, ik ga met Relaxed mee. Ik zou echt even tijd voor jezelf nemen. Dat een man een aanvulling wordt van jezelf, en niet je doel. En dat jij ook voor die man een aanvulling bent.

Tova, als je niet probeert weet je zeker dat niks wordt. Dus lekker op date gaan!

Irusss, leuk! Dus toch nog meer? Alvast veel plezier gewenst!

Tutti_frutti, fijn dat het toch weer goed is. Toch fijner om dan even elkaar echt gezien en gesproken te hebben.

Ik heb echt zoveel zin in zondag weer. Heb laatste tijd niet eerder gehad dat ik paar dagen al te lang vond duren met dates. Dacht altijd van ach, als paar weken duurt is ook prima :') dus dit is goed teken.

Neverland

Berichten: 6639
Geregistreerd: 23-11-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-17 11:21

Mag ik mij ook melden? :)
Relatie is uit en dus heb ik weer tinder geïnstalleerd. Altijd leuk vermaak. Ik ben er dus alleen nog niet serieus mee bezig. Maar mocht ik een leuk iemand tegenkomen.... <<)

anne_bento

Berichten: 7588
Geregistreerd: 08-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-17 11:21

Dat is zeker een goed teken linoleum!! Zo hoort het te zijn :D

Ik zoek overigens niet een man als aanvulling op mezelf, ik ben ook niet op zoek. Ik bedoelde vorige keer denk ik ook meer dat ik stop met tinderen, stop met "zoeken", met gesprekken op gang houden, met proberen af te spreken, tijd voor iemand maken enz. Dat ik deze man nu voor de 2e keer tegenkwam, hij op mijn nummer vroeg en het gesprek gewoon lekker relaxed loopt is prima. En een gezellig avondje is ook niks mis mee in mijn ogen :D ik zie het nieteens echt als daten, een date betekent voor mij meer dat het een doel heeft denk ik, dat heeft dit niet, het is gewoon gezellig, misschien gewoon als vrienden, ook goed :)

En verder, ja, ik blijf een gevoelsmens, zegt mijn gevoel, ja leuk zin in! Dan doe ik dat. Ben ik er klaar mee, dan stop ik ermee :+ Beetje hoe ik in elkaar steek, en niet altijd even handig nee, dat is zo :+

Linda_Fleur

Berichten: 5223
Geregistreerd: 29-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-17 16:17

Anne, haha nou groot gelijk dat je een drankje met hem doet. Als de klik er is dan is het prima toch. En verder gewoon lekker genieten, niet te veel op zoek. Maar volgens mij doe je dat al aardig haha.

Tutti_Frutti: Ja hij is ook heel zelfingenomen :+ Dat had ik na een paar keer met elkaar praten ook wel door, eerst waren zijn verhalen wel interessant (veel zelfde interesses) maar nu begint het ook te storen vandaar dat ik er ook geen energie meer in steek.
Woensdag hadden we 0 contact, dus ik dacht hee gaat het toch vanzelf over maar vandaag kwam er ineens weer meer uit dan goedemorgen hoe is je dag. Ik ben nog steeds heel nieuwsgierig of er uberhaupt nog initiatief komt daarom laat ik het zo, verder heb ik er emotioneel al helemaal afstand van gedaan :')

Neverland, welkom!

linoleum, geniet ervan!

Tova, ahhh leuk! 100 km valt nog wel mee vind ik.

Hier zo nu en dan aan het swypen uit verveling, maar volgens mij lezen ze vanaf mijn eerste twee zinnen vaak al dat ik eigenlijk geen zin heb om moeite te doen in een gesprek want ze haken snel af. Meer behoefte nu aan focus op studie, werk, paard en dochter dan daten. Straks in de vakantie tijdens de (eenzame) feestdagen zal ik er wel weer anders over denken :=

Berdien

Berichten: 64522
Geregistreerd: 19-09-04
Woonplaats: Groningen

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-17 19:16

Ik zou vanmiddag een date hebben. Leek wel een leuke match. Hadden nog niet echt plannen, dus vroeg vanochtend wat we gingen doen. Kreeg ik terug dat hij ongeveer een uurtje had ingepland, bij mij thuis want heel veel meer tijd hadden we op zich toch niet nodig? En of ik inderdaad wel alleen woonde.

Oh, dus :')

Dat heb ik maar even over laten gaan := Niks mis met het op die manier gezellig hebben, maar ben daar nou net even niet naar op zoek/geen behoefte aan.

Exitium

Berichten: 7144
Geregistreerd: 03-04-13
Woonplaats: Zuilichem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-17 19:23

Echt, wat voor types trekken jullie aan joh.. :')

Berdien

Berichten: 64522
Geregistreerd: 19-09-04
Woonplaats: Groningen

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-17 19:23

Oh daar kan ik een boek over schrijven {:}

Farjen

Berichten: 7991
Geregistreerd: 20-07-03
Woonplaats: Oost-Vlaanderen, België

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-17 19:27

90% van mijn matches vraagt enkel om sex :+ En dan staat er in mijn beschrijving duidelijk dat ik zoiets niet zoek :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-17 19:37

Berdien.......... :') 8)7 8)7 8)7

Linda_Fleur

Berichten: 5223
Geregistreerd: 29-01-04

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-17 20:26

Wauuw!! Dat ben ik dus echt nog nooit tegengekomen, ook niet dergelijke voorstellen. En ik altijd maar tegen mensen verkondigen dat Tinder echt wel meevalt wat dat betreft. Nou misschien selecteer ik ze er al uit tijdens het swipen?

Berdien

Berichten: 64522
Geregistreerd: 19-09-04
Woonplaats: Groningen

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-17 20:31

Haha deze had niet in z'n profiel staan dat hij alleen maar aan vluggertjes van een uurtje op vrijdagmiddag deed :D :D

Flessuh

Berichten: 1424
Geregistreerd: 02-04-13
Woonplaats: Hindeloopen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-17 20:35

Berdien schreef:
Oh daar kan ik een boek over schrijven {:}


Kort boekje als je het alleen over de types hebt als ik het zo lees de laatste tijd :=

anne_bento

Berichten: 7588
Geregistreerd: 08-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-17 21:01

Hahah Nouja hij is in ieder geval duidelijk met zijn intenties :+
Ik heb het niet heel vaak gehad maar ook wel een paar keer. Een gezellige avond op die manier prima maar het moet niet zo'n kansloos type zijn die alleen maar daarop uit is, als het gewoon zo loopt is het anders :D

Tova

Berichten: 1031
Geregistreerd: 28-05-09
Woonplaats: Drempt

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-17 21:12

De afstand maakt me niet zo veel uit, maar begin soms een beetje te twijfelen. Moet hem over sommige dingen heel veel bevesteging geven terwijl ik hem eigenlijk nog geen week ken. De date is verplaatst naar morgenavond dus ben benieuwd.

Berdien, Hij is wel duidelijk wat hij wil :')

SophievdV
Berichten: 14752
Geregistreerd: 22-07-04
Woonplaats: met een prachtig uitzicht!

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-17 21:22

Wat stom Berdien.. vind het respectloos dat hij denkt dat zo aan te kunnen pakken. Terecht dat je dat af gezegd hebt. Wat een kansloos figuur.

Berdien

Berichten: 64522
Geregistreerd: 19-09-04
Woonplaats: Groningen

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-17 21:31

Och, kansloos... hij is er in ieder geval eerlijk over. Ik heb gewoon geen zin meer in van dat soort eenmalige gezellige <<) dates.