Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
anne_bento

Berichten: 7588
Geregistreerd: 08-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-17 09:51

Ik zal inderdaad wat duidelijkheid vragen daarin. Ik vind vrijheid ook fijn en kan prima alleen zijn.. maar ik zoek wel een maatje, iemand waarmee ik samen dingen ga doen, samen naar feestjes en op pad.. hoeft echt niet 24/7 maar ook niet het andere uiterste. Hebben het er al wel wat over gehad, maar ik heb denk ik iets meer duidelijkheid nodig. Denk dat het in de praktijk verder moet blijken of het op dat vlak gaat werken maar als ik er nu al zo anders in sta als hij dan wees ik het liever voor. Misschien maak ik me druk om niks, ik hoop het..

*edit* hij gaf wel bijvoorbeeld als voorbeeld dat als we in de kroeg zouden zijn en hij met andere vrouwen praat, dat ik dat gewoon moet accepteren. Ook als het gewoon wildvreemde vrouwen zijn en dus niet bekenden of vriendinnen. Tja.... ik vind dat raar haha. Waarom contact zoeken met anderen als je een partner hebt en je partner ook nog eens daar is. Hij vind dat heel normaal, ik niet zo.

Belsje

Berichten: 3506
Geregistreerd: 28-10-02
Woonplaats: Belgisch Limburg

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-17 10:06

Vrijheid = blijheid :D

Maar wel goed weten wat het voor hem is, en wat ineens ook kan. Mijn ex was helemaal niet behoeftig om vrijheid te hebben, die wilden een symbiotische relatie :+. Dat is dan weer het hele andere uiterste, maar ik ken ook mensen die vrijheid zien als een vrijbriefje ....

Communicatie :+

Gisteren weer een parkingdate gehad .... Daar moeten we toch mee stoppen begin ik te denken :+. Zitten daar dan gewoon, maar na 12 uur is hier in de buurt alles dicht en als je dan beiden "dakloos" bent, tsja an blijft alleen die parking over na het vergaderen :') (daar gebeuren trouwens geen gekke dingen, we praten gewoon :p)

anne_bento

Berichten: 7588
Geregistreerd: 08-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-17 10:15

Hahah parkingdate... je moet inderdaad wat :+ zo heb ik jaaaaaren terug stiekem gescharreld met een collega, die bezet was :oo
En konden dus alleen op afgelegen parkeerplaatsen afspreken of in hotels. Wat een gedoe altijd haha.

Ja voordeel van een man die vrijheid wil is natuurlijk dat ik het ook krijg, en dat is na zo'n beklemmende relatie best wel heel fijn. En, hij is er open over, dat heb ik ook liever dan een kerel die beweert nooit met andere vrouwen te praten met stappen :+

DanielleB

Berichten: 5220
Geregistreerd: 29-02-04
Woonplaats: in friesland

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-17 10:16

Oh wat erg Anne! En ik neem aan dat hun geen open relatie hadden???
Ik zou zoiets dus nooit doen he, vind ik niet echt kunnen.. maargoed, dat vind ik uiteraard :P

anne_bento

Berichten: 7588
Geregistreerd: 08-06-02

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-17 10:20

Ik zou dat nu ook nooit meer kunnen en willen, maar ik praat over 10 jaar geleden, toen ik als onzeker 20 jarige meisje het bedrijf binnenliep en me erin heb laten meeslepen. Weet nu wel beter!

linoleum

Berichten: 6462
Geregistreerd: 01-03-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-17 11:04

anne_bento schreef:
*edit* hij gaf wel bijvoorbeeld als voorbeeld dat als we in de kroeg zouden zijn en hij met andere vrouwen praat, dat ik dat gewoon moet accepteren. Ook als het gewoon wildvreemde vrouwen zijn en dus niet bekenden of vriendinnen. Tja.... ik vind dat raar haha. Waarom contact zoeken met anderen als je een partner hebt en je partner ook nog eens daar is. Hij vind dat heel normaal, ik niet zo.

Dit vind ik dus wel heel normaal. Ik zou het ook niet kunnen waarderen als mijn vriend dit niet goed zou vinden. Waarom zou je geen onbekenden kunnen aanspreken? Je mag er als mijn vriend op vertrouwen dat ik trouw ben en ook niet met romantische bedoelingen iemand aanspreek.

Heb ook erg duidelijk vanaf begin vermeld dat ik veel mannelijke vrienden heb ik die ik regelmatig 1 op 1 spreek. En dat ik daarom iemand wil die niet jaloers is en ermee om kan gaan. Daar antwoorde date op dat hij het prima vindt zolang hij er ook maar gezellig een biertje mee kan doen.

Linda_Fleur

Berichten: 5223
Geregistreerd: 29-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-17 11:30

Ik snap je twijfels wel hoor Anne. Ik zou daar zelf denk ik echt niet mee om kunnen gaan. De manier waarop hij dat al zegt heb ik het gevoel dat hij je daarvan buiten sluit, persoonlijk zou ik daar alleen maar onzeker van worden. Is ook omdat ik zelf niet zo heel erg ben van het op vreemden af stappen en een praatje maken (geen behoefte aan) en al helemaal geen behoefte aan als ik in een relatie zit. Op een andere manier heb ik wel vrijheid nodig, dat ik mijn hobby's gewoon kan doen en het ook heerlijk vind een avond alleen op de bank, of gewoon lekker stappen en gaan dansen met vriendinnen.

Belsje, whaha parkingdate klinkt zo fout maar in jullie situatie snap ik het helemaal. Wel leuk dat jullie het zo gezellig hebben :)

Wat betreft meerdere personen gelijk daten, ik heb nu contact met twee en als het goed is met allebei deze week een date. Toch vind ik dat best wel lastig, omdat ik nu automatisch alweer de voorkeur bij één heb gelegd waardoor ik nu al minder zin heb in de ander terwijl ik daar in eerste instantie ook wel enthousiast over was. Hmm lastig, toch maar gewoon beiden ontmoeten, eentje van de twee wilde het ook geen date noemen want dat vond hij zo'n beladen woord. Dus dan ga ik er ook geen beladen iets van maken :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-17 13:29

Maar je mag in een relatie toch wel gewoon met andere mensen praten? Het is niet dat je gelijk wat van ze wilt.. misschien heeft hij de vervelende ervaring van een overjaloerse vriendin gehad en wil gewoon duidelijk hebben dat die in de kroeg ook met andere mensen praat.

Doe ik ook hoor.. waarom enkel praten met de mensen waarmee je op stap bent. En je maakt nu eenmaal makkelijker contact me iemand van het andere geslacht...

loesje4600

Berichten: 768
Geregistreerd: 11-06-12
Woonplaats: naast het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-17 13:39

Jester_ schreef:
En hij heeft grote wchoenen en je weet wat ze zeggen over mannen met grote voeten


Leuk darah!!


_O- die is zeker waar!! Haha

anne_bento

Berichten: 7588
Geregistreerd: 08-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-17 14:01

idinn schreef:
Maar je mag in een relatie toch wel gewoon met andere mensen praten? Het is niet dat je gelijk wat van ze wilt.. misschien heeft hij de vervelende ervaring van een overjaloerse vriendin gehad en wil gewoon duidelijk hebben dat die in de kroeg ook met andere mensen praat.

Doe ik ook hoor.. waarom enkel praten met de mensen waarmee je op stap bent. En je maakt nu eenmaal makkelijker contact me iemand van het andere geslacht...


Ik ben ook wel erg jaloers hoor daarin en maak me snel druk... het is ook goed om te zien dat er mensen zijn die dit heel normaal vinden, denk dat ik het zelf ook echt wat meer moet loslaten :j Vind het ook afhangen van de manier waarop, is het gewoon gezellig babbelen of is het flirten, stapt hij zo op iemand af of is het meer toevallig aan de praat raken. Dat ik er wat moeilijker in ben dan anderen weet ik van mezelf en ik hoop daarin ook echt te veranderen

Colien

Berichten: 1293
Geregistreerd: 29-12-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-17 14:17

anne_bento schreef:
idinn schreef:
Maar je mag in een relatie toch wel gewoon met andere mensen praten? Het is niet dat je gelijk wat van ze wilt.. misschien heeft hij de vervelende ervaring van een overjaloerse vriendin gehad en wil gewoon duidelijk hebben dat die in de kroeg ook met andere mensen praat.

Doe ik ook hoor.. waarom enkel praten met de mensen waarmee je op stap bent. En je maakt nu eenmaal makkelijker contact me iemand van het andere geslacht...


Ik ben ook wel erg jaloers hoor daarin en maak me snel druk... het is ook goed om te zien dat er mensen zijn die dit heel normaal vinden, denk dat ik het zelf ook echt wat meer moet loslaten :j Vind het ook afhangen van de manier waarop, is het gewoon gezellig babbelen of is het flirten, stapt hij zo op iemand af of is het meer toevallig aan de praat raken. Dat ik er wat moeilijker in ben dan anderen weet ik van mezelf en ik hoop daarin ook echt te veranderen


Ik wil hier even op in haken. Tot een jaar geleden zou ik het ook echt rot vinden als mijn ex (toentertijd vriend) zomaar op een meid zou afstappen die hij niet kent. Mijn huidige vriend stapt echter met enige regelmaat zo op meisjes af, hij heeft ook echt mega veel vriendinnen. In het begin dacht ik daar echt moeite mee te hebben maar ik heb dat dus echt helemaal niet. Ik denk dat dit voor een groot deel ligt aan de relatie die je hebt. Mijn ex was echt iemand die zomaar een flirterige opmerking kon maken en waar ik al weinig vertrouwen in had. Mijn huidige vriend is daarin veel anders, die vertrouw ik ook voor 99% (die één procent heeft nog nooit iemand bij me gehad, toch zelfbescherming) kletst met iedereen en als die met een meid staat te kletsen kijk ik er niet eens meer van op.

anne_bento

Berichten: 7588
Geregistreerd: 08-06-02

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-17 14:28

Colien ik snap wat je bedoeld. Ik vind het ook een verschil als iemand er een beetje geheimzinnig over doet of heel open over is, want als ik er gevaar achter zou moeten zoeken, waarom zou hij dan zo open erover zijn. Ik heb dan denk ik ook liever dat het voor m'n neus gebeurd dan alleen maar als ik er niet bij ben. Maar ik heb nog nooit in zo'n relatie gezeten en denk dat enkel de praktijk kan uitwijzen hoe dat zal gaan.

Colien

Berichten: 1293
Geregistreerd: 29-12-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-17 14:29

Laat je er in ieder geval niet door afschrikken :D

Jester_

Berichten: 12264
Geregistreerd: 16-12-07
Woonplaats: Eerbeek

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-17 14:33

Mijn ex was altijd heel open en spontaan, die stond nog te praten met de dame die drankjes brengt. Maar ik vertrouwde hem voor 200% dus ik dat daar nooit mee terwijk ik wel enorm claimerig ben haha

Farjen

Berichten: 7991
Geregistreerd: 20-07-03
Woonplaats: Oost-Vlaanderen, België

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-17 16:05

Ik herken het inderdaad ook, niet-date spreekt regelmatig af met vrienden enz en dat doet me helemaal niets :+ Gewoon omdat ik hem echt vertrouw (ik ken hem ook al mijn hele leven natuurlijk). Terwijl ik bij sommige exen zo'n jaloers kreng was, toen kon ik al panikeren als ik een date/vriendje een halve dag niet hoorde...
:= Enkel tinderen mag hij niet :') maar dat heeft hij ook spontaan gedelete

Oja grote handen, grote... is niet waar _O-

Anne-bento, Misschien bedoelt hij gewoon dat hij vrijheid wil ivm zijn vrienden ofzo, daarom bedoelt die niet dat hij met andere meiden wil praten :) gewoon even duidelijk vragen

Ah belsje, het gaat goed dan? En geen gekus op de parking? :P

Flessuh

Berichten: 1424
Geregistreerd: 02-04-13
Woonplaats: Hindeloopen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-17 16:14

Farjen schreef:
Ik herken het inderdaad ook, niet-date spreekt regelmatig af met vrienden enz en dat doet me helemaal niets :+ Gewoon omdat ik hem echt vertrouw (ik ken hem ook al mijn hele leven natuurlijk). Terwijl ik bij sommige exen zo'n jaloers kreng was, toen kon ik al panikeren als ik een date/vriendje een halve dag niet hoorde...
:= Enkel tinderen mag hij niet :') maar dat heeft hij ook spontaan gedelete

Oja grote handen, grote... is niet waar _O-

Anne-bento, Misschien bedoelt hij gewoon dat hij vrijheid wil ivm zijn vrienden ofzo, daarom bedoelt die niet dat hij met andere meiden wil praten :) gewoon even duidelijk vragen

Ah belsje, het gaat goed dan? En geen gekus op de parking? :P


Was het niet iets over de verhouding tussen de wijsvinger en de ringvinger? Als de ringvinger langer is, is dat een teken van meer testosteron, en geeft dat dus een grotere kans :P Als ik me het nog goed herinner :')

Tinder gold maakt tinderen wel vreemd. 3 van de 5 likes zijn van 18 jarigen :( vast spam profielen ofzo dan. En ja, dat is na 2 boosts :')

Darah3

Berichten: 2808
Geregistreerd: 18-06-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-17 19:24

Anne, ja klopt :j de ene is sowieso voor scharrelen, de ander weet ik nog niet (vriendin van me heeft ons gekoppeld).
Wat rot van die droom zeg :(:) Kan meerdere dingen betekenen als hij zegt dat hij vrijheid binnen een relatie zoekt en losgelaten wilt worden.. hopelijk kunnen jullie het vanavond bespreken!

Belsje, een parkingdate krijg ik andere dingen in mijn hoofd dan onschuldig in de auto praten :') Wel lastig, allebei geen huis!

Linda: ik zou je dates afwachten met beiden :j mensen kunnen over de app toch anders overkomen. En wie weet heb je dan alsnog een voorkeur, maar dan weet je dat!

Like je dan 18-jarigen Flessuh? Ik vond 26 jaar al te 'jong' voor me :=

Berdien

Berichten: 64521
Geregistreerd: 19-09-04
Woonplaats: Groningen

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-17 20:30

Belsje doet aan parkingdaten <<) maar dan zonder <<) Inderdaad wel lastig, allebei geen eigen huis.

Duidelijkheid vragen lijkt me een goed idee Anne! Voor hetzelfde geld is het inderdaad iets onschuldigs, en heb je je voor niets zorgen gemaakt.

Groter is niet altijd beter. Er is ook nog zoiets als 'te groot' :=

Ik heb over een half uur een date OMG OMG OMG OMG.

Janinevv

Berichten: 13243
Geregistreerd: 12-01-16

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-17 20:30

Spannend berdien!
Veel plezier!

Haha te groot te klein :+

linoleum

Berichten: 6462
Geregistreerd: 01-03-12

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-17 20:34

Haha groter is absoluut niet altijd beter. Te groot bestaat zeker. Heb liever een vent die er goed mee om kan gaan en ook geeft.

Berdien, heel veel plezier vanavond!!

Darah3

Berichten: 2808
Geregistreerd: 18-06-13

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-17 20:35

Spannend Berdien :):)

Yvankaxx

Berichten: 3628
Geregistreerd: 16-06-12
Woonplaats: Fryslân

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-17 20:43

Spannend Berdien! Eindelijk Dé date? :D

Ik heb niet zo'n zin meer om te daten, het valt elke keer tegen en valt het niet tegen dan wordt je toch wel weer teleurgesteld.
Was wel met iemand aan het praten, die heeft zijn nummer gegeven en moest hem maar appen als ik er weer ruimte voor had (heb even wat gedoe op mijn stage waardoor ik niet direct antwoord op zijn vraag kon geven).
Misschien hem maar appen, hij is arts :9

Had ook een match die z'n vmbo nieteens had afgerond door angststoornissen, en dat vertelde hij na 10 minuten praten. Noem me kortzichtig, maar ik hem wel genoeg aan mijn eigen oliebol, hoef andermans rotzooi er niet bij :o

Flessuh

Berichten: 1424
Geregistreerd: 02-04-13
Woonplaats: Hindeloopen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-17 20:43

Darah3 schreef:
Anne, ja klopt :j de ene is sowieso voor scharrelen, de ander weet ik nog niet (vriendin van me heeft ons gekoppeld).
Wat rot van die droom zeg :(:) Kan meerdere dingen betekenen als hij zegt dat hij vrijheid binnen een relatie zoekt en losgelaten wilt worden.. hopelijk kunnen jullie het vanavond bespreken!

Belsje, een parkingdate krijg ik andere dingen in mijn hoofd dan onschuldig in de auto praten :') Wel lastig, allebei geen huis!

Linda: ik zou je dates afwachten met beiden :j mensen kunnen over de app toch anders overkomen. En wie weet heb je dan alsnog een voorkeur, maar dan weet je dat!

Like je dan 18-jarigen Flessuh? Ik vond 26 jaar al te 'jong' voor me :=


Nee, ik heb Tinder Gold actief, dus ik kan zien wie mij liken nu :') Daar staan ze dus tussen

en ja, de resultaten zijn deprimerend :+

Mijn leeftijdrange staat nu op 23-30 ofzo. Kan zijn dat ik die nog wat vergroot heb laatst :P
Laatst bijgewerkt door Flessuh op 13-12-17 20:44, in het totaal 1 keer bewerkt

Berdien

Berichten: 64521
Geregistreerd: 19-09-04
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-17 20:44

Haha nee, die is ineens heel stil. Dit is de date waar ik zondag een match mee had.

Zouden in de stad een drankje doen. Maar ik heb even Buienradar gecheckt voor ik op de fiets (kwartier fietsen) stapte, en héll no. Verzopen kat is niet mijn beste look :') Dus komt hij hierheen.

Darah3

Berichten: 2808
Geregistreerd: 18-06-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-17 20:48

Wat jammer elke keer die teleurstelling Yvanka en ook nog gedoe op je stage :(:)
Snap wel dat je geen trek hebt in andermans oliebol erbij te krijgen.

Maar dan staat de leeftijdsgrens wel op 18 jaar Flessuh?

Fijn dat je date naar jou toe komt Berdien! Beter dan natgeregend worden :')