Misschien is dit voor sommige een beetje een persoonlijke vraag.. Maar ik vroeg me af hoeveel bokkers gemiddeld per maand sparen, en hoe het huishouden is samengesteld, dus alleen of met partner etc.
Sinds december woon ik samen met mijn man. Sinds 1 januari zijn wij wel serieus begonnen met sparen. Wij hebben een mooi doel voor ogen, dus dat maakt sparen al een stuk makkelijker. Wij zijn dus met 2 personen, en werken beide fulltime. Ik heb geen paard dus dat scheelt al een hoop kosten die wij kunnen sparen
Wij proberen vanaf januari maandelijks € 1.000,- te sparen. In januari kwamen wij aan de € 985,-. Dit omdat wij ons huis redelijk compleet hebben, maar omdat we er net wonen ontbreekt er altijd nog wel iets hier en daar wat dus nog aangeschaft moest worden. Nu heeft mijn man afgelopen weekend ook de helft van zijn rijlessenpakket moeten betalen (auto), dus deze maand zullen wij niet aan de € 1.000,- komen ben ik bang

Hoeveel sparen jullie gemiddeld? Denken jullie dat mijn bedrag haal baar is? Wij verdienen samen trouwens niet super goed ofzo.. Gewoon 'normaal', tot zelfs weinig.
Zulke situaties lijken mij echt heel erg moeilijk!