Ervaringen HBO TBK , L&E , M&C ?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Rachelle_DL

Ervaringen HBO TBK , L&E , M&C ?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-02-17 14:28

Hooi!

Over een paar maanden heb ik mijn diploma Fotografie MBO niv. 4 en zou ik graag verder willen studeren. Kiezen is helaas nooit mijn ding geweest en ook nu ben ik weer aan het twijfelen. Fotografie was iets waar ik al mee bezig was en zo had ik nog 3 jaar de tijd om mij te verdiepen in de o zo veel HBO opleidingen..

Zaterdag ben ik naar de open dag geweest van de Hogeschool Rotterdam en heb ik wat meer informatie gekregen over Commerciële Economie Global Marketing en Communicatie. Maar de opleidingen Technische Bedrijfskunde en Logistiek& Economie lijken mij ook erg interessant. Bij TBK heb ik dan wel een wiskunde cursus nodig in de vakantie aangezien ik geen havo/vwo heb gedaan en je voor deze opleiding Wiskunde B nodig hebt. Maar dit moet geen probleem zijn.

Natuurlijk ga ik mij inschrijven voor de proefstudeerdagen maar dan weet je natuurlijk niet precies hoe de gehele opleiding eruit ziet. Daarom mijn vraag, zijn er bokkers met ervaringen met deze studies? :)

WiskyBokjes

Re: Ervaringen HBO TBK , L&E , M&C ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-17 14:36

Ik ben nu tweedejaars student Logistiek en Economie in Nijmegen. :) In de rest heb ik mij niet verdiept.
Wat spreekt je aan, aan deze studie?