NL doet, doe jij mee?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

NL doet, doe jij mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-17 20:21

Al een paar jaar zie ik de reclame voorbij komen, en twijfel ik om met een stel vrienden mee te doen. Ook dit keer weer. Helaas zit ik niet zo goed in mijn vel, maar toch wil ik het gaan proberen. Het lijkt me namelijk erg leuk om op deze manier te helpen, omdat ik bijv schilderen of tuinieren best leuk vind om te doen.
Dus heb ik toch een appje eruit gedaan naar vrienden, om te kijken wie er mee willen doen :)

Zijn er hier nog meer bokkers die dit gaan doen? En zo ja, wel project ga jij aanpakken?

Many

Re: NL doet, doe jij mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-17 10:55

Ik doe dit jaar voor het eerst sinds jaren niet mee omdat ik niet kan, maar normaal doe ik elk jaar mee op een zorgboerderij. Vaak maken we dan de (moes)tuin weer klaar voor de lente/zomer. Ik vind het heel leuk om te doen. Je bent lekker bezig, het is gezellig en je doet iets voor een ander.

Ik hoop voor je dat je wat vrienden kunt mobiliseren om samen mee te doen! :)

Nickeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-17 11:10

Ik doe al jaren mee. Het vogelasiel van mijn moeder plaatst elk jaar een reeks aan klussen, grote en kleine, en met een groep vrienden en collega's gaan we haar elk jaar ook een dag helpen.

BrittS

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-17 11:14

De stal waar mijn paard staat (tevens zorgboerderij) is een project wat meedoet met NL doet, meestal zijn we dan met een groot deel mensen van stal en soms komen er mensen van buitenaf helpen.

Ik geloof dat er voor dit jaar het opknappen van het Paddock Paradise systeem voor de paarden op de planning staat, dus dan is het extra leuk om te helpen!

Caesar

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-17 16:09

Wij krijgen vanuit het werk een ochtend de mogelijkheid om mee te werken. Vaak gaan we dus met collega's en kiezen een maatschappelijk thema uit. Dit jaar gaan we klussen bij een inloophuis voor mensen die ongeneeslijk ziek zijn.

Szan

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-17 18:05

Is ergens een overzicht te zien van wat je allemaal kunt doen op 10 maart? Op de website (mobiel) zie ik niks staan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-17 18:25

Ja op de gewone website kun je je regio/woonplaats invoeren en dan zie je wat er te doen valt.

Linnie050

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-17 18:31

Op het werk kan je meedoen bij ons.
Zij melden zich aan voor projecten.
Vorig jaar geholpen bij een asielzoekers centrum.
Was erg leuk!

Op dit moment ben ik 27 weken zwanger dus sla over.
Ben heel benieuwd wat jullie gaan doen!
Laatst bijgewerkt door Linnie050 op 14-02-17 18:35, in het totaal 1 keer bewerkt

Cookies

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-17 18:33

Aan de hand van dit topic ben ik aan het googlen gegaan en heb nu ook een project gevonden op de NL Doet site om aan mee te doen. Leuk!

Nicje87

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-17 03:20

Ik was hier niet bekend mee. Wat een leuk initiatief. Ik heb het meteen op Facebook gedeeld! Ik moet mijn rooster voor maart nog afwachten.