Al een paar jaar zie ik de reclame voorbij komen, en twijfel ik om met een stel vrienden mee te doen. Ook dit keer weer. Helaas zit ik niet zo goed in mijn vel, maar toch wil ik het gaan proberen. Het lijkt me namelijk erg leuk om op deze manier te helpen, omdat ik bijv schilderen of tuinieren best leuk vind om te doen. Dus heb ik toch een appje eruit gedaan naar vrienden, om te kijken wie er mee willen doen
Zijn er hier nog meer bokkers die dit gaan doen? En zo ja, wel project ga jij aanpakken?
Ik doe dit jaar voor het eerst sinds jaren niet mee omdat ik niet kan, maar normaal doe ik elk jaar mee op een zorgboerderij. Vaak maken we dan de (moes)tuin weer klaar voor de lente/zomer. Ik vind het heel leuk om te doen. Je bent lekker bezig, het is gezellig en je doet iets voor een ander.
Ik hoop voor je dat je wat vrienden kunt mobiliseren om samen mee te doen!
Ik doe al jaren mee. Het vogelasiel van mijn moeder plaatst elk jaar een reeks aan klussen, grote en kleine, en met een groep vrienden en collega's gaan we haar elk jaar ook een dag helpen.
BrittS
Geplaatst: 13-02-17 11:14
De stal waar mijn paard staat (tevens zorgboerderij) is een project wat meedoet met NL doet, meestal zijn we dan met een groot deel mensen van stal en soms komen er mensen van buitenaf helpen.
Ik geloof dat er voor dit jaar het opknappen van het Paddock Paradise systeem voor de paarden op de planning staat, dus dan is het extra leuk om te helpen!
Wij krijgen vanuit het werk een ochtend de mogelijkheid om mee te werken. Vaak gaan we dus met collega's en kiezen een maatschappelijk thema uit. Dit jaar gaan we klussen bij een inloophuis voor mensen die ongeneeslijk ziek zijn.