Op jezelf wonen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Missy_

Op jezelf wonen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-02-17 17:50

Vandaag had ik een bezichtiging bij een woning via de woningbouw en als het goed is (mijn papieren moeten nog gecontroleerd worden) ben ik straks de nieuwe bewoner! :)

Aan de ene kant vind ik het super leuk, maar toch ook wel een beetje eng omdat ik na 24 jaar veilig bij papa en mama wonen, het nu op eigen benen moet gaan doen.
Zijn hier misschien mensen in hetzelfde schuitje, die binnenkort uit huis gaan, net uit huis zijn of ook aan het rond kijken zijn voor een huisje? Misschien kunnen we tips en tricks uitwisselen :)

M_arjolein

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-17 17:55

Allereerst gefeliciteerd met je huisje!
Niet helemaal dezelfde situatie, maar na een relatie van 5 jaar samenwonen op mijn 25e weer terug bij pa en ma en enkele maanden daarna dus echt alleen gaan wonen, nu alweer een jaar geleden.
Had nog nooit alleen gewoond, maar vond het echt fijn dat ik toch heb ervaren hoe het is om alleen voor de vaste lasten op te draaien. Zelf bepalen wanneer ik wat doe vond ik ook heerlijk.

Yank

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-17 18:01

Missy_

Re: Op jezelf wonen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-02-17 18:02

Het omgaan met vaste lasten lijkt me inderdaad wennen in het begin! Maar een plekje voor jezelf is ook wel heerlijk.
Ohh ik had niet gezien dat er een centraal topic is, dan ga ik daar eens kijken :)

Dani

Re: Op jezelf wonen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-17 18:13

Hier een slotje, omdat er inderdaad al een vergelijkbaar topic is. :)