Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
tijger schreef:Musicislife he nog niet aan gedacht. Ik ga me erin verdiepen! Doe jij het werk zelf?
MusicIsLife schreef:Iets in de richting van (grafische) vormgeving misschien? Zijn verkorte opleidingen in, kan op mbo 4, er is werk in en je hoeft geen lichamelijk zwaar werk te doen. Ik weet alleenniet hoe het zit met bbl, maar volgens mij zijn ze er wel!
Angelaa2 schreef:En de financiele sector?
Ik heb zelf een sprint opleiding bedrijfsadministrateur gedaan op t ROC, weet alleen de eisen niet qua vooropleiding..
Sita_xx schreef:Medisch secretaresse via de loi?
chocobroodje schreef:Iets als logistiek planner? Administratief (goede boekhouders verdienen goed) Als je graag vaste tijden hebt zou ik in die kant gaan zoeken
No_No schreef:Makelaar, taxateur, ICT, boekhouder.
Geen idee of er bbl opleidingen voor zijn maar dt zal haast wel toch?
Fortitude schreef:Ik weet niet of dit kan met je vooropleiding en wat de werkuren zijn, maar misschien is operatieassistent of anesthesie medewerker iets voor je? Die opleidingen worden volledig vergoed door het ziekenhuis waar je in werkt.
Anders is (financiele)administratie of personeelszaken misschien een optie?
maylotje schreef:MusicIsLife schreef:Iets in de richting van (grafische) vormgeving misschien? Zijn verkorte opleidingen in, kan op mbo 4, er is werk in en je hoeft geen lichamelijk zwaar werk te doen. Ik weet alleenniet hoe het zit met bbl, maar volgens mij zijn ze er wel!
Hier wil ik even op inhaken.
Ik heb zelf een mbo4 opleiding tot grafisch vormgever. Ik merk alleen dat hier toch relatief weinig werk in te vinden is. Behalve als je meer gaat richten op social media.
Online marketeerof webdesign word nu meer gevraagd dan de platte druk werk grafisch vormgever waar de opleidingen nog op gebaseerd zijn grotendeels.
Hoop dat je hier iets mee kunt.
genja schreef:Apothekersassistente inderdaad meestal regelmatige uren soms wel diensten. Verschilt per apotheek. En werk is afwisselend meestal kan je staan en zitten goed afwisselen.
Genoeg werk en redelijk salaris.
Bbl is mogelijk