Oude spelletjes en nieuwe pc. Horseracing manager 2 probleem

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Amandavd

Oude spelletjes en nieuwe pc. Horseracing manager 2 probleem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-02-17 10:43

Hoi allemaal,

Zo af en toe haal ik mijn oude spelletjes uit de kast! Ik vind Horse Racing Manager 2 echt te gek en heb mij daar ureeeeeen mee vermaakt op mijn oude pc. Echter heb ik nu een nieuwere pc en het spelletje draait niet meer goed. Althans, hij draait prima beval dat ik mijn races niet meer kan bekijken want dan crasht hij. Verder doet hij het dus prima en in principe kun je het spelen zonder de races te bekijken maar ja, zonde vind ik dat wel.

Iemand daar ervaring mee? Ik heb een Medion met Windows 10.

Telpeva
Moderator Algemeen

Re: Oude spelletjes en nieuwe pc. Horseracing manager 2 probleem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-17 11:54

Heb je alle drivers en bijbehorende programma's al op de pc geinstalleerd? Mogelijk heeft het spel voor deze filmpjes extra programma's nodig, afhankelijk van hoe oud het spel is kan je daarbij misschien denken aan programma's als java, quicktime, directx (geen idee eigenlijk of die laatste 2 nog relevant zijn anno 2017, ik denk van niet maar zeker weten doe ik het ook niet).

De drivers voor je grafische kaart en dergelijke zijn ook juist geinstalleerd?

Amandavd

Re: Oude spelletjes en nieuwe pc. Horseracing manager 2 probleem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-02-17 12:16

Poeh goede vraag, moet eerlijk zeggen dat ik het spel gewoon erop heb gezet met het idee we zien wel of die het doet. Kan best zijn dat ik dus blijkbaar dat component mis wat nodig is.