Verjaardagscadeau vriend

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

melanie0906

Verjaardagscadeau vriend

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-02-17 01:11

Hoi mensen,

Mijn vriend is 21 maart jarig en ik wil een leuk origineel verjaardagscadeau.
Wij zijn beide koks en houden van uiteten gaan. Nu lijkt mij dat ook erg leuk om te gaan doen alleen ik zie door de bomen het bos niet meer. Er zijn zoveel restaurants dat ik het echt niet meer weet.

Ik wil er een dagje weg van maken dus andere kant van het land is ook prima. Als het de beleving maar waard is. Het mag ook best wel wat kosten zolang het culinair top is.

Hebben jullie aanraders?
We wonen in brabant omgeving Breda

Palmera

Re: Verjaardagscadeau vriend

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-17 01:22

Is een leuke kookworkshop niet een beter idee? Iets wat jullie beiden (nog) niet helemaal kunnen en/of geleerd hebben?
Denk aan bv sushi maken, patisserie, chocolaterie, ijs maken, indonesisch koken, etc.
Ik denk dat als je google gebruikt dat je vast wel wat leuks vindt. :)

Killyenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-17 01:23

Weet niet of er nog te reserveren valt voor maart, maar http://vuurtoreneiland.nl is fantastisch, zeer leuke beleving en het eten is bijzonder lekker!

Autumnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-17 01:26

C taste in Amsterdam dacht ik. Uiteten in het donker. Wil ik nog heel graag een keer doen!

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-17 01:28

Je kan eens kijken naar restaurants die zijn aangesloten bij de JRE. Vaak jonge ambitieuze chefs die op flink niveau koken. Sommige met een ster, anderen zonder.
Zelf gaan wij heel graag naar de beejenkurf in Venray, maar zijn ook al bij een restaurant in Zaltbommel geweest binnen JRE. Beide echt top.

En als je echt wil uitpakken dan een arrangement bij een sterrenrestaurant. Maar dan hangt daar wel een best prijskaartje aan vast :)

melanie0906

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-02-17 01:29

Palmera schreef:
Is een leuke kookworkshop niet een beter idee? Iets wat jullie beiden (nog) niet helemaal kunnen en/of geleerd hebben?
Denk aan bv sushi maken, patisserie, chocolaterie, ijs maken, indonesisch koken, etc.
Ik denk dat als je google gebruikt dat je vast wel wat leuks vindt. :)

Nee ik denk het niet, ik sta per week 40 uur in de keuken en hij ongeveer het dubbele. Wij kunnen er dan juist even van genieten om zelf te gaan uiteten!

Killyenn schreef:
Weet niet of er nog te reserveren valt voor maart, maar http://vuurtoreneiland.nl is fantastisch, zeer leuke beleving en het eten is bijzonder lekker!

Ziet er gaaf uit en het is nog beschikbaar!

Lizzyy schreef:
C taste in Amsterdam dacht ik. Uiteten in het donker. Wil ik nog heel graag een keer doen!

Klinkt gaaf! Ik ga even kijken!

secricible schreef:
Je kan eens kijken naar restaurants die zijn aangesloten bij de JRE. Vaak jonge ambitieuze chefs die op flink niveau koken. Sommige met een ster, anderen zonder.
Zelf gaan wij heel graag naar de beejenkurf in Venray, maar zijn ook al bij een restaurant in Zaltbommel geweest binnen JRE. Beide echt top.

En als je echt wil uitpakken dan een arrangement bij een sterrenrestaurant. Maar dan hangt daar wel een best prijskaartje aan vast :)

Bedankt ik ga even kijken!

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-17 02:17

melanie0906

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-02-17 02:31

Courses schreef:
Niet heeeeel romantisch maar wel een erg leuk concept: Beers & Barrels in Breda gaat volgens mij rond maart open :) In de oude bierfabriek die daar zit (ben er zelf niet bekend dus kan je geen straat geven)

https://m.stappen-shoppen.nl/nieuws/bee ... 671f7673e1

Ben zelf nog geen 18 dus dat gaat em niet worden! #nix18 :')

Murthul

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-17 13:11