Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
) voor menselijke skeletten en dacht dat die onder mijn bed zaten. Enige wat hielp was stijf onder de dekens blijven, zelfs als het heel warm was
En natuurlijk alle ledematen onder het deken en binnenboort houden.
(ook met 30° buiten
)

kwamen er later achter dat t veel weg had van de dieven uit Pippi langkous.
). Ik had daar écht erge nachtmerries van. Zo erg dat ik ze nu nog allemaal weet.. Dingen die je in horrorfilms als saw ziet. Dus hoe ik daar bij kwam, geen idee
gewapend met een stofzuiger sliep ik wel veel beter, dan kon ik ze opzuigen! Creatieve oplossing van mn ouders.

Ayasha schreef:In de kast zat niets maar onder bed zat wel een ondefinieerbaar monster dat me geheid bij de enkels zou grijpen als ik niet van ver in bed sprong.En natuurlijk alle ledematen onder het deken en binnenboort houden.
(ook met 30° buiten
)
En als ik een hele enge film gezien heb (waar ik dus niet tegen kan) dan hups ik nog steeds net iets sneller dan normaal is voor een volwassen vrouw het bed in...![]()
) 
LaPluche schreef:Euuuh, ik ben 38, maar moet nog steeds de deken onder mijn voeten hebben. Blote voeten is naadje!![]()
Leap of faith idd, die ik ook wel eens kansloos gemist heb. Blauwe schenen en een schreeuwende moeder kreeg ik er gratis bij.
Ik kijk geen enge film, want dan moet ik mijn nachtlampje aan en de lamp op de overloop...
![]()
(Ik ben best een droeftoeter zo te lezen...)
Sorry, mag er niet om lachen maar k zie het zo voor me.... Net als bij roodvos.

Dan slaap ik niet.