Creatieveling in assecoires gezocht

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

XxLiindsaYxX

Creatieveling in assecoires gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-02-17 13:20

Hoi!

Ik ben totaal niet creatief in het bedenken van dingen..
hebben grote, diepe vensterbanken.. en wil daar wat gezelligheid hebben, niet te druk, en strak. Aangezien onze inrichting ook strak is, inrichting is wit, grijs, zwart..
iemand die me kan helpen? Haha

WenMLove

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-17 13:24

Ikzelf heb niet een hele diepe vensterbank maar heb er 2 zwarte houten 'bakjes'/dienbladen op staan met cactusjes en een kaarsje er in! Mijn inrichting is ook vrij strak maar dit zorgt toch voor wat leuks voor het raam.

Ik heb deze bakjes:
http://static.leenbakker.nl//BLKCAS/960 ... 4-0300.jpg

Hierin heb ik 4 kleine cactusjes staan in witte potjes en 1 grotere in een zwart potje, hierdoor ziet het er toch nog een strak uit vind ik!

XxLiindsaYxX

Re: Creatieveling in assecoires gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-02-17 13:26

Dank je! Hoe zijn die qua verzorging... want planten en ik gaan niet zo goed samen haha

XxLiindsaYxX

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-02-17 13:26

Heb in 1 Vd 3 vensterbanken wel zo'n bak staan, met indd grote kaarsen erin :)

WenMLove

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-17 13:27

XxLiindsaYxX schreef:
Dank je! Hoe zijn die qua verzorging... want planten en ik gaan niet zo goed samen haha

Dat is precies de reden dat ik cactussen heb genomen, haha! Ik woon op kamers (student) dus voor echte 'planten' heb ik ook geen tijd/denk ik niet aan! Ik geef deze 1x per maand een regenbui vanuit de plantenspuit en daar doen ze het tot nu toe erg goed op.

Je kunt ze natuurlijk altijd een beetje seizoensgericht decoreren, met de feestdagen had ik er kerstlampjes omheen gelegd en wat kerstballetjes er omheen.
Laatst bijgewerkt door WenMLove op 01-02-17 13:29, in het totaal 1 keer bewerkt

XxLiindsaYxX

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-02-17 13:28

Top Haha! Thanks klinkt ideaal. Vind planten wel gezellig maar overleven het nooit lang

Many

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-17 14:56

Ik heb absoluut geen verstand van interieurstyling, maar in de vensterbank probeer ik in ieder geval altijd weg te blijven van kleine frutseltjes. Ik ga dan liever voor twee of drie grotere items. Daardoor voelt het ook al snel 'strak' aan, terwijl het toch aangekleed is. Ik vind bijvoorbeeld grote (glazen) vazen met een tak erin altijd mooi staan. Beetje zoals de glazen vaas die je hier op tafel ziet staan: https://www.vtwonen.nl/stijlvolwonen/ev ... iska-jagt/. Verder zie je nu veel stolpen, die kunnen ook prima in een vensterbank. Mooi plantje eronder (cactussen kunnen goed in zo'n stolp staan) of een ander mooi voorwerp, en klaar. Kijk je wel eens op Pinterest? Daar vind ik altijd veel inspiratie voor aankleding in huis :)

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-17 15:02

XxLiindsaYxX schreef:
Top Haha! Thanks klinkt ideaal. Vind planten wel gezellig maar overleven het nooit lang

Er zijn genoeg planten die echt heel wat kunnen hebben. Ga eens naar een tuincentrum en vraag er eens naar, zij kunnen je vast goed informeren. Paar leuke kleurige potten erbij en je hebt een vrolijke, gezellige vensterbank.

XxLiindsaYxX

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-02-17 15:30

Dank jullie!
Tuincentrum is een idee Haha. Niet eens aan gedacht Kun je nagaan.
Ja Pinterest, ik hou ervan!