Valentijn

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

L_iek

Valentijn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-01-17 10:19

Nog even en het is weer valentijn. Commercieel of leuk? Ik ben benieuwd of jullie iets speciaals gaan doen met valentijn en zo ja, wat? Kom maar op.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-17 10:50

Commerciële meuk.

Celiien

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-17 10:54

_Dominique schreef:
Commerciële meuk.

Gaan we samen Valentijn vieren do :(:) :') je weet onze deal heh _O-

MarlindeRooz

Re: Valentijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-17 11:01

Weer een goede reden om uit eten te gaan! Vorig jaar was ik aan het daten met mijn huidige vriend en toen zijn we ergens gaan eten. Daar gaan we dit jaar weer eten. :j

Amado7

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-17 11:03

_O- Kan je wat sturen naar een jongen waar zijn verkering net een maand uit is?

Nee ik doe er niet aan, nog niet in ieder geval!

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-17 11:05

Van oorsprong een dag waarbij je je geheime liefde kan laten weten dat die een geheime liefde heeft.
Tegenwoordig een commerciële dag die volledig uitgebuit wordt.

Helemaal doorgeslagen!
Mijn vriend en ik doen er dan ook niet aan :n Wij weten wie onze geliefde is, dat is geen geheim meer dus dat hoeven we ook niet aan elkaar kenbaar te maken :)

petitparis

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-17 11:05

beide.

Vind het idee achter Valentijn wel leuk en voor sommigen mss wel een goed geheugensteuntje. Al zou dit dus niet gebonden moeten zijn aan 1 dag/datum. Maar hier is het dus een reden/excuus om extra quality time samen te plannen (meestal niet op valentijn zelf).
De hype er rond met etalages vol hartjes en bloemetjes hoeft voor mij niet.

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-17 11:08

MarlindeRooz schreef:
Weer een goede reden om uit eten te gaan!

Iedere dag is een goede reden om uit eten te gaan. Ik hoop dat je daar niet van Valentijn voor afhankelijk bent die ene keer per jaar.

ravellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-17 11:10

Commercieel is het zeker
Maar voor mij is het dag dat we gingen verloven en de sleutel van ons huis kregen ( 12 jaar geleden alweer)
Dus ik vind het wel een bijzondere datum.
Ik laat een doos rozen bezorgen met een mooi gedicht erbij

Neverland

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-17 11:10

Ik begin er liever niet aan (commercieel gedoe) maar mijn vriend wilt het wel vieren. Tja, en nu... :+

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-17 11:11

petitparis schreef:
beide.

Vind het idee achter Valentijn wel leuk en voor sommigen mss wel een goed geheugensteuntje. Al zou dit dus niet gebonden moeten zijn aan 1 dag/datum. Maar hier is het dus een reden/excuus om extra quality time samen te plannen (meestal niet op valentijn zelf).

Welk idee bedoel je dan precies?

Want van oorsprong is het dus een dag waarop je kenbaar maakt dat je in het geheim van iemand houd. Jij blijft anoniem voor diegene van wie je houd.
Tegenwoordig is het een algemene dag van liefde. Maar dit is dus niet het oorspronkelijke idee geweest.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-17 11:11

Goof schreef:
MarlindeRooz schreef:
Weer een goede reden om uit eten te gaan!

Iedere dag is een goede reden om uit eten te gaan. Ik hoop dat je daar niet van Valentijn voor afhankelijk bent die ene keer per jaar.

Ik zeg ook "weer"! :D 8-)

xJurdyWonanx

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-17 11:15

Ik ben op valentijnsdag een half jaar samen, maar ga er niets bijzonders aan doen. Hooguit zo'n uberslecht en cliche gedoe, zoiets als een lolly in hartjes vorm ofzo haha

petitparis

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-17 11:17

M_D_H schreef:
petitparis schreef:
beide.

Welk idee bedoel je dan precies?

Want van oorsprong is het dus een dag waarop je kenbaar maakt dat je in het geheim van iemand houd. Jij blijft anoniem voor diegene van wie je houd.
Tegenwoordig is het een algemene dag van liefde. Maar dit is dus niet het oorspronkelijke idee geweest.

iets tussenin :+
uitkomen voor je liefde voor iemand, maar dan niet anoniem. Want het verhaal van Valentijn zelf heeft nogal een droef einde en ik hou wel van happy endings.

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-17 11:24

Wij vieren op die dag altijd ons zoveel-jarig samenzijn.. Naja, ik vier dat.. mijn vriend vindt het ook allemaal onzin >;)

Dat commerciële rondom valentijn daar houd ik ook niet van, maar als ik dan zie dat iedereen een bosje bloemen of een kaartje krijgt dan ben ik toch meestal lichtelijk jaloers :+

SayaJones

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-17 11:26

Ik heb serieus een bloedhekel aan Valentijn, maar dit jaar wordt ik een soort van gedwongen om het te vieren :')

Ik zit dan in Amerika met een potentiele nieuwe liefde :Y) En in Amerika is Valentijnsdag zo groot, ik kom er niet onderuit -O-

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-17 11:28

Als iemand nog een tip heeft voor het meest walgelijke kleffe kaartje houd ik me aanbevolen? :))

Bagheera_206

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-17 11:30

Ik mis geloof ik een essentieel onderdeel om het überhaupt te kunnen vieren. :') Vorig jaar van iemand de paarden in studio gefotografeerd en toevallig was het Valentijn. _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-17 11:31

Ik word er altijd jaloers van, omdat de mensen om mij heen leuke kaartjes en mooie bloemen krijgen. Terwijl ik nog nooit wat heb gehad.

Klinkt nogal kansloos maar tis echt zo, op Valentijnsdag wordt voor mij even extra duidelijk dat ik nog steeds singel ben.

loveslimpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-17 11:34

Wij geven elkaar een extra kusje en daar houd t bij op. Het is dan sowieso druk 5 dagen ervoor ben ik jarig en hij is 2 dagen later jarig dan ik. Dus t zou dan allemaal erg dubbelop worden :p

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-17 13:16

Wij doen er niks aan.
Wij vieren op 11 februari onze verkeringsdag en trouwdag.

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-17 13:18

Commerciële onzin :+.

Ik heb er nooit wat aan gedaan en ben t ook niet van plan :').

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-17 13:19

Ik vind het toch een best leuk idee. De commerciele hyping erom heen hoeft voor mij niet maar het idee erachter is toch super romantisch. :j en dat te bedenken dat ik echt totaal niet romantisch ben heb ik toch wat met valentijnsdag, <3

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-17 13:19

Ik heb heel romantisch sloffen gekocht voor m'n vriend :j
Nee, m'n vriend en ik zijn 2 klefkippen dus we pakken alles aan als excuus om handgeschreven kaartjes te schrijven inclusief teiltje :j En stiekem houd ik van cadeautjes

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-17 13:23

8nnemiek schreef:
Dat commerciële rondom valentijn daar houd ik ook niet van, maar als ik dan zie dat iedereen een bosje bloemen of een kaartje krijgt dan ben ik toch meestal lichtelijk jaloers :+

Precies dit. :')

Ik heb nog niet zo lang een superleuke geweldige vent en wil 'm eigenlijk wel verrassen met iets leuks maar hij zit dan in Engeland voor z'n werk. Lastig!