Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Zie het als een tussenjaar.. Je bent echt niet te enige die om één stom tentamen hun diploma nog niet hebben... Het is balen, maar soms ook niks aan te veranderen. Vecht het aan en kijk hoever je daarmee kan komen. Ik vind het trouwens wel bizar dat je vanwege dat tentamen niet mee kan in het 2e jaar.. 
Macs schreef:Je zegt dat je je een tijd niet goed hebt gevoeld. Heb je een medische verklaring voor bv depressie of afspraken met je huisarts of psycholoog gehad?
Vera96 schreef:Je hebt ook gelijk hoor, er zijn niet voor niks regels. Maarja, maakt het voor mij niet minder zuur helaas.
Ik heb nu een opzetje voor mijn bezwaar, iemand toevallig zin om er naar te kijken? Ik vind het erg moeilijk om het goed te schrijven, er hangt zoveel van af..
Vera96 schreef:Macs schreef:Je zegt dat je je een tijd niet goed hebt gevoeld. Heb je een medische verklaring voor bv depressie of afspraken met je huisarts of psycholoog gehad?
Nope, enkel op school heel wat gesprekken gehad. Geen idee of ik daar nog wat aan heb, maar dat is sowieso niet meer recent: dit schooljaar ging het allemaal wel.
En daar ligt mijn grootste probleem eigenlijk ook. Ik heb me écht heel rot gevoeld, ik kwam niet uit bed en kon niks meer. In mijn verlengde P ging dat echte depressieve gevoel wel weg maar echt gelukkig was ik nog niet. En de laatste weken in een keer wel.. Ik was ook zó blij met mijn studie en had echt zin om weer door te gaan. Toen ik te horen kreeg dat dat niet mocht ben ik voor mijn gevoel echt weer in zwart gat beland. Ik denk daarom ook dat een tussenjaar echt niet goed voor mij gaat zijn, maar dat is natuurlijk geen goede reden om een uitzondering te krijgen.
Overigens hebben ze vorig schooljaar ook uitzonderingen gemaakt voor studenten die hun p nog niet hadden. Bijzondere omstandigheden waren niet nodig, verschil is alleen dat hun nog geen verlenging hadden.