Wie gaat er ook komende zaterdag 4 februari naar de decentrale selectie? Of ben je vorig jaar begonnen met de opleiding en heb je nog tips?
Ik heb me opgegeven voor Optometrie en heb er onwijs veel zin in. (De opleiding dan, de selectie ben ik stikzenuwachtig voor
) De huiswerkopdracht is gemaakt en nu ben ik elke dag even wat dingen aan het herhalen om het goed in m'n hoofd te krijgen voor de toets. Aangezien ik dit jaar 30 word moest ik onder andere m'n natuurkunde weer even ophalen :pIk vond het wel leuk om in contact te komen met eventuele toekomstige medestudenten (vooropgesteld dat we door de selectie komen natuurlijk
)Misschien ook leuk als je even kort wat over jezelf vertelt. Ik zal beginnen bij mezelf
ik heb hiervoor archeologie gedaan maar door gezondheidsproblemen moeten stoppen. Nu ik weer alles een beetje op de rit heb wil ik weer gaan studeren, maar archeologie is geen optie meer ivm gezondheidsdingen. Vanwege m'n eigen ogen veel interesse in ogen en alles daaromheen en zo uitgekomen bij Optometrie/Orthoptie.Nou, brand los!
Wat leuk dat je optometrie gaat doen! Toen ik net startte heb ik ook een topic gemaakt maar helaas toen ook al weinig opto's en ortho's hier. Vooral orthoptie is ook echt een heel kleine opleiding, in mijn jaar zitten nu denk ik rond de 30 studenten.
90% van de mensen denkt ook dat ze naar de oogarts gaan terwijl ze eigenlijk naar de orthoptist gaan.
Leuk ook dat je op kamers gaat TurboDi, Utrecht is echt een super leuke stad en het is zo veel fijner met je rooster om niet ver te hoeven reizen. Wij hadden bijvoorbeeld het eerste jaar wel eens tot 21.00 uur hoorcollege, dan was ik pas 23.00/23.30 uur thuis en dan de volgende dag weer 6.45 de bus in om 9.00 uur te beginnen