Hallo allemaal. Nog 2 weken en dan zijn mijn man en ik 10 jaar samen. Nu zijn we niet zo van de cadeaus, maar 10 jaar is toch wel een mijlpaal. Nu had ik bedacht om toch een kleinigheidje te doen. Ik wil dus (een niet al te duren; max €50,-) een dashcam voor hem kopen. Liefst bij bol.com Nu ben in totaal a-technisch en hier heb ik dan ook jullie hulp nodig.
Ik zoek een dashcam die uiteraard opneemt tijdens het rijden, maar ook nightview heeft en bij beweging rondom de auto opneemt op het moment dat de auto geparkeerd staat.
Ik vind het heel goed beeld voor zo een goedkoop apparaat Er moet nog wel een geheugenkaart in. Voor de bewegings opname zit er een accu in die tijdens het rijden word opgeladen.
Besef je wel dat veel dashcams de beelden een paar dagen opslaan en dan automatisch overschrijven?. En als je het goed wilt doen zoou ik er 2 kopen. 1 voor de voorkant en 1 voor de achterkant, wij hebben er zelf 1 aan de voorkant maar soms zitten ze zo dicht op je bumper te kleven dat ik daar nog wel 1 camera op zou willen hebben.
Dat wist ik niet dat ze de beelden overschreven na een paar dagen. Opzich ook niet zo erg, dan moet hij maar optijd uitlezen haha. Enne het is een kadootje he... dus hij mag al blij zijn met 1