Ik ben van plan om lid te worden van een tijdschrift. Maar nu komt de grote vraag.... welke?!
Zit zelf te denken aan de Libelle. Vind het leuk om verhalen te lezen en leuke kookideeen. Iemand ervaringen met dit abbo of nog leuke andere tijdschriften?
Ik vind zelf Vriendin erg leuk en Flair vind ik ook best een leuk tijdschrift.
Goof
Geplaatst: 26-01-17 18:20
Het enige tijdschrift dat ik nog enigszins leuk vind is panorama, maar dan enkel een stapel mee op vakantie. Ik krijg echt jeuk van dat gezever in vrouwentijdschriften.
Ik vind de JAN leuk, net wat scherper en interessanter. In de Libelle/Margriet vind ik het huishoudgehalte vrij hoog, de VIVA wordt geschreven door meisjes van 30 met een Peter Pan complex en de Flair/Vriendin vind ik zo tuttig.
LINDA vind ik ook wel aardig.
Eunomia
Geplaatst: 26-01-17 18:22
Ik vind de Linda altijd wel lekker weglezen.
Myrsky
Geplaatst: 26-01-17 18:24
Haal anders eerst een los nummer van een tijdschrift wat je wel interessant lijkt en kijk of het bevalt.
De Libelle wordt hier erg goed gelezen en schuift zo door naar mijn oma als hij uit is. Ik lees zelf niet alles omdat ik niet alle nummers lees (tijdgebrek en vergeetachtigheid haha), waardoor de dagboeken nog wel eens lastig te volgen zijn als je af en toe een kort stukje meekrijgt. De columnisten vind ik altijd wel erg leuk om te lezen, net zoals de ingezonden verhalen/brieven.
Het beste idee is inderdaad dat je eerst losse tijdschriften probeert.Want er is voor elk wat wils. En vaak zijn er ook leuke acties als je dan tot een abonnement zou besluiten.Met korting,cadeautjes,enzo.
troi
Geplaatst: 26-01-17 18:58
Goof schreef:
Het enige tijdschrift dat ik nog enigszins leuk vind is panorama, maar dan enkel een stapel mee op vakantie. Ik krijg echt jeuk van dat gezever in vrouwentijdschriften.
Gewoon een keer naar een grote boekhandel/bruna/ako gaan en lekker tijdschriftjes bladeren. Dan merk je vanzelf wat je wel en niet aanspreekt. Er is zoveel keuze aan tijdschriften, daar kom je anders moeilijk uit denk ik.
Koop eens een aantal bladen die je leuk lijken (elke week een ander bijvoorbeeld) en kijk welke je het beste bevalt. Ik vind zelf de LINDA en JAN leuk, maar dat is natuurlijk heel persoonlijk
Wat zijn vrouwen van 30 met een peter pan complex?
Ik zou ook verschillende proberen, dan weet je wat leuk vind en dan een een abo nemen.
Urbanus
Geplaatst: 26-01-17 22:16
*meisjes
Van die meisjesvrouwen die niet volwassen willen worden, stelselmatig seks met een x spellen, alles moet ludiek en kek zijn en het liefst in verkleinwoordjes spreken. Vriendinnetjes, theetjes, borreltjes, schoentjes, vriendjes.