mijn opa is op zoek naar een nieuwe samsungtelefoon. Zijn vorige, een s4 mini, heeft problemen met de accu en daarom wil hij graag een nieuwe. Nou blijft het een opa en is hij niet heel handig met technische snufjes...Maar meneer wil natuurlijk wel graag een beetje een hip telefoontje om mee te doen met de kleinkinderen
We zijn dus op zoek naar een samsung (ivm besturingssysteem dat hij begint te begrijpen), prepaid, goede batterij en een leuke camera erop. Opa wil ook graag dat de telefoon nog in zijn broekzak past.
Zijn er bokkers met suggesties? Ik wil graag voorkomen dat Opa straks een hele dure telefoon krijgt aangesmeerd. Een abonnement is absoluut niet nodig met zijn mobiel gebruik. Het budget is maximaal 300 euro, maar dit vind ik persoonlijk erg veel en wil liever niet dat hij dat gaat uitgeven voor een speeltje waar hij de helft maar van snapt haha.
Heel erg bedankt voor het meedenken!

er bestaat wel een s5 mini, die heb ik 2.5 jaar gehad en nu heeft m'n moeder er plezier van
). Nou is dat niet zo interessant, maar ik vind het wel een super fijne telefoon. Hij past qua formaat goed in broekzakken maar is ook groot genoeg voor mannenvingers. Hij is makkelijk te begrijpen en de camera kan mooie foto's maken. De batterij gaat lang mee vind ik (ik merk nu pas sinds een paar weken dat hij sneller leeg gaat). Er zijn veel hoesjes voor te vinden online wat misschien ook handig is en ik geloof dat hij ook in het budget valt