Leuke verrassingen die jij hebt gegeven/gekregen?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Dreamy

Leuke verrassingen die jij hebt gegeven/gekregen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-01-17 21:55

Momenteel ben ik een verrassing aan het voorbereiden voor mijn vriend en ik vind het zo ontzettend leuk & spannend :D Vriendin (Detroit@Bokt) en haar vriend zitten ook in het complot, wat het nog veel leuker maakt.. daardoor heeft hij waarschijnlijk 0,0 door wat er werkelijk gaande is.

Afgelopen weken waren voor mij best slopend gezien een vervelende situatie met mijn paard, welke ik afgelopen week helaas heb moeten inslapen. Nou is onze relatie echt nog heel pril en is hij gelijk met mij in deze situatie beland. Hij heeft mij meteen heel fijn gesteund van alle kanten, ging ook mee naar de kliniek voor controle en uiteindelijk was hij er nog bij met het inslapen etc. Ik wil hem dus graag op een leuke manier bedanken, en daarom heb ik voor dinsdag een overnachting in een heul vette hotelsuite geboekt incl. jacuzzi en stoomcabine etc. voor ons beide ter ontspanning.
Nou denkt hij dat wij gaan zwemmen met Detroit en haar vriend en dat we gaan carpoolen vanaf de parkeerplaats van dat hotel. Daar zal Detroit op de parkeerplaats zijn (incl. tas "met zwemspullen") en in onze auto stappen om te carpoolen, en ga ik "ook nog even snel naar de wc" tijdens het overstappen van auto's "omdat ze daar zo'n chille wc's hebben (ben er echt al eens geweest ook) en het nog een stukje rijden is".
Eenmaal binnen check ik natuurlijk in :D en dan is het plan dat ik ze nog even app om ook binnen te komen om nog even een drankje te doen, omdat ik me herinner dat ze daar zo'n lekkere chocomel hebben. :Y) (of hebben jullie misschien nog andere ideeen qua smoesjes om hem naar binnen te lokken?) En eenmaal binnen geef ik hem een kaart met persoonlijke boodschap en dat we dus daar gaan overnachten :Y)

Ondertussen is er al een groepsapp gemaakt met ons 4en, waarin we dus hele afspraken maken waardoor het lijkt alsof we serieus gaan zwemmen :') "Achter de schermen" natuurlijk ondertussen de grootste lol. Heerlijk dit!
Ik zeg trouwens tegen mijn vriend nog even naar het toilet moet voordat we gaan aangezien het wel een stukje rijden is, zodat hij daar niet ook naar het toilet moet en met mij mee wilt natuurlijk :D En ik moet gewoon alweer naar het toilet, "want heb last van mijn buik" :+
En hij zou dinsdag sowieso bij mij slapen, dus ik zeg gewoon dat hij zijn tas met alle spullen in de auto kan laten omdat we misschien na het zwemmen gelijk gaan uiteten. Dan heeft ie gelijk zijn gel etc. bij zich.

Zijn jullie wel eens op deze manier bezig geweest met een verrassing? Of op deze manier verrast geweest? Ik vind dit soort dingen echt heel erg leuk om te doen, maar ook om te krijgen (al ben ik daar stiekem ook wel weer te nieuwsgierig voor). Detroit ontvoert mij morgenavond bijvoorbeeld mee, dus ben benieuwd wat dat gaat worden :D
Laatst bijgewerkt door Dreamy op 22-01-17 21:58, in het totaal 2 keer bewerkt

Anoniem

Re: De leukste verrassing die jij hebt gegeven/gekregen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-17 21:57

Ohhh wat leuk bedacht zeg!!
En ja, ik heb zo wel is m'n vriend verrast en ben zelf ook zo door hem verrast, erg leuk :D

leonie1988

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-17 22:24

Wat een leuk idee Cherry! Dat hebben jullie beiden wel verdiend :(:) veel plezier alvast! Ik ben benieuwd hoe hij gaat reageren :D

Fish_n_Chips

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-17 22:27

Wat een leuk idee!

Ik vind dat soort dingen leuk om te bedenken en vreselijk om te krijgen, maar ik ben ook niet voor niets autistisch. :+ Ik kan me je voorpret goed indenken. Laat je ons weten hoe het is gegaan?

Edit: en gecondoleerd met je paard. Fijn dat je vriend je zo goed heeft kunnen steunen.

Mutsie93

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-17 22:32

Super leuk! Ik heb mijn vriend eens mee genomen naar een luxe hotel voor 2 overnachtingen en een dagje Walibi. Nou wonen wij samen, dus toen hij naar zijn werk was heb ik alle spullen ingepakt en in de kofferbak gestopt. We hadden die dag al afgesproken om na zijn werk naar de cranenbroek te gaan voor werkkleding voor hem, dus het was makkelijk hem mee te krijgen. Uiteindelijk de andere kant op gereden en het hem maar verteld want ik kon m'n mond niet meer houden haha. Hij vond het super leuk !

Ik snap je voorpret echt helemaal, veel plezier alvast !!

A3a1

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-17 22:43

Mijn ex hield helemaal niet van verassingen, niet om te krijgen, en och omdat ik het leuk vond, werd er wel eens wat "verzonnen".

Mijn nieuwe partner, daar zal ik dat nog eens mee uit moeten zoeken.
Ik vind dit een vreselijk leuk idee, maar ik persoonlijk zou het teveel gedoe vinden.

Monchou

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-17 22:43

Leuk idee zeg!

Ik ben eens door een vriendin in Engeland een dagje meegenomen, ik wist niet waar we heen gingen. Ik heb de hele weg zitten raden en ongeveer 20 min. voor aankomst heb ik het geraden: We zijn naar het huis van Mr. Darcy geweest uit Pride and Prejudice en hebben daar na in het huis te hebben gekeken ook nog een high tea gehad <3 Leukste cadeau ooit! :D

Afbeelding

Twilight

Re: Leuke verrassingen die jij hebt gegeven/gekregen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-17 22:47

goede vriendin en haar vriend gingen trouwen. hun hebben ween online webshop met allemaal fan dingetjes en ook funkos.

toen heb ik voor hun 2 gepersonaliseerde funkos gemaakt en aan hun gegeven. Heb nog nooit iemand zoblij gezien. ze waren er echt heel blij mee.

Zelf helaas nog nooit zo goed verrast geweest.

zonnebloem18

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-17 22:52

Ik heb 5 jaar geleden mijn (inmiddels) man verrast met een weekend in een huisje op de veluwe.
Vrijdagochtend een envelop in zijn jas gedaan met daarop dat hij hem pas open mocht maken als hij vrij was.
We hadden zelf geen auto dus geregeld dat we de auto van mijn schoonouders konden lenen, die moest hij na het werk ophalen. Thuis meteen door naar de douche waar ik alles voor hem had klaargelegd. Terwijl hij stond te douchen heb ik de auto ingepakt op zo'n manier dat hij de tassen niet kon zien, de tassen had ik terwijl hij aan het werk was al ingepakt.
Na het douchen mocht hij zichzelf naar het huisje rijden. Waar hij eerst dacht dat we ergens uit eten gingen had hij op een gegeven moment wel door dat er wat meer aan de hand was. We hebben een heel fijn weekend gehad.

nine1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-17 22:52

Mijn vriend was een paar jaar terug helemaal lyrisch over tinkers en ik kreeg bijna dagelijks appjes met advertenties..

En toen heb ik in t geheim een tinkerveulen gekocht bij van de Gorterstraat.. Dat was zijn verjaardag-sinter-kerst cadeau voor dat jaar.. :')
Toen we mijn vriend meenamen om te gaan kijken, dacht hij eigenlijk dat we naar familie gingen van mij in t zuiden.. :D

Dit was het veulen..

Afbeelding

Dit is ons "veulen nu.. Bijna vier jaar later..

Afbeelding

En dit jaar word ik 30 en vroeg ik mezelf af hoe ik t ging vieren.. Ik wilde geen groot feest ter waarde van honderden euro's.. Maar wat dan wel..?

Dus ik heb mijn lief en twee vriendinnen cerrast met een midweekje Cantharel in september.. :D

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-17 23:03

Wat een leuk idee! Zal hij vast waarderen.

Ik ben zelf best wel vaak verrast.

Eén keer zou ik voor de laatste keer naar m'n bijrijdpaard gaan. Kom ik op stal, is de eigenaar het paard aan het wassen. Even later komt m'n beste vriendin het erf op.. met camera. Had de eigenaar haar dus bericht of ze mee wilde helpen aan een verrassing. Mijn vriend zat ook in het complot. Die had die ochtend heel lief mijn paardrijkleding klaargelegd (bleek dus zodat ik niet oude kloffie aandeed).

Paar maanden terug een keer, werd ik wakker en overal hingen briefjes. Die briefjes hadden letters en na husselen kwam eruit dat we naar een concert gingen :)

Ikzelf heb een keer een verrassingsshoot gepland voor m'n vriend. Lastigste was hem in mooie kleren naar de hei krijgen :+ Helaas had hij het al geraden voordat we er waren, maar dat maakte het idee er niet minder leuk om, vond hij.

Butterfly

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-17 23:04

Mijn vriend had zijn verjaardag al jaren niet echt gevierd. Toen hij 30 werd heb ik een surpriseparty georganiseerd. En hij had níets in de gaten :D mijn zusje woont dichtbij en daar had ik iedereen heen laten komen en hem daarheen gehaald "omdat hij haar nog even moest helpen in dr nieuwe huisje".
Maar omdat hij niks doorhad (was trouwens in augustus) ging hij nog rustig een gym in Pokemon staan overnemen, terwijl ik wist dat iedereen op hem wachtte :')

Superleuk idee TS!

_Nadia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-17 23:45

A3a1 schreef:
Mijn ex hield helemaal niet van verassingen, niet om te krijgen,

Kan ik me levendig voorstellen, ik word ook niet graag in de fik gestoken.

senna21

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-17 23:59

Spontane acties genoeg (avondje uit, weekendje weg), maar ik check altijd wel even of de ander het nét zo'n goed plan vindt als ik.

KittyDylan

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-17 00:06

_Nadia_ schreef:
A3a1 schreef:
Mijn ex hield helemaal niet van verassingen, niet om te krijgen,

Kan ik me levendig voorstellen, ik word ook niet graag in de fik gestoken.

Dit duurde even :')

Dancyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-17 00:07

KittyDylan schreef:

Ik snap hem niet :')

MarJon

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-17 00:10

TerraHowrse schreef:
KittyDylan schreef:

Ik snap hem niet :')

Er staat ver-assing, in plaats van verrassing. Dus met 1 ''r'' :D

Leuk idee TS, je meldt wel even hoe het is gegaan toch? :D

Dancyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-17 00:11

Oooooh _O- ik zag hem echt niet hahaha

ElSea

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-17 00:14

Doe alsof je vast zit in de wc in dat hotel :Y) en m dan doodleuk bij de receptie al opvangen natuurlijk (voordat ie paniek gaat zaaien bij dat hotel haha).

Merell123

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-17 00:28

Super leuk!! Ben benieuwd naar een verslagje na jullie nachtje weg, lijkt me heerlijk zo'n kamer!

Hmm ja ik heb een keer een verrassing geregeld voor mijn vriend. Hij heeft voor school 5 maanden in Zweden gewoond, en hij zou eindelijk weer terug komen, dus ik had een welkom thuis feestje georganiseerd met vrienden en familie en hapjes etc, de avond van tevoren stuurde hij dat ze toch nog een dagje bleven en hij niet precies wist wanneer/hoelaat ze zouden vertrekken en of ze in 1x gingen rijden of niet.... doei verrassingsfeestje... de voorpret was leuk maar daar bleef het bij! Haha.

Paisano

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-17 11:22