Vriendin (Detroit@Bokt) en haar vriend zitten ook in het complot, wat het nog veel leuker maakt.. daardoor heeft hij waarschijnlijk 0,0 door wat er werkelijk gaande is.Afgelopen weken waren voor mij best slopend gezien een vervelende situatie met mijn paard, welke ik afgelopen week helaas heb moeten inslapen. Nou is onze relatie echt nog heel pril en is hij gelijk met mij in deze situatie beland. Hij heeft mij meteen heel fijn gesteund van alle kanten, ging ook mee naar de kliniek voor controle en uiteindelijk was hij er nog bij met het inslapen etc. Ik wil hem dus graag op een leuke manier bedanken, en daarom heb ik voor dinsdag een overnachting in een heul vette hotelsuite geboekt incl. jacuzzi en stoomcabine etc. voor ons beide ter ontspanning.
Nou denkt hij dat wij gaan zwemmen met Detroit en haar vriend en dat we gaan carpoolen vanaf de parkeerplaats van dat hotel. Daar zal Detroit op de parkeerplaats zijn (incl. tas "met zwemspullen") en in onze auto stappen om te carpoolen, en ga ik "ook nog even snel naar de wc" tijdens het overstappen van auto's "omdat ze daar zo'n chille wc's hebben (ben er echt al eens geweest ook) en het nog een stukje rijden is".
Eenmaal binnen check ik natuurlijk in
en dan is het plan dat ik ze nog even app om ook binnen te komen om nog even een drankje te doen, omdat ik me herinner dat ze daar zo'n lekkere chocomel hebben.
(of hebben jullie misschien nog andere ideeen qua smoesjes om hem naar binnen te lokken?) En eenmaal binnen geef ik hem een kaart met persoonlijke boodschap en dat we dus daar gaan overnachten 
Ondertussen is er al een groepsapp gemaakt met ons 4en, waarin we dus hele afspraken maken waardoor het lijkt alsof we serieus gaan zwemmen
"Achter de schermen" natuurlijk ondertussen de grootste lol. Heerlijk dit! Ik zeg trouwens tegen mijn vriend nog even naar het toilet moet voordat we gaan aangezien het wel een stukje rijden is, zodat hij daar niet ook naar het toilet moet en met mij mee wilt natuurlijk
En ik moet gewoon alweer naar het toilet, "want heb last van mijn buik" 
En hij zou dinsdag sowieso bij mij slapen, dus ik zeg gewoon dat hij zijn tas met alle spullen in de auto kan laten omdat we misschien na het zwemmen gelijk gaan uiteten. Dan heeft ie gelijk zijn gel etc. bij zich.
Zijn jullie wel eens op deze manier bezig geweest met een verrassing? Of op deze manier verrast geweest? Ik vind dit soort dingen echt heel erg leuk om te doen, maar ook om te krijgen (al ben ik daar stiekem ook wel weer te nieuwsgierig voor). Detroit ontvoert mij morgenavond bijvoorbeeld mee, dus ben benieuwd wat dat gaat worden
veel plezier alvast! Ik ben benieuwd hoe hij gaat reageren
Leukste cadeau ooit!

ik zag hem echt niet hahaha