Naar het toilet als je niet thuis bent?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

_AB_

Naar het toilet als je niet thuis bent?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-01-17 16:09

Een beetje een gek topic misschien. Maar ik vroeg mij af, ben ik nou de enige die liever niet ergens anders dan thuis naar het toilet gaat? Ik ben namelijk overal vies van toiletten enzo, vooral op openbare plekken.
En zodra anderen kunnen horen dat ik aan het plassen ben is het helemaal een ramp en gaat de boel op slot zegmaar.
Iemand die hetzelfde heeft of mensen met goeie tips?
Ik word t n beetje zat dat mensen zeggen van: We wachten net zo lang tot jij naar de wc geweest bent, eerder gaan we niet wweg :P

Supervixen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-17 16:16

Neuhh als ik moet dan moet ik.. kan bijna overal wel. Ik kan het nooit goed ophouden. Ben op plekken geweest waar je echt niet naar de wc wil.. zoals ergens in Mozambique in the middle of nowhere in een wc zonder licht en zonder bril die verre van schoon was. Maar toppunt was de metro in Parijs. Nog een wonder dat ik dat overleefd heb qua bacterieën :')

MoppieFilou

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-17 16:18

Ik ga idd ook liever gewoon thuis naar toilet. Meestal kuis ik eerst de boord af met toiletpapier en daarna leg ik er nog papiertjes op en in de wc zodat het niet "spettert". Ivm dat andere mensen het horen, ik probeer bv. op school te gaan als het heel druk is en als je papier in de wc legt hoor je het ook al minder. ;)

edwardway

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-17 16:20

Ik kan het ook niet. 't Is echt een ramp :').
Het lukt hooguit een beetje als de hokjes dicht zijn.. En zelfs dan kan ik vaak niet. Het is niet eens zo zeer dat ik het vies vind, denk dat het meer iets is dat mensen op me staan te wachten en er dan druk op me staat, of zo? :')

Parijs heb ik ook geen goede ervaringen mee. _O- Wat was dát ranzig zeg!

Cookies

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-17 16:24

Er zijn heel veel mensen die een hekel hebben aan een ander toilet. Ik heb er geen last van, ik ga als ik moet. Mensen zijn allemaal verschillend, maar we moet allemaal naar het toilet. Dus ik kan me er niet druk over maken wat mensen denken als ik naar het toilet ga.

Destination

Re: Naar het toilet als je niet thuis bent?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-17 16:26

Als het moet, dan moet het :+
Ik ga wel altijd thuis nog voordat we ergens heengaan trouwens.

Kaygee

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-17 16:28

Haha ik heb precies hetzelfde. Al moet ik nog zo nodig. Als er mensen staan te wachten of het kunnen horen dan kan ik gewoon niet meer. Vreselijk irritant.

Vero

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-17 16:30

Ik ga gewoon als ik moet, heb er zelf niet echt problemen mee haha. Behalve als er hele spleten in die deuren zitten zodat iedereen naar binnen kan kijken >;)

Sem_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-17 16:34

Oja ik kan echt heel moeilijk plassen als ik weet dat er mensen op me wachten of mensen voor de deur
staan. Was vroeger altijd een drama als we op vakantie waren en veel moesten rijden. Tankstations
waren altijd druk en vol! Bij mij gaat het ook 'op slot' zodra ik het idee heb dat mensen me kunnen horen,
op me wachten of voor de deur staan. Wat voor mij helpt is om mijn telefoon mee te nemen en iets te
doen wat afleid, al is het maar een berichtje naar iemand typen en die niet eens versturen. :+

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-17 16:35

Ik kan het ook niet. Voel ik me zeer ongemakkelijk bij :)

Jessix

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-17 16:37

Geen last van! Maar ik herken het wel.. Ik hoor vaak dat iemand stopt met plassen in het hokje naast je zodra ze iemand binnen horen komen. Best gek, vind ik dat. Je zit daar toch om te plassen? Iedereen doet dat toch? Niets om je voor te schamen en toch vinden veel mensen het ongemakkelijk.

Ik vind sommige toiletten wel te vies om op te zitten. Maar dan maak ik de bril even schoon of ik ga er boven hangen.

Cowgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-17 16:43

ik ga gewoon overal. Ook ik ben al op de meest smerige plekken geweest en dus wel iets gewend maar als je moet dan moet.

Ik heb meestal meer moeite om een wc te vinden.
Ben best wel vaak bij de MC Donalds...maar dus niet voor een Big Mac.

mvdbijl

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-17 16:44

Alleen als het heeel nodig moet! anders liever niet..

Ik vibd het vies en hoef dan ook vaak gewoon echt niet hihi.

NatasjavE

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-17 16:52

Cowgirl schreef:
ik ga gewoon overal. Ook ik ben al op de meest smerige plekken geweest en dus wel iets gewend maar als je moet dan moet.

Ik heb meestal meer moeite om een wc te vinden.
Ben best wel vaak bij de MC Donalds...maar dus niet voor een Big Mac.

Ik ook.

Ik heb een buitendienst functie. Dus jah....ik moet onderweg ook wel eens.
Effe bij de macsnack naar binnen en weer verder.

EJuniorJoost

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-17 16:53

Geloof mij maar, als je het prikkelbare darm syndroom hebt ga je echt wel, fijn of niet fijn! eigenlijk boeit het me ook niet echt meer. Voor de grote boodschap gewoon wat wc papier in de wc pot en niemand die het hoort, hooguit ruikt. Ach elk mens poept en plast net als dieren enzo, vind er niks ergs of vies aan. Eerst was ik ook echt spastich met alles, maar nou ik veel nuchterder ben, ben ik ook minder vaak ziek. Weerstand opbouwen :D.

mika11

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-17 16:56

Zo min mogelijk.
Op openbare toiletten ga ik nooit op de bril zitten, maar hang er boven.

Grote boodschap doe ik al helemaal nooit op een openbaar toilet.
Zelfs op vakantie moet ik eerst een paar dagen wennen, voordat dit lukt.

Ketaki

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-17 17:00

Op openbare plekken,
zoals in de trein heb ik de meeste moeite mee.

Verder maakt het me weinig uit

Neverland

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-17 17:02

Nadat ik naar festivals ben geweest heb ik er nooit meer last van gehad. Nu ga ik gewoon als ik moet. :)

oomens

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-17 17:09

Ben ik de enige die het probleem niet snapt? Als je moet dan moet je toch gewoon? Kwestie van gaan staan of zitten en laten lopen/vallen?
Kun je daar echt een probleem van maken waarmee je jezelf ineens een plotselinge verstopping aanpraat? Waarom zou je dat überhaupt doen?

Snollygoster

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-17 17:16

Ik had hier vroeger wel last van, maar sinds ik van de zomer op roadtrip van geweest niet meer. Als je dan echt nodig moet mag je blij zijn dat je een openbaar toilet tegenkomt, en dan zal het me ook een worst wezen dat andere mensen het "weten". Je kent die mensen toch niet en de kans dat je ze ooit nog eens zult tegenkomen is ook zéér klein. Ik maak er gewoon liever komaf mee dan de hele dag met buikpijn te moeten rondlopen.

chimello

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-17 17:17

SInds een of andere halve gare student mijn toilet deur op school zo hard had open gedeukt toen ik er op zat ga ik niet meer op een openbaar toilet :n

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-17 17:29

Het fijnste vind ik het om thuis te plassen.
Bij schoonmoeder en mijn zusje ga ik liever niet naar het toilet omdat de toiletpotten erg laag zijn.
Ik kom er dan niet meer vanaf.

Dit is dus ook een probleem bij openbare toiletten.
Niet overal is een invalidetoilet. En als die er is er hij is vies hoef ik ook niet meer.

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-17 17:32

Ik heb PDS, dus ik heb niet zoveel keus... Ben meestal allang blij als er een toilet beschikbaar is (in de bosjes is ook zowat :') )

Eloya

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-17 17:39

Hier ook pds dus ook altijd erg fijn als er een toilet is, verder kan ik het wel goed ophouden maar kan gewoon overal, tankstations met van die buiten wc vind ik vaak wel heel vies en sla ik liever over
Behalve buiten :P ik kan dat nooit zonder heel mijn broek uit te trekken of 1 pijp eruit. :')

moonsparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-17 17:40

oomens schreef:
Ben ik de enige die het probleem niet snapt? Als je moet dan moet je toch gewoon? Kwestie van gaan staan of zitten en laten lopen/vallen?
Kun je daar echt een probleem van maken waarmee je jezelf ineens een plotselinge verstopping aanpraat? Waarom zou je dat überhaupt doen?

Ja ik heb er ook last van, dan kan ik nog zo mijn best doen maar als het ergens ongemakkelijk voelt of als ik nog moet wennen ergens dan komt het ook gewoon echt niet :') heb weleens een reis van zo'n 22 uur gehad en zelfs toen er in de ochtend nog niemend op een vliegveld was bij een overstap heb ik ongeveer een uur gezeten omdat ik zo'n buikpijn had, maar toch kwam er niets. Is echt heel vervelend. plassen kan ik dan wel overal trouwens.