je zou kunnen denken aan met z'n allen lekker bezig in de keuken om een high tea te maken en daarna met z'n allen te verorberen.. dat zelfde kan natuurlijk ook voor het diner maar dan in lopend buffet vorm.
wat voor soort vriendengroep is het, 'drukke partyanimals' of juist het rustigere type.. moet het een party worden, of een gewone gezellige avond..
ik heb jaren terug een tijdje mijn 'verjaardag' vervangen door een gewone gezellige avond met hapjes en drankjes en dan maakte we er een spelletjes avond van.
Linnie050
Geplaatst door de TopicStarter: 20-01-17 11:59
Avond er komen een stuk of 15 mensen. Doe ik verder niet ken alleen van de verjaardagen. Alle leeftijden van 18 tot 60 jaar. Ze heeft een kleintje van een half jaar. Dus inderdaad niet te druk.
Of anders 30 seconds als spel? Kan ook via de app. Is leuk voor alle genoemde leeftijden! Verder hapje en drankje erbij en je bent klaar Ik houd vam Holland-spel is ook een goede!'
SaskiaB
Geplaatst: 21-01-17 12:14
Toen ik 30 werd gaf ik een 80's party. Had gewoon de woonkamer veranderd in een disco, wat oude platen bij de kringloop gehaald om op te hangen, discobal, glittergordijnen voor de deuren gehangen en allemaal lekkere dingen uit die tijd gehaald. Zoals van die kaas-worst-zilverui-augurk spietjes in een halve kool met zilverfolie erom. En grote kom vruchtenbowl inclusief de bijpassende glazen vanuit die tijd. En snoep van 'vroeger'. Verder had ik een karaoke ding ergens gescoord, Rubik's cube, van die springveren en andere spul uit die tijd. (nep) sigaretten in glazen een passende playlist gemaakt op Spotify. En natuurlijk was er een dresscode waar iedereen zich zowaar aan hield, maar die breed te interpreteren viel.
Zolang je geen confetti kanon laat afgaan in je huis valt het mee met de troep Lekker op Pinterest neuzen en je uitleven! Ik kan me voorstellen dat mijn versie misschien een beetje overdreven is, maar wie weet kun je er iets mee
Ja wellicht een thema, dat iedereen verkleed gaat? Wij hebben onze verjaardag samen gegeven, en hebben een quiz gedaan over ons, was echt superleuk. Bijv, hoe lang rijd ik al paard? Wat is mijn vriend zijn favoriete actrice? ETc. Gewoon van die vragen die sommige mensen ook weten, snap je?