Welke internet en tv abonnement?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

horses1990

Welke internet en tv abonnement?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-01-17 21:02

Hallo Bokkers :D

Ik heb sinds kort een nieuwbouwhuis. Nu heb ik daar glasvezel. Moet ik dan ook echt een glasvezelabonnement nemen? Ik wilde naar Ziggo gaan, maar die hebben geen pakketten voor glasvezel. Wat voor snelheid van internet dien ik te nemen? Ik stream veel series en dergelijke...

Alle adviezen voor welke provider goed is, zijn ook welkom *\o/*

Alvast bedankt voor jullie reacties <3

Anoniem

Re: Welke internet en tv abonnement?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-17 12:46

Wij zitten bij KPN, dat is voor ons vooral een groot voordeel omdat we door ons tv en internet abonnement pittige korting en upgrades op onze mobiele abonnementen krijgen.

zonnebloem18

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-17 23:58

Wij hebben ook glasvezel en internet via de glasvezel van KPN en dat bevalt heel prima. Ziggo biedt geen internet via de glasvezel omdat zij het via de kabel doen, dat is een heel ander soort verbinding.

Wij zitten ook vooral bij KPN vanwege de extra aanbiedingen en kortingen omdat we ook KPN mobiel hebben.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-17 00:02

En net zoals Emma en Zonnebloem KPN vanwege de extra's met KPN mobiel.

Nooit storingen en toen we een keer een storinkje hadden, stond er een paar uur later een monteur op de stoep die op Hans Dagelet leek en de boel repareerde.

Warboel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-17 00:14

Hier ook KPN vanwege de mobiel kortingen :=

Anoeska27

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-17 00:17

Hier ook KPN, maar ik ben juist totaal niet tevreden. Wij wonen in een buitengebied en hebben meerdere keren per week storing. De ene keer wat langer dan de andere keer, maar in de 5 jaar dat we hier wonen hebben we nog nooit een storingsvrije week gehad.

Yessy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-17 01:12

Hier in de vorige nieuwbouwwoning ook glasvezel en KPN, ideaal met korting op mobiel en gratis spotify enzo. Nu verhuisd en daar kon KPN amper leveren dus nu ziggo, maar ik vind dat interactieve tv systeem veel minder gebruiksvriendelijk dan kpn. En die kabeltjes overal zijn echt zo vorige eeuw :')

Bellex

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-17 22:43

Ik ben van Ziggo naar KPN gegaan en wat een verademing. Ziggo vond ik een keiharde crime, nooit van mijn leven meer! Na mijn verhuizing stap ik over naar XS4ALL, net een wat beter contract (sneller en meer zenders) dan ik voor hetzelfde bedrag bij KPN krijg, maar verder 0 klachten over KPN. Toen Ziggo mijn overstap verknalde bood KPN dat hele bedrag te betalen (overstapservice) van 140 euro, maar na lang eisen heb ik het van Ziggo gekregen omdat ik hun fouten aan kon tonen, service van KPN is dus echt geweldig :)

Nessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-17 22:47

Ik heb geen glasvezel. Heb telfort.
Is glasvezel wel mogelijk. Maar niet in mijn woning.

Nooit problemen eigenlijk. Heb ook telfort mobiel. Dus ook extra aanbieding keuze.

LaCiega

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-17 23:12

Wij hebben nu tele2, maar dat is echt verschrikkelijk. Internet dat opeens heel sloom is, internet op tv doet het bijna nooit waardoor we het slimme van de smart tv niet kunnen gebruiken, vreselijke klantenservice...

Ik ñees dus even mee :D