Ik zit in mijn examenjaar en het gaat nu al mis in mijn hoofd

Vorig jaar heb ik mijn school echt enorm laten vallen en helemaal verprutst, ben over gegaan met alles rond de 5.6 en 1 5.3 en daar heb ik hard voor moeten werken om zo nog over te kunnen gaan op het laatste moment.
Bij ons (geen idee of het overal is) is er een regeling dat de eindcijfers van het 3e jaar het 1e raport is van je examenjaar. Dus inplaats van dat je opnieuw begint ga je verder met die cijfers.
Vanaf het begin van het jaar ben ik er vol tegenaan gegaan, pas 3 onvoldoendes gehaald (vergeleken met vorig jaar is dit echt geweldig haha)
sta nu:
Nederlands: 7,1
Engels: 6,7
Geschiedenis: 6,2
Biologie: 6,6 (was een 7,3 maar heb een 6 gehaald en dat gaat dan hard naar beneden)
economie: 5,7
Maatschappijleer: 5,3
lo22 (sportklas): 6,6
Naja, maatschappijleer wordt eind januari afgesloten en zal ik dus niet meer op kunnen halen... Dus zeg maar welkom tegen de eerste 5 op mijn examens.
Geschiedenis sta ik nu aardig voor, maar dat was met heel veel geluk en is 1 van mijn slechtste vakken. Hetzelfde geld voor economie.
Daardoor zit het echt in mijn hoofd dat mijn examens echt niet gaan lukken.
Ik zie het niet zitten om met 2 vijfen te slagen (is mogelijk met compensatiepunt), komt doordat ik ergens van binnen toch wel perfectionistisch ben en alles boven de 7 wil hebben op mijn examens.
Of terwijl, stress en chaos in mijn hoofd!
Wat doen jullie hiertegen? Zijn er nog meer mensen met examenstress/faalangst?