Mijn zus (Ook een bokker, _AAASCHAAA_) ligt nu bijna een week in het ziekenhuis met vreselijke pijn door nierproblemen/stenen. Morgen word ze geopereerd en hopen ze de steen weg te kunnen halen, maar die zit nog in de nier, dus het is de vraag of ze er bij kunnen. Ook gaan ze mogelijk een JJ katheter plaatsen.
Nou vroeg ik me af of er mensen zijn die haar een kaartje willen sturen. Dat kan via de site van het ziekenhuis en is gratis!
Als het goed is heb ik iedereen een berichtje gestuurd! Was even kwijt wie ik al een bericht gestuurd had en wie niet, dus sorry als iemand een dubbel berichtje gekregen heeft
Ben benieuwd hoe ze morgen reageert! Ik kan al 2 dagen niet naar haar toe omdat ik super verkouden ben en wil haar en haar kamergenoten natuurlijk niet aansteken. Vind dat behoorlijk banketstaaf, dus dacht, laat ik een topic aanmaken, zodat ze nog wat opgevrolijkt word! Nou is het niet zo dat als ik niet kom, dat er verder niemand komt hoor Maar ik vind het wel leuk om zo toch nog wat te kunnen doen.