Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Cardy schreef:Wat vervelend! Heel eerlijk? Ik zou een nieuw blad eisen, dat lijkt mij het enige juiste bij een product dat stuk geleverd wordt.
Tenzij je de beschadiging nu niet erg meer vindt en akkoord gaat met een flinke korting.
BloemBloem schreef:Zoe, het betreft ook geen IKEA keuken, maar al was deze daar wel gekocht, dan nog mag je toch geen beschadigd product ontvangen. (?)
Jannepauli schreef:Hoe simpel kan het zijn: een nieuw blad eisen natuurlijk. Je hoeft toch geen beschadigde waar te accepteren?
Maak foto's !!
, maar hij zit er wel. Op een blad van + 7K zou dit in mijn beleving nog steeds niet mogen.
.Sting schreef:Ik zou ook een nieuw blad eisen. En dan wel van dezelfde kleur als het stuk dat je al hebt. Mocht het niet matchen, dan maar twee compleet nieuwe bladen. Kom nou, je betaald toch voor iets? Of je moet inderdaad akkoord gaan met een korting, dat is net wat je zelf wilt.
Edit: uren werk zou je wat mij betreft ook kunnen declareren. Of ze moeten zelf een mannetje meesturen die het kan plaatsen.
en ik hou mijn hart al vast voor de volgende levering met nieuwe meubels
Zoe_97 schreef:BloemBloem schreef:Zoe, het betreft ook geen IKEA keuken, maar al was deze daar wel gekocht, dan nog mag je toch geen beschadigd product ontvangen. (?)
nee tuurlijk niet, maar ik bedoel meer van dat bij een dure keuken de keukenboer waarschijnlijk dingen gratis zal vervangen gezien zijn goede naam eraan vast hangt, een grote keten zoals ikea zal dit minder snel doe omdat ze door 1 klant met een negatieve ervaring weinig imagoschade oplopen.
Zij weten niet bepaald wat er onder het kopje "service" valt

Femke schreef:Zoe_97 schreef:nee tuurlijk niet, maar ik bedoel meer van dat bij een dure keuken de keukenboer waarschijnlijk dingen gratis zal vervangen gezien zijn goede naam eraan vast hangt, een grote keten zoals ikea zal dit minder snel doe omdat ze door 1 klant met een negatieve ervaring weinig imagoschade oplopen.
IKEA is juist gigantisch service gericht.
Iedereen kan gratis IKEA familiy member worden, en als je bij aankoop je pasje laat scannen... Dan is zelfs je eigen transport naar huis verzekerd. Heb je beschadiging opgelopen? Dan kun je 't product helemaal gratis omruilen.
Dergelijke service kom je bij de gemiddelde dure keukenboer (of andere meubel-winkels) absoluut niet tegen...
Daar kun je een "eigen schuld, dikke bult" verwachten als je bij eigen transport schade hebt.
zal eens kijken of ik zo een foto kan uploaden!